VI

1 1 0
                                    

In liceu de regula traiesti ca intr-o turma , tu ca tanar incepi sa ai frustrari si sa iti doresti ce are x sau y , in momentul acela apar anumite ganduri si incepi sa cauti solutii ..singura solutie este aceia ca trebuie sa renunti la liceu deoarece te tine pe loc si nu te ajuta cu nimic . Mai ales daca nu iti place sa inveti , esti oblicat sa fii bun la matematica , fizica , chimie ..poate tu ai un spirit mai creativ !

Te oftici ca nu poti sa te angajezi si sa faci banii tai si consideri ca liceul te opereste sa faci asta , si te gandesti automat ca vrei sa scapi de el . Multi dintr-e voi aveti aceasta dorinta de a renunta la liceu iar asta este o greseala foarte mare sincer .

Ce inveti in liceu nu se imbina cu ceea ce vrei tu sa faci in viata , trebuie sa ai minimul de cunostinte adica trebuie sa ai liceul si o diploma de bacalaureat ca sa te poti angaja , trebuie sa intelegeti importanta bacalaureatului fara el nu va puteti angaja , efectiv este ca un zid care te opreste sa faci ceea ce iti doresti .

Faceti lucrurile la timp , nu lasati sa treaca timpul pe langa voi inutil , faceti lucrurile cand trebuie atata timp cat parinti au grija de voi si voi trebuie sa faceti un efort sa luati acel examen de bacalaureat .

Liceul trebuie absolvit si punct si sa puneti mare pret pe bacalaureat ..ca sa va puteti croi un drum in viata . Un alt aspect important nu mai priviti cu presiune bacalaureatul , stiu ca parinti pun mare presiune pe voi , profesorii la fel ..chiar si prieteni vostri . Va ganditi :

-Mama o sa i-a toti iar eu nu ..

Aceasta gandire trebuie exclusa din mintea voastra , trebuie sa ganditi pozitiv orice ar fii !

Nu va mai creati astfel de tensiuni , nu este o tragedie daca nu luati din prima , nu-I nici o problema o sa luati din a doua ..daca nici din a doua sigur ve-ti reusi din a treia incercare ..deci nu este o tragedie o sa reusiti ..eliberativa de aceste ganduri care va streseaza cand intrati la acel examen ca si cum cineva sta cu toporul deasupra capului vostru .

Trebuie sa fiti linistiti , si lucrurile vor merge foarte bine , aici parinti nu ar trebuie sa mai puna presiune pe copil deoarece va deveni crispat si tensionat , trebuie sa fiti langa ei sa ii incurajati ca il vor lua .

Daca dati exemple ca x si y au luat bacul iar copilul tau nu , il ve-ti hrani cu teama practic..trebuie sa fiti langa ei si sa ii sprijiniti orice ar fii sa ii aratati ca sunteti acolo pentru el .

Si va rog sa va scoateti aceasta gandire din cap :

- Ce imi trebuie mie bacul ?

-La ce ma ajuta ?

-Oricum tot somer o sa fiu..

-Este o pierdere de timp sa invat petru bac ..

-Nu vreau sa il dau , deoarece o sa plec in strainatate ..

-Pot sa castig banii si fara bac ..

Treziti-va la realitate , ce credeti ca in strainatate umbla caini cu covrigi in coada ?

Treaba asta cu strainatatea s-a cam dus sincer , isi bat joc italieni de romani si devin sclavi lor , de ce ?

Deoarece romanul este prost si se supune stie bine ca nu are minimul de cunostinte necesare sa aibe un loc de munca adecvat si respectat daca il I-a cineva la bani marunti si il intreaba daca are diploma de bac el iti va raspunde :

- Pai eu nu am dat examenul de la bacalaureat .

Iti va spune si eu ce sa fac cu tine daca tu nu ai studiile necesare , desigur ca te v-a trimite la munca de jos care este cea mai grea .

Asa ca ganditi-va de doua ori inainte de a lua o decizie viata voastra depinde de acest examen de maturitate , nu va bateti joc pentru ca mai devreme sau mai tarziu o sa aveti nevoie de el pentru locul de munca sunt sigura de asta , si nu cred ca vreti sa veniti pe la 30-40 de ani sa il dati , cand puteti foarte bine sa il dati cand trebuie .

Tineti minte ce va spun acum , fiti cu capul pe umeri si puneti mare pret pe bacalaureat , va intalniti o singura data cu el in viata , profitati de acest lucru !

Fără numeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum