II

19 1 1
                                    

Bună dragilor , despre ce să mai discutăm astăzi , ce spuneți să vorbim despre iubire . Un cuvânt simplu dar atât de tumultos si de greu , de ce spun asta omului îi este greu să perceapă acest sentiment deoarece nici pe el însuși nu se cunoaște în totalitate .
Sunt aici să dau un sfat celor care au avut de suferit din cauza acestui sentiment , să le dau o mână de ajutor cum se spune .
Cu totii stim acea iubire frumoasă si inocentă din liceu , poate cuvântul inocentă sună exagerat hai să spunem platonică , debutează asa frumos ..nu cred ca este vreo fată care să nu fii fost îndrăgostită ..pe vremuri lucrurile stăteau altfel , mentalitatea de atunci era cu mult mai diferită ca cea de acum asta e sigur 100 %  .
Atunci fetele dar si băieti aveau acea rușine pentru părinti si nu voiau să îi facă de râs sau să îi arate lumea cu degetu pentru greșelile făcute de acestia . Alte reguli si la liceu , uniforma era obligatorie si părul neapărat prins si nelipsita bentiță .
Dar să trecem si la capitolul iubire despre asta discutam acum , totul era asa gingaș băiatul care îi lăsa o floare in bancă fetei pe care o plăcea , o astepta mereu când se terminau cursurile si căuta orice motiv să intre in vorbă cu ea , el o iubea deja pe ea dar în tăcere.  Si asa încetu cu încetu se construia o relație solida si o minunată poveste de dragoste care se finaliza cu o cerere în căsătorie .
Ceea ce vreau să spun eu aici , nu alegi tu pe cine să iubesti sau de cine să te îndrăgosti ..inima alege asta ♥️si multa lume nu întelege asta , spun că regretă tot si că îi pare rău că s-a încurcat cu un asa om . Total gresit , poate nu vă dați seama si aici vorbesc de doamne , domnisoare aruncati acele vorbe la nervi si nu vă gânditi cât de mult îl răniți si pe el , îi răniți orgoliul si asta doare cel mai tare .
Si uite asa relatia ajunge în punctul in care s-a distrus tot si povestea s-a spulberat .
Ce îsi face omul singur cu mâna lui nu mai poate repara nimeni , nu trebuie să vă pierdeți cumpatul pentru simplu fapt că iubita / iubitul va înselat stii de ce ?
Tu ai făcut multe pentru el , iar cea pentru care te-a lăsat nu o reusească niciodata să faca toate astea , fruntea sus esti frumoasa si puternica o sa treci peste tot ...singură iar viața iti va surâde din nou .
Nu este o solutie să vă luați viața singuri , in niciun caz să nu recurgeți la asta , daca tu care citesti asta acum si treci prin asta fii foarte atentă / atent , nu rezolvi nimic daca faci asta în schimb rămâne multă durere care devine greu de suportat , te asezi jos tragi o gura mare de aer si te gândesti lucid si i-ei lucrurile în ordinea lor cronologică , analizezi tot si tragi o concluzie ...nu o să fie usor , nu a spus nimeni dar trebuie să treci cumva peste acest hop cu ajutorul si sprijinul cuiva ..iar lucrurile o revină cu timpul la normal .
Nu te da bătut si nu renunta , da ai primit o lovitura , te-a dezamagit cineva , si-a bătut joc de tine sau te-a mintit pe fată , lumea este rea să stii ..nu este totul asa cum pare .
Iubirea este înselătoare dacă nu stii cu cine o împarți mai exact si devine ca o sticlută de otrava din care bei câte puțin în fiecare zi .
Iubirea este si frumoasa dar si toxică si te afecreaza mult , admir mult oamenii care se iubesc si traiesc o frumoasa poveste de dragoste .
Totul e mai frumos în doi , să ai pe cineva alături care te iubeste si îti oferă toate atentia lui , este de-a dreptul minunat , nu am ce spune .
Sfatul meu pentru voi fetelor este să aveți mare grijă pe cine alegeți să vă fie alături si chiar să stati o viață împreună . Nu merită sa vărsați nici macar o lacrimă pentru un om de nimic ci doar sa îl tratati cu indiferentă si credeți-ma nu o să îi pice bine .
O seara frumoasă si linistită , sper ca va placut ce am scris , o sa vorbim si din punct de vedere pozitiv despre acest sentiment aici am vorbit mai mult despre dezamagirea în dragoste .
Dacă va plăcut,  puteti distribui să vadă si prietenii voștri!

Fără numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum