Nu dupa mult timp soarele prea luminos si-a facut aparitia in camera in care ne situam, si situatia era prea enervanta pentru mine.
"-La dracu!" exclam eu cand o raza.de soare enervanta imi intra in ochi si reusesc sa alungesc durerea clipind in nenumarate ori.
"-Neata" adauga Miley fericita, a venit cu niste cesti de cafea pentru toti, ma bucuram ca a venit netrimisa de nimeni.
Miley este verioara mea, stam in aceasta casa pe care ai mei si cu mine am cladit-o si ne-am strofocat sa fie una frumoasa, matusa mea, adica mama ei a venit cu ideea acestei case, Miley va merge la facultate aici in Vegas, este responsabila si gateste foarte bine iar eu sunt in cautare de distractie, aducand in casa fete si oameni necunoscuti zilnic. M-am mai centrat pe lucrurile importante si stiu cum sa imi pastrez calmul, dar fara ea nu as putea reusii atatea.
"-Oh! perfect" spun eu si ridic cana cu cafea luand putin din ea, era amaruie si fara lapte, genul meu de cafea.
"-Nu am chef de nimic" spune Harry intinzandu-se pe toata canapeaua. Era destul de dificil de trait cu Harry, are o casa imensa doar a lui si inca vreo doua, dar mai mereu aduce fete aici sau isi aduce castigurile la casino, lasandu-ma sa le folosesc, si de multe ori, face fite, nu doarme si imi face farse, o multime de farse.
"-Ce facem azi?" intreaba Niall plin de viata sarind prin camera, nu stiu de unde incape atata energie in el.
"-Avem treaba la negocieri" le aduc aminte baietilor. In fiecare luna, eu, Harry si Liam mergem acasa la seful casino-ului unde se aduna sefii si jucatorii, suntem sub aripa lui protectoare de mai bine de doi ani si el ne-a invatat tot ce stiim. La el acasa vin inca cativa jucatori din alte zone care au recorduri si premii asemanatoare cu ale noastre, si se incepe un joc de poker intre 'bossi' unde seful nostru joaca poker cu ceilalti sefi pentru castigarea premiilor detinute de noi si de jucatori. Pana acum, am pierdut doar de doua ori, in toti acesti ani am pierdut de doua ori si nu mare lucru, dar mi-as fii dorit un Mercedes nou.
"-Aah da! Dar nu am chef" spune Liam schimband canalele.
"-Spune-i asta sefului!" spune Harry in gluma iar noi incepem sa radem. Ange statea sprijinita de bar usor confuza, Miley stie despre ce e vorba pentru ca stam de ceva vreme impreuna, Mary stie doar jumatate, stie de castiguri si de adunari, dar nu stie de jocul de schimb, iar Angela, planuiesc sa nu afle prea multe, nu vreau sa stric totul de la inceput.
*din perspectiva lui Angela*
Zayn si baietii vorbeau despre o adunare cu sefii sau ceva de acest gen. Eu nu cunosc ce face el, eu stiu doar un singur lucru, ca el e un om minunat cu prieteni minunati. Stateam de mai bine de trei ore la parter razand si mancand tot ce prindeam. Dupa ce baietii au plecat sus sa se schimbe, noi am ramas singure.
"-Ar cam trebuii sa plec" spun eu luandu-mi geaca pe mine, azi era ziua in care eu si mama ne uitam la apartamentele noastre, insfarsit singura.
"-Anunta-l pe Zayn" spune Miley autoritara in timp ce regla volumul programului de la tv.
De ce sa il anunt? Nu pot sa merg acasa fara sa il anunt? Am treaba cu mama si singur o sa faca niste glume foarte proaste pe seama mea deci mai bine plec.
"-Ma descurc si singura" spun eu ridicand geanta de pe canapea apoi indeptandu-ma spre usa.
"-Pleci undeva?" coboara Zayn urmat de Niall. Avea pe el o pereche de panataloni negrii foarte stramti, un maieu decupat gri inchis si o geaca de piele foarte masculina iar in picioare avea niste bocanci scurti maro.
"-Trebuie sa merg acasa" ma scuz eu lipindu-ma de usa. Trebuia sa plec, ei au treaba, fetele se descurca asa ca am cale libera.
"-Te duc eu?" intreaba Louis care tocmai a coborat deodata cu Harry. Nu il prea cunosteam pe Louis, e de treaba si arata destul de bine, imi place parul lui ciudat si totusi amuzant care te face sa zambesti.
CITEȘTI
Las Vegas (Zayn Malik F.F.)
FanfictionAngela Prescott trece de la o viata sumbra si plina de necazuri la una magnifica in Las Vegas. Acolo va trece prin mai multe intamplari, va cunoaste lume noua si o sa-si faca alti prieteni, si cel mai important, isi va gasii "printul calare pe calul...