Minden akkor kezdődött amikor először jelent meg előttem emberi alakban. majd elmesélte ki pontosabban mi is ő. Ezután minden romba dőlt.Nem is tudom miért de...létrehoztam magam körül egy falat. Hyde személyisége megrémisztett azóta jött ez az angyalos dolog.Mindig volt valami amivel meglepett. Sokat kért hogy zongorázzak neki.Mindig Beethowen zenéit kérte.persze én is azokat szerettem.Ezután minden megváltozott és sokat veszekedtünk.Mindig "hülye sündisznó"-nak neveztem.Mindig úgy tettem,mint aki gyűlöli őt pedig...E csak a látszat.Bárcsak észre venné ezt...
A tömeg egy nagy tapssal fogadja a zongora játékomat.Néhányan fütyülnek is.Mindenki elhallgat amikor meghallják a zongora játékom.Hallom...A könnyeik hangját és ahogy letörlik azt a kezükkel...
-Szép volt Tenshi-chan!-hallom Hyde hangját.Úgy tűnik ismét normális.Remélem nem fog ismét....-Valami baj van?-kérdi miközben szemeivel engem pásztáz szemeivel.
-Persze minden rendben,hülye sündisznó.-morgom majd elmegyek mellette miközben vállammal neki megyek.Sóhajtva indul el utánam. Bárcsak tudnád az igazat,Hyde. Nem aggódj,ez csak a látszat.
Haza érve rögtön le dőlök az ágyamba.Ásítok egyet majd le hunyom szemeim.Olyan álmos vagyok. Hirtelen be süpped mellettem az ágy. meg lepődve veszem észre hogy Hyde az aki süni formáját felvéve helyezkedik el mellettem. Olyan aranyos.
-Licht... Mond hogy mindig az Évám maradsz...-motyogja Hyde. Álmában beszél? Habár süni formájában elég nehéz megmondani.-Licht...-emberi formáját ölti vissza.Álmában is tudja ezt alkalmazni?-Licht...-szemei könnyekkel teli. Gondolkodás náélkül simítok arcára. Olyan mintha érezné jelenlétem és légzése újra normális. Kicsit meg nyugszok amikor látom hogy könnyei el álltak. Hyde... Bárcsak tudnád mik az igazi érzéseim...
Reggel arra kelni hogy valaki simogatja az arcodat lehet alegjobb kelés... Ki véve ha valaki olyas valaki aki Hyde!!!
-Hülye sündisznó.-morgom miközbe belé rugok akkorát hogy azért ne halljon belem.Végtére is ő egy SerVamp.
-Baka.Tenshi-chan. Lehet hogy hallhatatlan vagyok de akkor is érzek fájdalmat.-motyogja majd fel áll a földről nem mondok semmit.nem direkt bántom de a látszatot tartanom kell.-Igazán el mondhatnád az igazi érzéseid.-hirtelen le lök az ágyra majd fölém kerekedik.
-Még is mit csinálsz??!!-kérdezem idegesen.Egyik kezével le fogja a két karomat,míg a másikkal közre fogja az államat. Általában ilyenkor már rég megöltem volna de most... Még csak meg pofozni sincs erőm. Nem akarom bántani... Hyde.... Mit tettél velem??!!
-Ugyan már... Tenshi-chan. Mindketten tudjuk hogy szeretsz,kár tagadnod.-mondja ön elégülten.
-Csak képzelődsz... Ha lehetne már most rögtön meg szabadulnék tőled...
-Olyan makacs vagy...-suttogja majd fejével közelít... nem,nem csókolhat meg. Akkor mindennek vége!!! Próbálok ki szabadulni szorításából de,reménytelen.Hyde azóta sokkal erősebb és izmosabb lett. Erősebb,mint azt bárki gondolná...-Licht...-mondja ki a nevem majd ajkait az enyémekre nyomta VOLNA,de ekkor......
VÉGE!! Tudom itt abba hagyni elég gonoszság volt részemről de mentségemre szóljon hogy sietek a kövi résszel. Köszönöm a kommenteket sokat jelentettek. ha tetszet a rész akkor nyomj egy csillagot és komizz. És légyszi ha nem tettétek meg akkor kövessetek be. Viszont gondolkoztam valamim és arra jutottam hogy adnék egy becenevet higy ne csa így megszólítsalak titeket vagy hogy is írjam le... Mit szólnátok a Kicsi Évákhoz vagy Vámpírocskák...esetleg kicsi SerVamp-ok ....Nektek melyik tetszik?
YOU ARE READING
SerVamp- Látszat (BEFEJEZETT)
FanfictionHeloka! Ez a történet Hyde és Licht-ről fog szólni. SerVamp c. animáből. A történetnek semmi a köze az erdeti animéhez. Aki nem szereti a yaoit akkor messziről kerülje el ezt a könyvet mert akkor ez nem neki szól. remélem lesz olyan akinek tetszeni...