•Beşinci Bölüm

9 0 0
                                    

Bölüm Sözü: Ve denizin dalgaları ne kadar uzağa gitse de mutlaka geri dönerdi.(ÖFA-BÜŞRA YILMAZ)

İYİ OKUMALAR !

••
Arabanın içinde çıt çıkmıyordu.Asal yola odaklanmıştı ben ise düşüncelerime.Kafamı cama yasladım.Bir süre sonra dışarıyı izlerken gözlerim usul usul kapandı..

••••••••••

Saçlarımda bir el hissettim.Ve uykumun arasında huzurla gülümsedim.Biraz sonra bir melodi o eli saçlarımdan çektirmeyi başarmıştı.Bilincim yerindeyken gözlerimi açmadım ve Asal'ın konuşmalarını dinledim.

"Sana bundan sonra senin istediklerini yapmayacağım dedim." telefondaki kimdi ve ne istiyordu?

"Beni çıldırtma!Onsuz zaten bir sene geçirdim.Değil bir ay bir gün bile geçirirsem senin sülaleni sikerim."
anlaşılan telefondaki kişi Asal'ı baya baya kızdırmıştı.Asal sadece sinirlendiğinde küfür ederdi.

"Git kendine başka köpek bul,kullanıp atacağın Asal yok artık.Oyun bitti Beyefendi!" ve bu cümlelerden sonra ses kesiliyor bir kaç saniye sonra ise parçalanma sesi geliyor.

Gözlerimi yavaşça aralayıp olanlara bakıyorum.
Asal telefon parçalamıştı.

Dikleştim.Gözleri anında bana dönerken dudaklarını gülümsemesi aldı.Yanıma oturup önce sarıldı,sonra boyun girintime kafasını soktu.Tekrar uyumak için yatış pozisyonuna geçtik.

•••••••••
Yazardan

Asal bir cammış ve kırılacakmış gibi narin bir o kadar da ince dokunuşlarıyla saçlarıyla oynuyordu Araf'ın.Ne çok özlemişti sevdiğini.

Ayrı kaldıkları günlerde onu evine gizlice yerleştirdiği kameralardan izlemişti.Ne çok kırmıştı sevdiğini,ne çok üzmüştü.

Araf'ın bedeninin hafif titremesinden dolayı üşüdüğünü anlamıştı genç adam.Üstündeki battaniyeye Araf'ı biraz daha sardı ve kendine çekip sıkıca sarıldı.Burnunu saçlarının arasına daldırıp,o muhteşem saçlarının kokusunu aldı.

Bir kaç dakika durduktan sonra kalktı.Karnının acıktığını hissetti.Önce Araf'ı kontrol etti ve üşümediğini anlayınca aşağı kata mutfağa indi.

Malzemeleri kontrol etti ve pizzayı yapmaya başladı.Spor da olduğu gibi yemek konusunda da muazzamdı.Harika bir el tadı vardı.Mutfakta pratikti ve bir çok tarif biliyordu.

Bir kaç dakika sonra hazırladığı pizzaları fırına verdi ve aynı zamanda Araf'ın çok sevdiği beyaz çikolatalı pastayı şarkı mırıldanarak yapmaya başladı.

Asal mutfakta pasta ile uğraşırken gözlerini açtı Araf.Yanında boşluk görünce korktu ve anında fırladı yataktan.Ayakları birbirine dolana dolana indi aşağı kata evin içinde onu aradı.

Mutfağın kapısında durduğunda Asal'ı gördü.Derin bir nefes aldı ve elini sol tarafının üzerine koydu.Öylece durup Asal'ı izledi.Söylediği şarkıyı dinledi sesini dahi çıkarmadan.

Çünkü bu onun için aylar sonra cennette bulunmak gibi bir şeydi.Gülümsedi.Cennetti sahi Asal Araf için.

Araf düşüncelere dalmış gülümseyerek Asal'ı izlerken,Asal yaptığı pastayı dolaba koydu.Arkasına döndüğünde Araf'ı gördü.

"Eşsiz meleğim"Araf daldığı düşüncelerden ayrıldı ve Asal'a sarıldı.Onların ruhları birlikteydi,bedenleri ayrı olsa bile ne yazardı,bir ruh başka bir ruhu hissettikten sonra..

•••••••••••
B ö l ü m S o n u

Selam.Uzun zamandır bölüm yazamadığım için öncelikle herkesten özür dilerim.Okul ev ödevler sınavlar derken inanın ki kendime vakit ayıramıyorum.Bu bölümün de yarısından çoğunu gece uykumdan feda edip yazdım.Umarım beğenirsiniz.

Hislerinizi yorum olarak yazar mısınız?


365 HAYAL KIRIKLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin