1. ledna 2018 odpoledne
,,Hele kluci, nevíte kam se poděl NamJoon? Čekal jsem že ta jeho procházka nebude trvat tak dlouho. " řekl Yoongi a podíval se každému do očí.
,, Já nevím. Je to divný že to s námi neoslavil. Tohle si přece nikdy ujít nenechal." řekl Hobi zvedl se a odešel do kuchyně.
,,Co si o tom myslíš ty, Kookie?" zeptal se Yoongi znovu.
,, Mě to přijde zvláštní. Že se šel projít zrovna teď. Podle mého názoru ho někdo znásilnil nebo je taky možný že se jenom zatoulal." dodal se sebejistotou Kookie.
,,Ta první možnost mě děsí, ale dávalo by to smysl. Ta druhá mě neděsí tak jako ta první, ale je absurdní. Vždyť Soul zná jako vlastní černý boty. On by se nezatoulal. A když už, tak ne přece tak daleko, aby tu nebyl skoro den." řekl Jimin zamyšleně.
,, Já bych ho šel hledat." prohodil Jin.
,,Ale jak ho máme hledat když nevíme kam šel, kam se poděl, jakým směrem se vydal a tak... " začal šílet Yoongi.
,, Kamaráde, to nic. Nevyšiluj. My ho najdeme, on se nám snad ozve. Nebo přijde sám." konstatoval s klidným hlasem Tae.
,,Jak můžete být tak klidní?! On přijde sám, on se ozve. Neboj se on by se neztratil. Umíte taky něco jinýho než utěšovat?! Já tady s váma dřepět rozhodně nebudu! Já ho jdu hledat, a klidně půjdu když se bojíte vy srabi!" naštval se Yoongi, uraženě se zvedl a vyšel z domu.
Při zavírání dveří bouchl takovou silou až všichni kluci nadskočili leknutím.
,, Možná má Suga pravdu,' zašeptal Jin', možná bychom NamJoona měli opravdu jít hledat."
,,Ale řekni mi, jaká je tu šance ho najít? Copak nevíš jak je Soul velký město?! " podrážděně zařval Tae.
,,Podle mého názoru ho asi někdo znásilnil. Já si to jinak představit nedokážu. " prohodil úzkostlivě Kookie.
,, Dobře, tak řekněme že NamJoona někdo znásilnil. Víme, že se z domu vytratil v jedenáct večer a ještě pořád se nevrátil. Pak taky víme že ho Yoongi šel hledat, ale protože neví kam má jít, tak by se měl co nejdříve vrátit domů. Tím pádem by tu tedy někdo měl na něj počkat, ti zbylí by šli tedy hledat NamJoona." začal taktizovat Tae.
,, Já bych tu klidně počkal!" ozvalo se z kuchyně a všichni hned věděli že to byl Hobi.
,, Přesně tebe bych tu nenechal." řekl Tae.
Odmlčel se a pokračoval v taktizování.
,,Nechal bych tu Jimina, protože bude Yoongi jistě nešťastný že NamJoona nenašel. Vím moc dobře, že ty Jimine umíš dost dobře uklidňovat lidi a proto doufám že chápeš jakou ti dávám do rukou odpovědnost za tvé činy."
,, Chápu to naprosto dobře Tae. Nezklamu tě." odpověděl velmi sebejistě Jimin.
,,Bezva, takže teď vám řeknu plán. Jine, ty okamžitě půjdeš najít NamJoonovy oblíbené restaurace a místa kde se často prochází. Jimine ty zatím připrav něco uklidňujícího, pro toho blázna co si myslel že NamJoona najde ihned. Hobi, ty vezmi nějaký zbraně, jen neber jednu jedinou věc. A tou věcí je kulomet. Buď tak hodný a zapiš si to za uši a běž to udělat teď hned. Kookie, ty se postarej o vhodné ošacení pro bezpečné hledání našeho kamaráda. A já jdu naplánovat trasu naší cesty. Všichni se do toho ihned pusťte, nemáme moc času." dořekl Tae a ostatní vystřelili z obýváku jako řízená střela.
***
,, Takže jsme připraveni. Hobi zbraně máš?"
,,To je jasný, že mám." řekl zvesela.
,, Kulomet si nebral, že ne?" zeptal se opět Tae.
,,Ehm.... Noooo, já myslel že nemám brát samopal." podrbal se zaraženě na hlavě. Z očí by se mu dalo vyčíst, že se obává následující odpovědi.
,, Dobře, nevadí, já věděl že se něco takovýho stane. A proto jsem radši vzal dostatek chráničů." konstatoval zamyšleně Tae.
,,Jine, Kookie, Jimine. Vy všichni jste připraveni? "
,,Jo, budu Yoongiho utěšovat podle nejlepších technik."
,,Ano, jsem připraven" řekl Kookie, když se na něj Tae podíval.
,,Já jsem taktéž připraven, Tae. NamJoonova oblíbená cesta vede přes- " nedořekl to, protože mezi ně vlítnul vyděšený Yoongi.
,,On on on! On je on je... Nemůže, nevím on on nemů nemůže. On on on! " křičel zděšeně Yoongi a pobíhal okolo kluků, kteří neměli potucha o tom co se děje.
,,Yoongi, Yoongi klídek. Dýchej hlavně dýchej. V klidu. Hezky se uklidni. Ták to je ono. A teď nám pověz co jsi viděl nebo co se stalo s NamJoonem." ujal se slova Jimin a bylo vidět že jeho uklidňovací techniky zabraly.
,, On Rap Monster... On, já ho viděl ve sklepě nějakého domu v ulici o dva bloky dál. Nevím jestli není mrtvý, ale ale byl přivázanej k židli a oči měl zavřený. Tak je snad jenom v nějakým umělým spánku či co."
,,Bezva že máme aspoň pár informací. Yoongi vezmi si věci a pojď s náma. Ukážeš nám kde ten dům je. Ano? "
,, Dobře." řekl smutně a pomalu si všechno připravil.
,,Tak jo, vyrážíme" zavelel V a všichni se rozeběhli jak nejrychleji mohli, jen Yoongi zůstal trochu pozadu.
ČTEŠ
Krev
Random,,Ahoj Joonie. " pootočila jsem hlavu na stranu a zadívala se na bezmocného NamJoona jak se svázaný k rozvrzané dřevěné židli vzpírá a bojí se. Popošla jsem o pár kroků k němu a nadlidskou rychlostí jsem mu svou bílou rukou vyndala z pusy pomačkaný...