Viata , ce cuvânt simplu dar atât de complex . Stiu acum poate o să spuneți : Fiecare îsi alege cum isi face viată , da si asta e adevărat nu vă contrazic , dar nu multi cunosc adevărata fata a vietii .
Este simplu să definesti acest cuvânt :
VIÁȚĂ, vieți, s. f. 1. Sinteză a proceselor biologice, fizice, chimice, mecanice care caracterizează organismele; faptul de a fi viu; stare a ceea ce este viu.
Cam asta e definiția din dex , dar hai să întoarcem acest subiect pe toate părtile .
Sunt atâtea persoane care au vrut să încheie orice socoteală cu viața din diferite motive uneori fără sens . După ne întrebăm de ce s-a ajuns până aici ?
Răspunsul e unul foarte simplu , nimeni nu i-a întrebat pe acei oamenii ce probleme sau daca au ceva pe suflet adică să le oferim o mână de ajutor daca avem cum si sigur avem .
Nu se mai ajungea aici , vă asigur eu ..dar si oamenii nu mai sunt ce au fost odată , noi stim doar să arătăm în stânga și în dreapta cu degetul ...sa îl judecăm pe x si y , nu îsi au locul aceste lucruri în gândirea noastră sincer , practic noi suntem frustrați încât judecăm destul de aspru pe cineva .
Asta vreau eu să transmit printr-e aceste rânduri , să schimb mentalități si să avem o lume mult mai bună .
Oare cer prea mult ?
Eu cred că nu ...m-am săturat să vad atăta ură din partea unei persoane ..este dominat de acest sentiment prea mult si nu mai judecă asa cum trebuie .
Nu cred ca stiti cât de mult afecteaza pe cineva când este complexat si judecat ..nu exista cuvinte să descrie aceste sentimente . Hai să dăm cartile pe față odată , să nu ne mai ascundem după deget .
Noi nu suntem capabili de multe sincer , sa vin si cu exemplu ca să demontrez tot ce am spus .
Voi stiti câți copiii sunt care s-au născut cu probleme sau au apărut probleme pe parcurs , acesti copii au crescut si merg la scoala sau la grădiniță , ehh ..de aici apare buba .
Ajung într-un colectiv si fac tot posibilul să se integreze , dar din păcate nu prea reusesc în totalitate .
Sțiti de ce ?
Pentru că acesti copii sunt complexați si exclusi , si mereu sunt arătati cu degetul ..asta e realitatea din pacate.
Vă spun că si ei sunt oamenii ca noi și nu există nici o diferență asa cum pretindeți voi .
Daca pun problema asta altfel , daca erati voi în locul lor , cum vă simțeați ?
Cu siguranță nu bine asta e clar , multi dintr-e ei sunt foarte afectați de aceste lucruri care se întâmplă în jurul lor si ajung sa fie în depresie sau chiar să ajungă la un gest necugetat .
În primul rând , hai să fim oamenii mai întâi de toate , si să scăpăm de această mentalitate total gresită .
Dacă va plăcut , distribuiti mai departe sa citească si prietenii tăi sau cei apropiați ție .
CITEȘTI
Fără nume
Ficção AdolescenteTrăim într-o lume în care nu mai există acea omenie , suntem reci uni cu alți și nu știm sa ne apreciem si să fim uniți .