12. Filme de groaza

8 2 0
                                    

Erai incantat pentru ziua aceasta. Si asa ar fi trebuit sa si fi, după toate, ai muncit din greu. Meriti sa te distrezi. Pentru seara asta, ai planificat o noapte de film cu câteva prieteni mai vechi. Filme horror, asa cum obisnuiati încă din zilele de când erai tineri. Toti ati urmărit cu ochii mari si mâinile tremurând, In timp ce făceai glume si refuzat-o sa aratati ca simtiti orice fel de teama. Nimeni nu vrea sa fie cel speriat, nu?

Era în jurul orei 4 dimineața când ultimul film s-a terminat. Toată lumea s-a îndreptat acasă, lăsându-te singur. Te-ai speriat la orice scârțâit sau sunet di casa. Păreau fi mult mai vizibile după aceasta noapte a fantomele si a fenomenelor paranormale. In cele din urma, ai decis sa te culci, dar nu înainte de a te duce pentru ultima data la baie.

Drumul pana acolo părea extrem de lung si descurajant, asa cum se întâmplă întotdeauna după o noapte de spaima. Te-ai uitat în urma verificand dacă exista ceva ce se putea ascunde în umbra. Stai ca te comporta ridicol, dar sentimentele păreau sa persiste. Nici măcar somnul nu prea ti-a liniștit mintea. Te-ai miscat, te-ai întors si ai mormăit aproape toată noaptea. Nu are sens sa negi ca asa a fost, stiu ca asa a fost.

Te-am văzut.

Sper ca va plăcut acest capitol. Va pup paaaaa😘

Povesti De GroazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum