III

3 1 0
                                    

Cu țoți am fost îndrăgostiți este ceva perfect normal , iubirea este cel mai frumos sentiment dacă pot spune așa .
Asa cum se spune iubirea nu are vârstă , dar aici să ne înțelegem pentru fetele care citesc asa sau chiar si pentru băieții  este valabil , este si o limită ..în primul rând persoana de lângă noi să fie cam de aceiași vârstă cu noi sau maxim cu 4 -5 ani mai mare aici vorbim de fetele mai mature si care o vârstă destul de mare normal .
Acum revenind la subiectul nostru de bază , în unele cazuri iubirea depășește orice obstacole si limite să zic asa , dar trebuie să ai lângă tine  persoana potrivită .
Sunt sigură că fiecare dintr-e noi a avut câte o experiență neplăcută care i-a lăsat un gust cam amar , este ceva normal din asta învățăm ..să știți , adică vom fii atenți să nu se mai repete si a doua oară . Am un sfat mic si pentru fete daca vor să îl i-a la cunoștință este alegerea voastră .
Nu vă complicati viata încă de mici , de la nisțe vârste fragede cu iubirea deoarece poti lua anumite decizii pe moment dar pe care o să le regreți cu timpul.  Ce vreau să spun prin asta ?
Păi în ziua de astăzi sunt fel si fel de oamenii  , o fată de 14-15 ani nu are cum să știe ce intenții are acel băiat corect nu ?
● un om nu ai cum să îl cunoști total nici după 10 ani chiar dacă noi avem impresia asta.
● o fata de această vârstă poate fii manipulată foarte ușor de către un băiat .
● Din asa zisa "dragoste "se ajung la gesturi disperate , care pot fii prevenite desigur
● Un rol important îl joacă si părinții aici ..logic .
Nu este bine să fii nici prea sever și să îi interzici copilului să iasă din casă , total gresit ! Dacă o să procedezi așa , practic  o să împingi copilul să facă numai prosti tocmai din acest motiv ..si nu este fie deloc să ajungi dupa sa regreți educația oferită ei / lui . Atenție mare cum vorbiti cu o adolescentă , trebuie să o înțelegi în mare parte si să o ajuți așa cum poți tu . Iubirea e complicată pare ea simplă dar nu e deloc așa , trebuie să fii destul de matură și să ai o gândire pe măsură ca să poți lua anumite decizii în viață destul de importante , despre timpul nu se întoarce niciodată în favoarea noastră , tot ce facem noi ne privește .
Eu vă încurajez ca înainte de a lua o decizie să vă gânďiți de două ori si să analizați asa cum trebuie totul .
Suntem oamenii este normal să greșim în viață , repet nimeni nu este perfect pe acest pământ,  Dumnezeu ne-a creat după chipul și asemănarea lui , dar avem și multe pacate o data cu greseala facuta de Adam si Eva , suntem păcătoși iar Isus Hristos a încercat să curețe acest statut al omenirii , dar nu a fost înțeles si s-a sacrificat într-un final tot pentru noi .
Așa ne sacrificam si noi , nu ne dăm seama că bunătatea este luată peste picior în zilele noastre si că intentiile tale bune nu mai conteaza în ochii persoanei sau partenerului .
Grijă mare pe cine alegeți să fie alături de voi și cu cine alegeți să vă împărțiți dragostea  , dedicarea din toate punctele de vedere. Timpul nu îl puteți întoarce daca ve-ti da cu capul de tocul ușii  . Dacă va plăcut acest capitol , distribuiți să vadă si prietenii tăi și să citească!  Va astept data viitoare cu un nouă discuție.  💋💋

Fără numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum