Trebuie sa constientizam ca acea iubire nu va dura la nesfarsit ..nimic nu dureaza la infinit . Fiecare dintre noi avem nevoie de acea libertate , sa ai aceiasi libertate ca inainte cand erai singur ..asta trebuie sa se mentina si pe parcursul relatiei .
Nu trebuie sa devi o persoana angasanta ..sufocanta sa nu ii mai oferi libertatea de care el are nevoie.
Acum multi dintre voi ,ve-ti spune ca nu esti bine sa fii indiferent sau rece deoarece ai putea sa indepartezi acea persoana de tine ...dimpotriva un barbat este mult mai atras de o femeie atunci cand ea il respinge , apare acea dorinta de a o cuceri si devine din ce in ce mai interest de ea .
Nu trebuie sa cedam si sa fim topiti dupa ea , pentru ca ea va folosi acest lucru impotriva ta ca pe o arma , iti a cunoaste slabiciunile si va profita de ele la maxim . Semnalul meu de alarma pe care vreau sa il trag este sa nu o tii numai in dulcegari mai trebuie si piperata intr-un fel ..trebuie sa schimbam tactica si sa folosim indiferenta ...daca ea a pornit pe un drum , trebuie sa o readucem inapoi si lucrurile sa fie ca inainte ..pana la urma ce am ma avea de pierdut pentru ca ea oricum intr-un fel este pierduta iar noi trebuie sa rezolvam intr-un fel situatia .
Daca voi a-ti obisnuito atunci cand ajungeti acasa sa ii dati mesaj sa ii spuneti , daca vedeti ca nu va da mesaj la ora 21.00-22.00 si timpul trece , ea iti da mesaj si te intreaba daca ai ajuns acasa si daca esti bine , deja este altceva persoana de langa tine se schimba instant .
Se aprinde beculetul iar respective persoana isi da seama ca te pierde in ritmul asta daca continua cu acest comportament si vrea sa schimbe asta .
Indiferenta in doze foarte mici ajuta foarte mult , la inceput totul este frumos si frumos dar dupa 5-6 luni el se schimba , tu incepi sa ai sentimente fata de el sa ii spui mai des Te iubesc , mai apare si acel sentiment de gelozie il vezi online dar el nu iti raspunde deloc la mesaj si nu iti scrie , inebunesti efectiv..tu trebuie sa te abtii si sa nu ii arati ce simti .
O relatie se mentine , normal nu va mai fii ca la inceput ...trebuie sa fie intr-o balanta , daca el / ea decide sa plece sau te inseala , trebuie sa gandim logic si sa o lasam sa plece de langa noi ...nu putem sa tinem cu forta pe cineva langa noi .
Tu nu pierzi nimic dar el/ea are de pierdut o persoana cum trebuie si sa ne gandim ca putem avea pe cineva si mai bun de atat , de ce sufar eu si ma distrug pe mine insumi pentru ce ?
Sunt o persoana matura si trec peste orice , daca nici cu indiferenta nu o aduci pe ea/el pe drumul cel bun inseamna ca nu mai ai ce sa faci si trebuie sa pleci din acea relatie .
Sunt atent cu ea , ii ofer toate atentie si se intreaba ce fac rau ?
Ei nu isi dau seama ca sufoca acea persoana , si asta duce la destramarea relatiei , trebuie sa faci lucrurile diferit .
Daca apare acea monotonie in relatie , si nu gasesti nici o cale sa rezolvi acest lucru , cu parere de rau trebuie sa pui punct si sa iti continui viata , nu poti sta intr-o relatie de genul .
Am vazut atatea personae care aveau ganduri de suicid , nu mai mananca efectiv se chinuie pe ei insasi si nu este bine si nici normal , este greu la inceput dar trebuie sa treci peste !
Sfatul meu este daca nu puteti repara acea relatie puneti punt si mergeti mai departe ve-ti intalni alte caractere de unde ve-ti avea ce invata !
Daca va placut ce a-ti citit distribuiti mai departe sa vada cei care au nevoie de aceste sfaturi .
CITEȘTI
Fără nume
Teen FictionTrăim într-o lume în care nu mai există acea omenie , suntem reci uni cu alți și nu știm sa ne apreciem si să fim uniți .