Un nou inceput

442 11 0
                                    

Trebuie sa plec din orasul asta mizer, sa uit de lume si de tot ce imi provoaca durere, de orice mi-a distrus viata si de oricine care ar merita sa moara pentru ce mi-a facut. Totul a fost oribil in viata mea, tatal meu a murit cand aveam 10 ani si eu a trebuit sa devin un soldat in razboiul numit viata. Nu mai vreau sa suport tirania, rautatea si cruzimea oamenilor care cred ca sunt mai buni doar pentru ca sunt cunoscuti, am nevoie de o viata noua, de un nou inceput.

"-Vreau sa ne mutam" ii spun eu mamei mele care astepta sa cobor la cina. Mereu am vrut asta. Mereu am vrut sa scap de tot ce ma tine prinsa de acest oras. Nimic de aici nu mi se potriveste iar sufletul meu e captiv.
"-Cum adica? Nu, aici avem o viata! Cu greu am reusit sa construiesc toate astea si tu vrei sa plecam" incearca mama sa ma aduca cu picioarele pe pamant.
"-Asta e viata? Mama, stam aici de patru luni si tot ce primesc sunt injuraturi, porecle si barfe, liceul e oribil, clasa a11-a ma omoara aici, nu pot sa mai raman." spun eu si ma pun pe scaunul liber.
Mama nu stie de bataile pe care le primesc, de notele proaste si de absente pentru ca trebuia sa merg la cabinet si la baie in fiecare pauza.
"-O sa mai vorbim, mergi si fa-ti temele" spune ea fara sa ma indemne sa mananc ceva, cred ca si-a dat seama ca o sa refuz.
Am urcat sus grabita, tot ce vroiam era sa ajung in camera mea si sa ascult muzica, cat despre teme.. Nu le voi face.
Dupa ce mi-am pus hainele purtate azi in cosul de rufe, mi-am luat niste pantaloni de casa si o bluza groasa, apoi m-am bagat in pat.
"-John, te rog nu, lasa-ma" spun eu incercand sa il fac pe John sa nu ma mai bata.
"-O sa mori in liceul asta, si de mana mea" spune acesta si continua cu pumnii si picioarele. Eram victima lui de multa vreme, dar nu am spus nimanui, singura prietena pe care am putut sa mi-o fac era Lana, dar odata ce John a aflat ca am o prietena a batut-o si pe ea...

*******

"-Trezirea!" spune mama care tocmai a intrat in camera mea.
Eram transpirata, am mai avut un cosmar cu John, nu mai vreau sa mai suport tortura asta.
"-Am vorbit cu seful meu, o sa fiu transferata in Las Vegas, deci o sa ne mutam acolo" spune mama si se aseaza langa mine.
"-Serios? chiar o sa plecam de aici?" intreb eu fercita si o imbratisez.
O sa scap din chinul asta, New York nu e urat, chiar imi place acest loc dar Vegas? o doamne e locul meu favorit. Ce se intampla in Vegas, ramane in Vegas.
Mi-am facut rutina de dimineata rapid si m-am imbracat simplu, niste jeansi albastrii cu un tricou alb cu un motto, o jeaca cu model militar si vansi gri iar parul l-am intins lasandu-l pe spate, eram in intarziere.
"-Paa mama" spun eu si ies pe usa grabita spre scoala.
Liceul unde merg eu este unul de prestigiu, mereu am simpatizat liceul asta dar nu si elevii din el. Ca in orice scoala exista elevi impartiti pe grupuri. Populari, nepopulari si restul.
Am iesid din masina si am ignorat comentarile baietilor din curtea scolii, mereu incep sa isi foloseasca replicile cu mine, dar nu le merg.
Am fugit spre clasa mea cat de rapid puteam, aveam matematica si profesoara ma va omori sa stie ca am intarziat.
"-Buna dimineata ele... ah, domnisoara Prescott, ma bucur ca ati hotarat sa ne onorati cu prezenta" spune profesoara mea si imi face semn sa ma pun in banca. Azi are dispozitie buna, ciudat...
Ora a fost lunga si plictisitoare, era ultima mea zi la aceasta puscarie asa ca o sa fac din ea o zi memorabila.
Am parasit clasa odata ce s-a sunat si planuiam ceva ce poate o sa regret.
Cu ajutorul clasei a 4-a am pus la cale o mica farsa pentru sefa majoretelor, aceste mici genii au umplut un balon mare cu vopsea mov, iar eu trebuia sa le montez in dulapul ei.
"-Jimmy, ok.. Aia e fata, mergi la ea si distrage-o" ii spun lui Jimmy, cel mai mic si mai credul din clasa lor.
Odata ce acesta a plecat iar dulapul era gol, l-am deschis si am montat cu greu balonul, trebuia sa verific daca Selina nu se uita spre mine.
Am reusit sa montez balonul si odata ce i-am inchis usa copiii au fugit spre bancile de pe coridor, eram gata sa vedem show-ul.
Selina a mers impreuna cu toata gasca spre dulapul ei, ea avea o expresie de parca vroia sa le arate ceva, si odata ce a deschis dulapul si balonul s-a spart in fata ei, a inceput show-ul.
"-Cine dracului a facut asta?" intreaba sa agitata aruncand peste tot cu vopsea. Asa iti trebuie Selina.
Dupa un ras copios am realizat ca era tarziu si ca am cam intrecut masura asa ca am dus copiii inapoi in clasa lor.
Am urcat scarile foarte sigura pe mine, mergand spre clasa, dar Selina avea alte planuri.
"-Crezi ca nu stiu? Tu ai facut toate astea! o sa platesti pentru tot" ma ameninta ea foarte nervoasa.
"-N-ai ce sa imi faci, nu am facut nimic" mint eu si zambesc dragut.
"-Poate nu azi, dar o sa o patesti" spune ea si pleaca inca cu vopseaua pe fata si prin par.
Azi chiar am avut o zi buna la liceu, mai aveam de mers la trei ore si pot pleca acasa, de unde o sa imi incep o viata noua fara oamenii pe care-i urasc.
Am fugit rapid in clasa si din fericire profesoara era intoarsa la tabla, deci ma puteam pune in banca.
Celalalte ore au trecut ca in zbor, si disputa scolii era incidentul cu vopseaua, dar nu am ce patii, merg in Las Vegas!
Am ajuns acasa devreme, imi era foame si somn, dar singura mea dorinta era sa plecam.
"-Mergi si fa-ti bagajele" spune mama putin suparata.
Am ascultat ce a spus si m-am dus in camera mea, am strans tot ce am gasit, nu am poze sau postere, nu am vreo amintire frumoasa din locul asta, asa ca m-am schimbat in ceva lejer si am plecat.

Las Vegas (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum