A mea si doar a mea

119 3 4
                                    

Azi o sa merg cu Harry si Louis la jocul de schimb, normal, alaturi de cele cinci nenorocoase.
"-Zayn, hai sa nu ne pripim, mai bine te gandesti de doua ori, nu uita cine iti oferea nopti de placere" incerca sa ma indulceasca Melinda, ea mereu vorbea deschis.
"-Nu mai conteaza asta, tu si ele sunteti nefolositoare, am eu ce fete sa pastrez" am spus eu uitandu-ma la fetele cu ochii umflati de la plans.
"-Stii ca fara tine nu avem unde sa stam si vom murii de foame" a spus una dintre ele cu vocea ei subtire si enervanta.
"-Trebuia sa va ganditi la asta dinainte" am replicat eu si le-am inchis usa masinii, cu care plecam spre casino.
Fetele au tacut si indurat, doar rotile care scartaiau la curbele luate de Louis se mai auzeau.
Am intrat in casino, fiind putin mai gol ca de obicei, la ora asta se fac doar afacerile.
"-Buna ziua" am intrat eu pe usa mare si inchisa la culoare, care imi provoca o usoara durere de cap.
"-Ma bucur sa va revad" am auzit din spatele meu vocea rusului de la care am obtinut-o pe Sasha.
"-Buna" am spus eu dand mana cu el si asteptand ca baietii sa se aseze langa noi. Fetele asteptau in cealalta camera, jucam cu trei impresari, rusul, si impresarul domnului Bieber. Cel mai frica imi era de unul dintre impresari, care tocmai a ajuns in Vegas din Franta, acolo unde el detine lista cu toate castigurile, dar si eu sunt din Bradford, acolo eram cap de afis pe listele castigurilor in casino-uri.
"-Ce ne-ai pregatit, tinere?" a intrebat rusul analizandu-mi tinuta si statura.
"-Cinci prizoniere" am spus eu uitandu-ma la sala cu o singura privire. In aceste jocuri, poti pune la bataie prizoniere, adica cele care iti spun supuse, nu tocmai sclave, pentru ca le ofer de mancare si un acoperis deasupra capului, sau fete primite de la altii, care nu sunt destul de bune.
"-Atunci, sa inceapa jocurile" a spus rusul aranjandu-si cravata, ridicandu-se in fata ruletei. Au inceput jocul, zarurile le sareau din maini in mod haotic numele curgand, iar eu privind in gol cum ruleta se invartea si runda mea tot nu venea. Nu imi prea pasa de castiguri, adica... o masina, o arma, droguri sau alte lucruri pe care le am in numar mare nu ma intereseaza, iar fete, nu mai simt nevoia de mai multe, am destule, poate ca voi oprii pariurile mari pentru o vreme, si voi juca cu bani, banii mereu sunt o necesitate.
"-Ok baieti, sunteti buni" a spus impresarul cel mai important din aceasta incapere, atunci cand jocul a fost pe sfarsite.
"-A fost o incantare sa jucam impreuna, acum castigurile" a spus Harry scuturandu-si mainile de doua ori. De cand sunt in Vegas, Harry mi-a fost cel mai de ajutor, datorita lui avem multe lucruri folositoare de care o sa profit.
"-Binenteles, eu am pus la bataie treo rusoaice" a spus rusul zambind pe sub mustata, ceea ce insemna ca in cealalta camera fetele mele nu sunt singure.
"-Eu am pus doua motociclete din 94' "a spus unul dintre ei, fiecare prezentant ce am castigat.
"-Ok, eu am spus ca ma bag in jocul de schimb, pe cele patru fete ale tale iti voi da o vila, aici in Vegas, la cativa kilometrii distanta" a spus impresarul pe care eu il compatimeam.
"-Ok, sunt ale tale" am spus eu dand mana cu toti din incapere, mai ales cu baietii. O sa las toate castigurile si rusoaicele lui Louis, el ne duce si aduce, dar nu s-a bucurat de castigurile noastre prea mult, iar eu voi lua casa.
"-Ok, ne vom muta toti in casa noua, a noastra o vom vinde si o vom lua pe Angela cu noi" le-am spus eu hotarat.
"-Crezi ca va vrea sa plece? tocmai si-a luat apartamentul" a spus Harry incercand sa ma faca sa realizez ca poate nu va venii, dar e obligata.
"-Eu nu umblu dupa fustele fetelor, va venii, si punct" am taiat eu conversatia.
Nu imi place cand Harry are dreptate, ma face sa par inferior si nu imi aduce satisfactie. Tin minte cand eram parteneri pe la inceput si nu stiiam foarte bine treaba cu pariurile, si ni-sa promit o seara in trei cu Beyonce, dar am fost fraieriti si batuti in fata presei, iar de atunci am jurat ca o sa le luam tuturor tot ce pun la bataie.
"-Mergem dupa Angela?" am intrebat eu atunci cand am ajuns in fata casei, Louis conduce rapid.
"-Eu raman cu fetele" a spus Harry punandu-si o mana dupa Mary si una dupa Miley, facandu-le sa chicoteasca.
"-Daca te atingi de un fir de par din capul lui Miley, esti mort" am amenintat eu uitandu-ma cu nervozitate la el.
Am de facut doua lucruri, de vazut casa primita, si de a o convinge pe Angela sa se mute cu mine, si nu va fii asa de greu.

Las Vegas (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum