Luke parea mai speriat decat mine, nu... De-a dreptul speriat de ce se petrecea. Eram inchisi in baia unui casino unde prietenii mei probabil ma cauta iar eu nu am ce sa fac, doar sa strig sau sa ma agit degeaba.
"-Luke eu innebunesc!" am strigat nervoasa spre el stand lipita de perete si aproape de disperare.
"-Ok calm, calm, o sa fie bine, nu nu o sa fie bine!! termina sa spui asta, o zici de o jumatate de ora, trebuie doar sa gasim o cale sa iesim...din baia asta nenorocita de fete.
Poate ca destinul vrea sa imi transmita ceva. Poate ca nu e deprisos ca am ramas inchisi aici si nu avem cum sa iesim. Spatiul mic si luminat a devenit asa de enervant incat vroiam doar sa sparg un perete si sa fug spre Zayn care nu am idee ce face. Stau de o ora si astept sa se intample ceva.
"- Angela aud zgomote" a spus Luke paranoic ridicandu-se in picioare, facandu-ma sa cad pentru ca eu stateam sprijinita de umarul sau.
"-Luke suntem intr-un club! Logic ca se aud zgomote" am urlat eu.
Deja era prea greu de suportat, ma stresa ca naiba si imi tot spunea de zeci de ori lucruri pe care le stiu. Parea ca nu o sa mai iesim in acea zi. Parea totul pierdut. Dar nu era asa, pentru ca Louis a aparut pe usa in cateva secunde, cu o expresie greu de uitat. Nu-mi venea sa cred ca usa aia se deschidea asa de usor, dar parea prea suspect ca era inchisa pe interior si pe exterior nu.
"-Sa va fie rusine, chiar asa ati ajuns? In baie? In baie.. Daca afla Za..nu.. O sa-i zic... Nu am cum sa-i zic, asta ar risca prea multe lucruri, iesiti afara" a spus Louis in cel mai sumbru mod. Despre ce vorbea? E cea mai mare stupizenie sa crezi ca eu si Luke am fi facut ceva, nu as face asa ceva vreodata, nu cu Luke, nu in baie, nu l-as insela pe Zayn. Mai ales ca el se supara asa de rapid, imi e frica si sa respir langa el, dar sa il insel? Ce stupid. Am iesit si nu puteam crede ca ma pot bucura asa tare sa fiu iar in aglomeratia de acolo.
"-Mai bine ai pleca, o sa vorbesc si cu tine cu prima ocazie" a spus Louis distragandu-mi gandurile spre Luke care dupa spusele lui Louis a plecat mai rapid ca un avion din aeroport. Am sperat ca Louis sa nu faca vreo scena ciudata si greu de explicat despre ceva extrem de neadevarat.
"-Louis eu chiar..." am incercat sa explic atunci cand Louis mergea din spatele meu drept inainte spre iesire, impingandu-ma cu totul spre usa.
Masina lor era parcata in fata intrarii, si toti erau inauntru. Louis nici nu a indraznit sa ma priveasca ci a ocolit masina urcand pe locul soferului.
"-Unde ai fost?" a intrebat Zayn atunci cand am urcat in masina iar el era exact langa mine. Nu aveam idee ce sa raspund, eu fiind prea suparata si confuza in acel moment.
"-Era vina mea ca nu am gasit o mai rapid, ne cauta pe noi si niste tipi ii oprea calea, deci nu am vazut o mai rapid" a spus Louis salvand situatia, exact cum nu ma asteptam sa o faca.
Am privit oglinda de deasupra capului sau unde ii vedeam reflectia si i-am multumit in liniste iar el doar si-a dat ochii peste cap parca satul de mine. Am plecat toti acasa amintindu-ne ca Harry e acasa ranit, dupa ce ne am jucat precum niste tanci.
"-Si... Si am sarit toti dupa el dar cauciucul a luat-o la vale si...ahahah a cazut lat pe strada si era sa mor acolo cand am vazut iar el e...ahahahahha acasa ranit" povestea Niall cu lacrimi in ochi de la ras pentru a-l actualiza si pe Zayn cu cele intamplate in lipsa lui. Brunetul doar asculta incruntat si radea uneori. Nu pricep de ce el e asa de dur si vrea neaparat sa para de gheata cand el nu e asa, sau eu nu cred ca e. De cand cu mutatul caselor si iesirile e schimbat.
Imi e dor de Zayn care glumeste si ma saruta neincetat. Drumul parea mai lung ca niciodata si ceva mi-a distras gandurile lungi. Degetele sale superbe s-au impletit cu ale mele facand un pumn perfect. Am zambit atunci cand degetul sau mare se plimba pe mana mea si mi-am dus privirea la el. Ochii lui ciocolatii ma priveau sincer si contemplatori, fapt care nu s-a mai intamplat de mult.
CITEȘTI
Las Vegas (Zayn Malik F.F.)
Fiksi PenggemarAngela Prescott trece de la o viata sumbra si plina de necazuri la una magnifica in Las Vegas. Acolo va trece prin mai multe intamplari, va cunoaste lume noua si o sa-si faca alti prieteni, si cel mai important, isi va gasii "printul calare pe calul...