Egoismul femei de a privi bărbatul ca pe o "proprietate" !
Deci practic femeia si bărbatul sunt doi actori care joacă într-o piesă de teatru frumoasă cel putin asa ar trebui să fie nu?
Nu am ce spune , orice început de relație este superb ..numai că femeia si-a dezvoltat acest lucru de a deține ca pe o "proprietate " pe bărbat, stiti cum este atunci când o altă fetiță pune mâna pe jucărie ei ies scântei si asa se întâmplă și cand ea se maturizează .
La un bărbat se poate observa foarte rapid daca îi place foarte mult de respectiva si nu pot ascunde evident , ei se exteriorizează si devin foarte sinceri , pe când femeia este mult mai versată si știe sa își ascundă bine sentimentele si să nu arate chiar totul din prima .
Normal iar la băieți le trece prin cap gândul ăsta :
- Băi oare mă place ?
Bărbatul / Băiatul trebuie să fie mai temperat să nu se grăbească , trebuie să analizeze respectiva fata / femeie măcar câteva luni iar după să pună totul cap la cap .
Acum hai să vorbim de relatiile care nu sunt de lungă durată, cele de 3 sau 5 luni ...nu au fost sinceri unul cu altul de la bun început și ăsta a provocat această ruptură .
Cel mai bun sfat pe care pot să îl ofer este : Să fii sincer , cu tine însuți ca sa nu fi tras la raspundere evident !
Majoritatea fetelor știu că băieții vor cât mai multă libertate pentru că așa este normal , nu le place să fie căutați mereu si în niciun caz stresați cu multe telefoane ...ei au nevoie de libertate mai pe scurt au nevoie de timpul lor liber .
Femeia asteapta sa treacă cateva luni 5-6 ca să fie cât mai multe amintiri si spune bărbatului ce vrea sa audă ..iar acesta metaforic vorbind este la "picioarele ei " si incearca sa îl aducă la tăcere si să îl facă proprietatea ei .
Să ne înțelegem acum eu nu pun într-o lumină proastă femeile..eu doar încerc să spun că ele pot juca foarte bine rolul de " femeia perfectă " pe care bărbatul o căuta de ceva timp ..eu doar sfătuiesc ca femeile să fie sincere si să nu mai joace acest rol fals , de ce ?
Deoarece in viitor va afecta foarte mult relația . Dacă ești slab femeia va reuși să te conducă ..Aceasta va reuși usor sa îți controleze viața , acțiunile si tot ce ține de tine .
Un bărbat trebuie să fie foarte impunător și echilibrat , atent . De aceia trebuie să fie sinceri încă de la început, să comunice foarte mult deoarece comunicarea joacă un rol foarte important ..iar în acest fel vom avea o relație de lungă durată , fii tu însuți expuneți defectele ...asta conteaza cel mai mult credeți-mă , fiți voi înșivă nu altă persoană în niciun caz .
Dacă tu nu spui anumite lucruri pe care ea ar trebui să le știe de la bun început, o vor afecta mai târziu si desigur o vor si deranja pentru că nu a aflat mai devreme de ele iar acea atracție care există în momentul de față va dispărea.
Deci ceea ce trebuie voi să înțelegeți din aceste rânduri este că trebuie să fiți sinceri să nu vă ascundeți cu nimic , dacă veți incerca asta o să vedeți mai multe avantaje iar lucrurile vor merge pe drumul cel bun . Nu înclinați balanță unde nu este cazul!
Dacă va plăcut ce a-ți citit nu uitati să distribuiti sa vadă si cunoscuți tăi asta .
CITEȘTI
Fără nume
Teen FictionTrăim într-o lume în care nu mai există acea omenie , suntem reci uni cu alți și nu știm sa ne apreciem si să fim uniți .