Doar fa-o!

173 8 0
                                    

Dimineata venise greu, deabea asteptam sa mai inspectez Vegasul, sa-mi fac de cap si sa mai stau cu Zayn. Stai.. eu nu am numarul lui.

"-Neata" ii spun mamei care tocmai a iesit din baie.

"-Neata a fost cand m-am trezit eu, nu la 1" se rasteste mama la mine crezand ca e mai amuzanta.

"-Bine fie, mi-e foame!" spun eu fara sa ma dau jos din pat.

"-Esti majora, ai maini si picioare si exista room-service.." spune mama in timp ce schimba canalele.

Am hotarat sa ma imbrac in timp ce ascultam familia Kardashian cum isi spune povestea, mama a dat pe E!News.

"-Ce frumoasa era Kim" spun eu in timp ce imi aranjam parul.

"-Kim? tu te uiti dupa fete? Scott e perfect" spune mama gesticuland cu telecomanda in mana. Oh, o sa-ti prezint eu pe cineva care e cu adevarat perfect.

Am continuat sa ne certam pe subiectul baieti in timp ce mancam clatitele aduse de un angajat.

"-La 2 ies in oras si.." incep eu sa spun dar mama parea ca are ceva mai bun de spus.

"-Stii... tu o sa mergi mult in oras, si nu cred ca statul cu mine ajuta, apartamentul ala o sa fie gata in cateva zile, ma gandeam sa-ti iau unul doar pentru tine" spune aceasta serioasa.

"-Wow... nu prea stiu ce sa zic.." incercam eu sa nu par prea stresata, dar nu vreau sa-mi gonesc mama.

"-Oh stai calma, e logic ca vrei ca eu sa-ti spal hainele si pun pariu ca din a doua zi propui sa mancam pizza pe care o sa o platesc eu" spune mama de parca ar citii ganduri.

"-Si eu te iubesc" spun glumeata si ii fac cu ochiul apoi ies pe usa.

Eram imbracata in niste jeansi albastrii cu imprimeu, un maieu crem si un plover de matase visiniu, iar in picioare mi-am luat sandale negre.

Am coborat la parter, oamenii pareau fericiti si salutau intruna. Efectul Vegas. Dar tot ce ma incanta pe mine era un motociclist care trebuia sa isi faca aparitia, simteam ca va venii.

Am iesit din hotel, Vegasul nu arata atat de uimitor ca si noaptea, dar e frumos. Din cativa pasi siguri am parasit strada si am continuat sa merg inainte, ma plimbam si speram sa dau de o cafenea.

Nu dupa mult timp de mers, am auzit niste zgomote venind dinspre sosea, o banda de motociclisti veneau agale spre zona asta, erau peste 15 dar speram sa fie si Zayn.

Odata ce am vazut unde le era planul sa mearga, m-am dus si eu.

Toti motociclisti si-au pus motocicletele in parcarea unui bar care continea plasme uriase pentru meciuri de fotball,genul de bar unde vindeau bere la halba si fete imbracate sumar serveau berile. Dupa ce i-am vazut profilul extrem de masculin si geaca de piele, am stiut ca este el si merita sa intru in acel bar.

Toti barbatii si toate femeile si-au oprit actiunea si s-au uitat la mine, apoi au continuat. Hei! secolul 21 aici! pamantul catre cowboy.

M-am pus la o masa libera, putin mai intunecata care avea priveliste exact la masa lui, vedeam perfect chipul ala angelic dar o chelnerita mi-a stricat toata distractia.

"-Te servesc cu ceva?" intreaba aceasta plictisita.

"-Mai imediat, poti sta cu mine?" am intrebat ceva ce poate o sa regret.

"-Normal, pana la urmatorul client, apoi revin" spune aceasta si se aseaza la masa langa mine, intre timp, au mai aparut 3 baieti frumosi care s-au pus la masa lui Zayn.

Las Vegas (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum