Prefață

16 1 0
                                    

Lumea în care trăim a evoluat destul de mult în ultimul timp , încă din cele mai vechi timpuri oameni stiau să se susțină și să se ajute , astăzi acest lucru a dispărut cu totul .
Nu ne place să auzim ca noi nu stim să ne ajutăm , este un cuvânt care pe multi îi irită când îl aud si anume INDIFERENȚA ..da stiu nu vă convine acest cuvânt dar din păcate aceasta este realitatea în care trăim .
De ce am spus acest cuvânt , păi în primul rând noi nu știm sa fim oameni în adevăratul sens al cuvântului , Dumnezeu ne-a făcut egali pe toți nu exista om mai superior sau omul perfect . Scriu aceste rânduri pentru a deschide ochii la multă lume și să realizați că lucrurile sunt altfel .
Tot am adus în discuție omul perfect , „Dumnezeu a creat omul și femeia după chipul și asemănarea sa." Așadar el i -a creat pe Adam si Eva , Adam a fost creat întâi, iar Eva, mai târziu, dintr-o coastă a lui Adam. Aceștia se iubeau, până când un conflict a făcut-o pe Lilith să se certe cu Adam, să-l părăsească pe el și Grădina Raiului și să se unească cu diavolul. Mai târziu, aceasta a ademenit-o pe Eva (a doua soție a lui Adam) cu fructul interzis, răzbunându-se. După ce a fost părăsit de Lilith, Adam se simțea singur, iar Dumnezeu l-a adormit, creând o nouă nevastă, pe care o chema Eva. De aici reies niste lucruri foarte evidente care sunt prezente si în zilele noastre dorința de răzbunare și suferința .
Ce este răzbunarea acum , este o metoda gresită de a-ți face singur dreptate , asa cum se spune ochi pentru ochi și dinte pentru dinte , după părerea mea nu ar trebui să apelam la răzbunare .
Sunt multe de spus, dar asta în următorul capitol când vom dezvolta mai multe subiecte .
Daca a-ti citit tot pana la final , puteți sa distribuiti povestea si să citească si prietenii voștri .

Fără numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum