IV

4 1 0
                                    

Dacă voi credeți  că o să rămână cineva lângă voi în această viață vă înșelați amarnic . Șmecherie la colț de stradă , semințe , si fete ..toate astea reprezintă anturajul unui tânăr .
În ziua de astăzi nu mai există acea copilărie frumoasă ..cei care sunt din generația 2000 sau chiar 1995 vor stii despre ce vorbesc .
Acea copilărie frumoasă în care fetele se jucau cu păpușile  sau se jucau șotron iar băieți care la fel se jucau cu mine sau jocul acela lapte gros , asta da copilărie frumoasă și care îi făcea bine copilului asta până să crească .
Bun de la vârsta de 14 ani ..începe viata de adolescent care este una dintr-e cea mai tumultosă si vicleană vârstă timp in care copilul trebuie să fie foarte atent supravegheat de părinte. 
În anturaj nu te gândești ce este bine sau ce este rau , pur si simplu nu esti tu capabil să pui în balanță anumite lucruri ..te gândești că totul îți revine doar ție si că asa este bine .
Băieții de la vârsta de 15-16 ani încep cu băutura , fumatul si drogurile ..bătaie ..toate aceste lucruri duc la abandonarea școlii , de ce fac asta ?
●Pentru că sunt plictisiți și nu văd scoala ca fiind un lucru benefic pentru ei .
●Nu se gândesc la viitorul lor în niciun caz ..Hai să ne trezim , în primul rând nu este bine pentru ei asa o viață sau un anturaj de acest gen ..îi strică ..asa cum se strică un măr ..câte puțin asa și ei ..puțin câte puțin .
Cei din grupul respectiv , pot să îl i-a peste picior pe respectivul ...Să își bată joc de el , să îl bată ..pe scurt el să fie ultima roată de la căruță .
Să nu credeți că  fetele sunt altfel,  am vazut mai nou să se bată de la un băiat ..groaznic , prioritatea unei fete mai nou este  să fie mai frumoasa ca alta .
Nu trebuie să existe fete mai frumoase ca ea si atunci ce fac ?
○păi își pun silicoane
○își pun gene
○își pun botox
○unghiile  să fie cât mai mari
Toate aceste lucruri pentru a atrage atenția băieților/ bărbaților după caz ..un lucru foarte grav ..iar aceste fete nu au mai mult de 15-16 ani .
Oamenii buni prin aceste rânduri vreau să trag un semnal de alarmă !
Păi voi ce credeți pe vremea noastră , fetele se gândeau la asa ceva ..în niciun caz erau afara se jucau sau citeau o carte ...lucruri normale pentru un copil de atunci , în ziua de azi mai puțin .
Fetele să lase aceste lucruri , si dorința de a atrage băieții șmecheri si răi de cartier pentru că bat bine , nu trebuie să fie atrase de asa ceva ..trebuie să își trăiască copilărie nu sa treacă direct la pragul de adolescentă . 
Dacă ești o persoană slabă , nu mai contează educația părinților stiți de ce ?
■în primul rând odată ce intri într-un grup,  unde obiceiurile sunt rele ..automat în 2 luni esti ca și pierdut .
□începi să fumezi ..Să te droghezi pentru că cei din jurul tău îți vor spune că așa este bine ..renunți la școală..iar la sfârșit ți-ai nenorocit părinții dar si pe tine .
Ce înseamnă aceste anturaje?
Consideri ca o să fii apreciat dacă dai cu pumnul ..esți considerat smecher .
De asta scriu aici pentru a vă spune că toate acțiunile pe care le facem se plătesc,  nimic nu rămâne nepedepsit .
Dacă ai dat cu pumnul și doamne fereste respectivul cade si se lovește cu capul de ceva si a murit , tu automat intri la pușcărie, iar părinții tăi rămân în urma ta nenorociți , toate astea pentru ca tu ai vrut să arăți ca stii sa dai cu pumnul . Bătăi prin cluburi si tot felul de prosti,  băieții au cuțite la el deci practic ei sunt pregătiți pentru încăierare , ce vreti să arătați voi ?
○ respectul celor din jur
○atenția fetelor
○sau chiar să vă placă fetele pentru că a-ți dat bine cu pumnul nu?
Înainte de a vă droga , sau înainte de a vă bea mințile , gânditi-vă vă rog la viitorul vostru si daca este bine ce faceți , dacă meritați asta ...după să vă gândiți si la săraci părinți care au trudit pentru voi si s-au gândit cum să vă crească mai bine !
Dacă vine la voi un om să vă dea un sfat si sa vă spună așa nu este bine , voi în mintea voastră spuneți :
- Ce naiba mai vrea și ăsta ?
- De unde stie ăsta ce-i bine ?
- Ce îl interesează pe el ?
Spuneți asta în primul rând pentru că nu știți să apreciați sfatul primit , si în al doilea rând voi deja a-ți fixat ideea ca tot ce am facut până acum este BINE .  GRESIT !
Când acel anturaj începe să se destrame cu timpul , nu o sa mai rămâi cu nimeni pe lângă tine dacă cu 1-2 persoane maxim deoarece la primele probleme serioase ale vieții toți pleacă , iar atunci tu te trezești la realitate .
Atentie ce vă doriți de la viață și ce alegeți să luați pentru că asta este cel mai important , dacă va plăcut distribuiti sa vadă si prietenii voștri!


Fără numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum