10.Incidentul de la Chuck E. Cheese

13 3 0
                                    

In anii 70' era un tip cu probleme mentale care lucra la Chuck E. Cheese, numele lui era Paul Lewis. Acesta credea ca e cu adevărat Chuck E. Cheese, dar n-a spus nimănui, astfel încât ceilalți angajati credeau ca el îşi iubește cu adevărat meseria. Acestia au ignorat cu totul ca Paul aproape ajunsese sa locuiască în Chuck E. Cheese, stand sa lucreze ore în plus peste noapte. Clienții îl iubeau deoarece condiția sa mentală îl făcea sa fie cel mai bun entertainer, dar ceea ce nu stiu era ca exista în același timp doi Chuck E., adică animatorul si Paul în costum care făceau cu schimbul.

Curând după ce Paul a început sa lucreze la pizzerie, copii au început sa dispară misterios. Paul sau Domnul Chuck E. cum prefera sa i se spună, ademenea copiii cu promisiunea ca vor câștiga o competitie secreta, iar premiul era sa meargă într-o camera speciala cu "cele mai bune jocuri video, cea mai buna pizza din lume, o camera de joaca mai mare si un munte uriaș de jetoane" după ce se închide pizzeria, alegând numai "copiii frumosi" sau pe cei nesupravegheati.

Nu toate promisiunile lui Chuck E. au fost false, de fapt acolo erau niște jocuri video, un loc de joaca mai mic decât cel din camera principala, dar Chuck E. a zis ca au sa extindă curând. După ce a lăsat micul grup de copii sa se joaca împrejur, acesta a adus pizza si cola, care erau pline cu sedative. După ce toată pizza a fost mâncată si toată cola băută, copiii au adormit repede si planul lui Chuck E. s-a pus în miscare. Acesta dorea sa facă cea mai buna pizza din lume, dar îi trebuia un ingredient special pentru ea.

Imediat după, o noua pizza a fost adăugată în meniu, numită "Chuck E.'s Special". Sunca a fost înlocuită cu o altfel de carne si avea mai multa brânză. Pizza a fost imediat scoasa după ce clienții au reclamat ca au găsit bucata de degete de copii în pizza sau piele moarta strecurată lângă brânză. Domnul Chuck E. a fost închis la închis la închisoare pentru crimă si alte acuzații, după o inspectie sanitară când Chuck E., care avea masca scoasa, a fost intervievat si acesta a început sa plângă, spunând: "Am vrut doar sa fac cea mai buna pizza din lume!" si "Nu sunt un soarele rău!"

Aceasta poveste l-a inspirat pe Scott Cawthon sa creeze "Five Nights at Freddy's", iar Pawl Lewis a fost inspirația lui Purple Man, deoarece metoda lor de operare este similară: atrăgeau copiii folosind un costum, ca mai apoi să-i omoare.

Sper ca va plăcut acest capitol. Va pup paaaaa😘

Povesti De GroazaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum