Probudila jsem se asi šest hodin po incidentu. Trochu mě bolela hlava, ale za rozmnožení naší existence to stálo.
Došla jsem po starých zrezlých schodech do sklepa, kde seděl v bezvládné pozici.
,,Kůže mu už malinko pobledla." řekla jsem si sama pro sebe.
,,Je čas to vyzkoušet." řekla jsem a všechnu svou energii jsem vložila do tohoto rituálu.
Začala jsem cítit, jak se probouzí, jak se chvěje, jak se mu otevírají oči.
Zívl si, posadil se trochu vzpřímeně a podíval se mi do očí.
,,Co jsi to se mnou provedla?! Kdo vlastně jsi a proč jsem pořád svázaný?!
,,Moje jméno netřeba znát, ale můžeš mi říkat Raily. Co jsem s tebou provedla? Ach to je jednoduché. Stal jsi se novým upírem." při této větě se v něm cosi pohnulo.
Něco co jsem cítila naprosto přesně. Byl to strach. Byla to zvědavost. Byla to nevědomost.
,, Proč já? Já mám přátele. Svou kapelovou rodinu. Nemůžeš mě od nich takhle odtrhnout." zavzlikal Joon a mě ho bylo i trochu líto.
Ale nemohla jsem ustoupit. Zvlášť ne teď a zvlášť když se on má starat o tento svět.
,, Však já mám také přátele. V rakvi. Žiju už přes 300 let a neustále hledám někoho, kdo by se tu o zemi postaral za mě. "
,, To nechápu. Jak se starat o zem? A jak je možný že žiješ tak dlouho? Protože jsi upír?"
,,Přesně tak Joonie. Pochopil jsi to hezky. Jsem upír. Ale teď už i ty se tak můžeš nazývat."
,, Já, já nechci být upírem. " sklopil hlavu, posmutněl a po tvářích mu začaly stékat kulaté slzy.
,, Ale nebreč. To upírům nesvědčí." obešla jsem ho, a odřízla jsem mu provaz z rukou.
Tázavě se na mě zahleděl do tmy a já cítila, jak moc se na sebe zlobím. Zničit takhle K- Popovou hvězdu oblíbené kapely BTS. To jsem to dopracovala daleko.
,,Na, napij se." podala jsem mu skleničku s červenou tekutinou.
On se na to chvíli koukal, jakoby se mu na tom něco nezdálo, ale po chvilce jedním jediným lokem všechno vypil. Svým zděšením mu znovu poklesla hlava a on byl opět v komatu. Věděla jsem že se to stane, protože jsem mu do krve přidala ještě prášek na spaní.
,, Výborně Joonie. Teď už jen-" nedořekla jsem, protože jsem zashlechla jak se kdosi kouká oknem dovnitř do sklepa.
,,Co to s naším kamarádem provedli?!" řekl nějaký pobuda.
,, Doufám že nic hroznýho,' řekl někdo další', podívejte."
Zbytek už jsem neposlouchala, protože jsem věděla o co těm maníkům jde. Chtějí si ho vzít k sobě.
Vyběhla jsem po schodech, vzala si svůj černý plášť s kapucí proti slunci a vyběhla z domu.
Jak jsem očekávala byli to Neprůstřelní kluci. Jak originální jméno že?
Připlížila jsem se k nim zezadu a odpověděla jsem na Kookieho otázku.,,To asi proto, že to máme rádi." zasmála jsem se a shodila oknem do sklepa dolů Yoongiho. I on by se mohl hodit jako nový upír.
,,Ty m*dko! Co si dovoluješ shazovat a zabíjet moje kamarády! " ozvalo se za mnou a já věděla že to schytám.
A přesně tak jak jsem předpokládala, se to stalo. Chytila jsem to přímo do srdce a do hlavy. Z posledních sil jsem doběhla za roh a tam se svalila na zem. Na moje neštěstí mi svítilo pozdní slunce do obličeje a já se pomalu rozpadala na prah. Ještě než jsem naposledy vydechla, jsem NamJoonovi do snů promítla všechny podrobnosti a informace potřebné k přežití ve světě lidí. Na víc už jsem se bohužel nezmohla a proto jsem navždycky odešla.
Doufám že je to ten pravý.
Snový pohled NamJoona
Ležel jsem v posteli ve svém pokoji. Z poza dveří na mě doléhaly zvuky kluků. Asi zase něco vaří, pomyslel jsem si. Ještě chvilku jsem tomu naslouchal, dokud se na povrch neprodřel mnou známý hlas.
,,Joonie. Řeknu ti má poslední slova.
Ta tvoje rodina mě postřelila do srdce a do hlavy. Říkej si co chceš, ale ono se to opravdu stalo. Je mi to velmi líto, ale odcházím....
Ale ještě než odejdu ti chci dát pár důležitých rad a informací pro život upíra jako jsi ty."
,,My upíři umíme vycítit pocity všech lidí okolo a dokážeme i odhadnout momentální tělesnou teplotu. Někteří z nás mají velmi výjimečné schopnosti. A takovou schopnost jsem měla i já. Umělá jsem ultrarychle běhat. Ale tebou oplývá podobná schopnost, avšak pro upíra mnohem lepší. Umíš číst myšlenky a pro případ nouze bys i dokázal předvídat co kdo řekne. To je dokonalá schopnost pro upíra. Upíři jsou velmi zranitelní hlavně světlem a to jakýmkoli.Proto musíš nosit přes den speciální plášť proti slunci. Dále jsme zranitelní, když nás někdo probodne kolíkem, ale v dnešní době by tě spíš postřelili než probodli. Jako upírovi ti zbledne kůže, okolo očí to budeš mít malinko červené, ale jinak nic zvláštního. Čeho si ale lidé v tvém okolí budou všímat, je tvé jiné upíří chování. Dávej si na to veliký pozor, protože takhle tě snadnou prokouknou. ",,Jak jsi to myslela s tím staráním se o zem, Raily?"
,,To se brzy dozvíš... Ale teď už musím jít..."
ČTEŠ
Krev
Rastgele,,Ahoj Joonie. " pootočila jsem hlavu na stranu a zadívala se na bezmocného NamJoona jak se svázaný k rozvrzané dřevěné židli vzpírá a bojí se. Popošla jsem o pár kroků k němu a nadlidskou rychlostí jsem mu svou bílou rukou vyndala z pusy pomačkaný...