8. Jeff The Killer(Original Story)

17 2 0
                                    

Conform unui catalog ce contine arhive creari creepypasta "Go To Sleep" a fost lansată pe data de 14 octombrie 2008 de asa numitul user "JustAnotherJengaBlock". Acesta este presupusul autor al povesti cu Jeff. Pe lângă aceasta legenda, el a mai agasat de ea si o poza ciudata a unui om cu o fată alba având ochii foarte negri si o gura larga. De aici sa înființat un mit de unde ar fi fost luata aceasta imagine. Se spune ca utilizatorul ar fi luat-o de pe 4 Chan editand-o in Photoshop. Principala persoana care este găsită în ea este o fată pe nume Katy Robinson care sa sinucis. Acest fapt se datora batjocorilor pe care le primea la scoală. Alt fapt ar fi ca a postat o poza cu ea pe 4 Chan făcând pe toată lumea sa râdă de ea ca era grasa. Din aceasta cauza ea nu a mai rezistat si sa spânzurat. Uitându-te la cele doua poze ai zice ca seamănă dar nu chiar. Ei bine aici se presupune  ca aceasta imagine isi are originea. Un fan înflăcărat nu ar da mare importanta acestui fapt si ar crede povestea confirmată mai sus. Dar hai sa vedem acest eveniment din alta perspectivă. Mai întâi o întrebare simpla:Oare numele lui Jeff The Killer a fost menționat prima oara pe data de 14 Octombrie 2008? Făcând o cercetare răspunsul la aceasta întrebare nu este chiar asa. Prima data acest nume a fost menționat tot în același an dar pe data de 3 Octombrie. Asa numitul user de pe YouTube Sesseur a postat în acest timp un videoclip numit "Jeff The Killer(Original Story)" unde se poate observa acea imagine a personajului nostru. De asemenea tot în acea data când a fost postata povestea lui Jeff userul numit Killer Jeff a pus aceeași poza pe New Grounds. Sesseur de pe YouTube a confirmat în secțiunea sa de comentarii ca el este acel Killer Jeff. De asemenea el a mai confirmat ca imaginea nu a fost preluata din povestea lui Katy Robinson. Fotografia originala a fost făcută chiar de el folosind o masca de latex. Bun,acum probabil va intrebati de ce v-am spus aceste lucruri. Întorcându-se înapoi la acel video Jeff The Killer(Original Story), cred ca nu mai are rost sa traduc titlul, In acest filmuleț se găsește ideea originala de la care pornește acest personaj. Chiar si aici Jeff mai avea un frate, acesta fiind Liu. Într-o zi pe când fratele său era la munca, Jeff sa hotărât sa facă curat. Acesta voia sa curte cada, iar pe când era bidonul plin cu acid din bidon ia ajuns pe fată arzandu-se în totalitate. In românce plângea de durere un vecin îl auzise ducându-l direct la spital. De atunci Jeff nu a mai fost la fel niciodată. El a luat o decizie în a omora oamenii care infestat lumea. De asemenea el este foarte prietenos cu copii. Aceasta este mica legenda de la care a pornit totul.

Sper ca va plăcut acest capitol. Va pup paaaaa😘

Povesti De GroazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum