Sa spargem adevarul

111 4 0
                                    

Mary m-a convins sa beau ceva ce parea a fii tarie, doar ca era intr-un pahar mare, mult prea mare.

"-Eu nu mai beau din asta" spun eu deja derutata pe scaunul care parea de 5 metri, dupa cat am baut.

"-Beau si eu, haide!" spune ea entuziasmata si la cat acool am baut, chiar nu parea afectata.

"-Fetelor va fac cinste cu ceva?" se baga in seama unul dintre prietenii lui Harry, care parea treaz dar nu interg la minte.

"-Da, poti pleca" spune Mary razand de el.

"-Curve" murmura baiatul care a plecat mandru de sine. Asta spun toti, atunci cand nu au sanse.

"-Haide! la 3" spune Mary facand referire la bautura. Nu sunt adepta bauturii, dar cand patesti ca unul dintre cei mai buni prieteni ai iubitului tau urca pe tine in casa iubitului tau nu prea te ajuta.

"-E ultimul!" spun eu sincera si duc paharul la gura. Eram de mai bine de jumatate de ora la acel nenorocit de bar, dand pe gat toate porcariile pe care Mary ma pune sa le beau, rad fara ezitare si Zayn nu mai e in camera asta, acum chiar am intrat in belele.

M-am ridicat foarte greu de pe scaunul care era sa cada langa mine, si am inceput sa patrulez prin camera, aveam nevoie sa vorbesc cu Zayn si sa-i explic ca totul a fost o incurcatura dar tot ce reusesc este sa ma enervez pe langa toti alcoolici din camera.

Am ajuns langa canapea, acolo trebuia Zayn sa fie, sa vorbim si sa imi cer mii de scuze pentru acea scena, dar nu, eu am primit altceva, o palma peste fund, de la nimeni altul decat Harry.

"-Ce crezi ca faci?" interb nervoasa cu cata putere am mai avut.

"-Ma distrez" spune el avand un pahar in mana si sarind in sus dupa ritmul muzicii prea tare.

"-Bine, unde e Zayn?" interb tensionata invartindu-ma in locul meu, chiar imi era greu sa nu ma misc dupa tot alcoolul ala.

"-Posibil vomita prin curte, e sus cu vreo parasuta sau se joaca poker" spune Harry razand ca nebunul, de parca ar fii spus o gluma buna.

"-Si Zayn nu joaca poker, si are sistem imunitar bun" spune el punand accent pe bun. Adica ce Harold? chiar o sa te cred cand imi spui ca el acum ma inseala pe bune cu vreo fata? Am auzit sute de minciuni dar nu sunt nevoita sa le cred, oricum... Nu mai am nici timp, nici chef, si nici aer ca sa mai rezist in camera asta plina de tutun si alcool.

"-Pleci undeva?" ma prinde de mana o fata tunsa scurt, cu o rochita transparenta si tocuri care pareau de 20 de cm, nu o cunosteam, dar la cat de dereglat imi era vazul pot confunda pe oricine.

"-Angela! Te duc acasa? Esti beata si.." in cearca ea sa spuna parand protectoare, dar nu aveam nevoie de cine drace era ea.

"-Nu! Ma descurc, Craciun Fericit!" glumesc cu fata si plec satisfacuta. Nu imi place efectul alcoolului asupra mea, nu gandesc bine si spun tampenii, prima mea betie a fost in clasa a 8-a si dupa o vizita la spital am aflat de la colegi ca am vomitat pe o asistenta, deci nu imi placea ideea cu bautul.

"-Unde ee?" interb eu singura invartindu-ma prin camera plina de oameni ciudati care zambeau si spuneau chestii despre politica.

Am trecut pe langa un grup imens care parca erau la un concert rock, ma impingeau si strigau nebunii fara macar sa realizez ce se petrece.

Era oribil, nu stiiam daca mai am telefonul la mine, mi-am pierdut iubitul si toata lumea urla si se bucura, totul e un dezastru.

*din perspectiva lui Zayn*

Dupa cateva dansuri nebunesti cu niste fete dragute, am hotarat ca eu si Harry meritam o pauza. Am urcat la etaj si cu cat urcam mai sus, auzeam pasi si urlete venind din camera parintilor mei. Fara sa ne gandim de doua ori am intrat acolo si am dat de Liam peste Angela, fortand-o sa se culce cu ea.

Las Vegas (Zayn Malik F.F.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum