1. Mireasa din Radovani

40 4 0
                                    

Legenda spune ca în urma cu 50 de ani,Ileana se mutase în comuna Radovani în căutarea unei vieți mai bune.Un satean gospodar a primit-o în gazda si chiar i-a oferit o muncă.Era de o frumusețe rară,reusind sa frângă inima multor tineri,dar se lasă cu greu cucerită.La un moment dat,se pare,bărbatul pentru care lucra a început sa-i facă ochi dulci.Ileana l-a refuzat.iar într-un final bărbatul a violat-o.Se mai spune ca a rămas însărcinată si pentru ca nu a vrut sa dea naștere unui copil nedorit s-a gândit sa-si pună capăt zilelor.Într-o dimineață a fost găsită spânzurată la marginea pădurii de lângă Radovani. S-a presupus ca nu a mai suportat rușinea la care fusese supusă si constiinta i-a dictat sa părăsească aceasta lume într-un mod rușinos. De atunci si pana în prezent,fantoma tinerei Ileana bântuie în fiecare noapte pădurea.Numeroși localnici,dar si soferi,care vizitează zona,au relatat ca au văzut de nenumărate ori o fantoma care se plimba în voie prin pădure.Alti localnici spun ca fantoma din pădurea Radovan este a unei tinere caria i-a murit logodnicul chiar înainte de nunta.După ce l-a așteptat în rochie de mireasa,vestea morții lui a făcut-o sa se arunce în fantana,dar nici după moarte nu a încetat sa-si caute iubitul. Tocmai de aceea mireasa ar apărea doar în fata masinilor conduse de tinerii căsătoriți.

Ok cam atât cu capitolul asta. Va pup paaa😘

Povesti De GroazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum