*din perspectiva Angelei*
Dupa ce am terminat cateva runde de jocuri, am hotarat ca cel mai bine e sa vad ce face Zayn, acesta vorbea cu un baiat. O doamne. Era chiar John, a venit pana si in Vegas, il urasc si nu vreau sa mai am vreo legatura cu el.
"-Zayn, lasa-l!" strig eu pentru a cincea oara, Zayn continua sa il ameninte si sa il arunce pe jos, lovindu-l cu pumnii si picioarele.
Vedeam cum John scuipa sange si se stramba dar se ridica, acest baiat o sa plateasca fiecare palma data, dar nu vreau sa il mutileze asa, nici macar Taylor Swift nu ar merita asa bataie.
"-John" spun eu facandu-l pe Zayn sa se opreasca cu pumnul in aer, de parca tot timpul s-a oprit dar se putea ca acea lovitura sa fie fatala pentru John.
"-Mai ai cuvinte in fata mea?" spune el tupeist dupa ce si-a intors fata spre mine, cu un ochi invinetit si cu buza sparta.
"-Da John, de ce faci asta? Nu ti-a fost destul ca m-ai chinuit la scoala? Nici aici nu imi dai pace?" intreb eu nervoasa putin trasa de langa grup, nu vroiam scandal mai mare.
"-Tu chiar nu realizezi, fetito? Mi-ai distrus viata! Planul meu e sa o distrug pe a ta!" spune el scuipand sange, era scarbos dar a fost batut, e de inteles.
"-Ce vrei sa realizezi? Sa ma bati? Tu asa te razbuni? Si ce ti-am facut?" intreb aleator foarte afectata.
"-Aminteste-ti, am fost in liceul, clasa a 8-a, eram prieteni buni, te-ai aliat cu Selina, ti-am spus ca te plac, si m-ai lasat balta, era prima mea marturisire sincera in fata unei fete, aveam nevoie de toata forta sa spun asta si tu ce ai facut? mi-ai intors spatele" arunca acesta toate cuvintele in fata mea, precum o bomba cu adevar. Chiar nu vroiam sa imi amintesc de acea perioada jenanta. Eram in acele crize adolescentine, aveam nevoie de o identite si m-am "imprietenit" cu Selina in schimbul popularitatii. John a venit la mine foarte timid si mi-a spus ca ma place, si eu il placeam, dar Selina mi-a spus ca daca ma cuplez cu el, popularitatea mea o sa fie nula, asa ca hipnotizata de acea generatie, l-am refuzat.
"-Am gresit, stiu. Dar sa ma bati? Sa ma injuri si sa ma scuipi in fata? sa imi dai picioare in burta si sa ajung cu mana in ghips de patru ori doar pentru un refuz? asa de obsedat esti?" intreb eu tupeista, sunt mutata definitiv in Vegas, nu mai are ce sa-mi faca.
"-Sunt disperat sa iti fac rau, sa te ranesc atunci cand esti cel mai entuziasmata si pregatita sa faci ceva" spune el cu dezgust continuand sa aiba acea tenta de metal in gura, se vedea pe expresia lui.
"-Eu nu mai am treaba cu tine, tu daca o sa continui sa imi faci rau, o sa iti fie si tie rau" amenint nervoasa si ma intorc cu toata puterea spre usa. Vroiam sa merg acasa, sa ma bag in pat si sa plang sau sa mananc ciocolata, sa stiu ca totul e bine si sa nu mai am probleme, dar l-am lasat pe Zayn in urma.
"-Scuze, eu..." ma scuz eu in fata lui atunci cand toti au iesit din casino. Zayn nu a spus nimic, nici nu m-a privit, dar mi-a prins mana si a strans sigur de ea, stiiam ca pot avea incredere.
"-Unde mergem?" intreaba Mary care chiar mi-a devenit apropiata.
"-Eu ma duc acasa" spune el si lasa grupul sa se indeparteze de noi.
"-Chiar pleci?" intreb dezamagita si ii las mana.
"-Normal ca nu" spune el si imi face semn sa urcam pe motor.
Am pornit spre partea mai putin luminoasa a Vegasului, era aproape ora 9 seara si totul arata magic, luminile erau aprinse complet si soarele a apus usor, ambianta era minunata.
Imi simteam ochii cum se inchid, imi tot presam fruntea de materialul gecii lui, imi priveam suvitele de par cum zburdau prin aer din cauza vitezei , eram nerabdatoare sa ajungem unde vroia Zayn sa ajungem.
CITEȘTI
Las Vegas (Zayn Malik F.F.)
FanfictionAngela Prescott trece de la o viata sumbra si plina de necazuri la una magnifica in Las Vegas. Acolo va trece prin mai multe intamplari, va cunoaste lume noua si o sa-si faca alti prieteni, si cel mai important, isi va gasii "printul calare pe calul...