Casă dulce casă.

89 1 0
                                    

Dupa multe intrebari din partea mea baietii au avut tendinta sa ma arunce din masina sau sa isi dea ochii peste cap de fiecare data cand intrebarile mele incepeau cu "de ce?" si cu "cum?" .Am ajuns cu bagajele la noua casa si cred ca frica mea cea mai mare e ca stau cu niste baieti care e posibil sa ma influenteze in cel mai oribil mod, apoi ca o sa stau departe de mama si nu stiu cat o sa mai pastram contactul.

"-Esti prea stresata, ma stresezi si pe mine" mi-a zis Zayn privind curtea lui imensa, in timp ce intram cu totii pe alee. Am dat din cap aprobator si l-am lasat pe Zayn in spate sperand sa nu se supere iar pe mine. Nu mai vreau cearta, de ce totul nu poate sa fie bine si gata?

"-A VENIT!" am auzit doua voci subtiri urland de pe canapeaua uriasa din centru.

"-Buna, ce faceti?" am intrebat eu cand cele doua mi-au sarit in brate zambind politicos. Nu s-ar zice ca doua fete asa politicoase stau cu cinci baieti asa... Baieti.

"-Te asteptam" a spus Miley zambind. "Zayn noi fetele urcam sus sa o ajutam pe Ange cu bagajele".

Si asa a inceput totul in noua casa. Nu am avut prea mult timp la dispozitie sa ma acomodez cu toata adrenalina din acea casa. Am despachetat bagajul meu intr-o camera mare, cu un pat imens, mobila neagra si alba, frumos slefuita si ordonata, geamuri mari si inalte de unde un balcon mare ofera priveliste spre frumoasa extindere de pamant. Am realizat ca aceea era camera lui Zayn, din acea casa. Care oricat de greu mi-a fost sa o vad casa mea, tot frumoasa mi-se pare. Dupa multe povesti si rasete, am hotarat sa plecam toate in living, coborand pe niste scari inalte.

"-Fetelor ne e foame" a urlat Niall.

Nu am avut nevoie de mult timp sa realizez ca Niall mananca cat un porcusor. Ne-am hotarat ca cel mai bine e sa mergem in bucatarie si pe cat posibil sa ne chinuim sa facem ceva de mancare. Parea ca niste paste si carne cu sos o sa le potoleasca apetitul dar nu, paste au tot mancat. Binenteles ca paste au mancat, sunt baieti, la ce sa ma astept ca si-au facut de mancare? Asa ca baietii au vrut si briose. Cu ajutorul fetelor am reusit sa scot ingredientele potrivite, iar intr-un dulap pe care era lipit un bilet cu "proprietatea lui Niall' am gasit multe ornamente pentru briose si creme reci, multe lucruri care te-ar duce la diabet instant. Am facut cu greu un aluat impreuna cu fetele, ne-am manjit cu el pe maini iar mixerul nu coopera cu noi din prima dar am reusit si l am pus in forme colorate, le-am bagat la cuptor pentru 30 de minute sau atat credeam eu ca trebuia, si parea ca o sa avem incurand briose cu ciocolata bune de mancat. Un miros minunat de ciocolata a inceput sa inmiresmeze bucataria si s-a extins spre living. Zayn a aparut pe neasteptate in spatele meu si apucandu-mi soldurile mi-a adus o teama mica in suflet, cat inima sa-mo bata precum dupa un maraton.

"-Eu plec dragilor" a spus el imitand accentul londonez al lui Harry si sarutandu-ma fara sa ma astept. Nu credeam ca o sa ma mai sarute, chiar daca tot ce-mi doream era sa ma sarute la nesfarsit.

Dupa ce a plecat am scos briosele din cuptor iar toti am scos sunete de placere maxima, din cauza mirosului, binenteles.  Eu si fetele aproape ca am plans privind cum Niall infuleca briosele cu altata placere, de parca ti-ai vedea propriul copil mancand din ceea ce ai facut tu pentru prima oara si ii place.

"-Ce se petrece intre tine si Zayn?" m-a intrebat Miley cand deja ne-am apucat toti sa gustam din briose.

Nici eu nu aveam idee. Ne-am mutat impreuna dupa scurt timp, am acceptat cu greu, si imi spune iubito si imi face surprize cand placute cand nelacute, deci nu pot descrie sentimetele. E cam greu de explicat.

"-Sper ca ceva frumos".

Zayn a plecat dar sunt sigura ca are treaba sau e prea ocupat. Totusi mi-as fi dorit sa stea cu mine avand in vedere ca tocmai am acceptat sa ma mut cu el si alte 6 persoane intr-o casa ce va devenii curand de nebuni.

Las Vegas (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum