6.fejezet

171 13 2
                                    

-Felelsz vagy mersz?-fordul felém Mahiru. Miután már senki sem akart medencézni úgy döntöttünk hogy akkor "felelsz vagy mersz"ezünk.

-Merek.-mondom kicsit hezitálva.Igazából semmi kedvem nincs ehhez az egészhez csak hát jobb,mint a szobában ülni...Egyedül.

-Ülj bele Lawless ölébe.-mosolyodik el ártatlanul.Egy percig le sokkolok de rá jövök hogy ez számomra piskóta lesz... Vaaagy mégsem.Sóhajtva megyek oda Hyde-hez aki farkas vigyorral néz.Bele ülök az ölébe.Kicsit mozgolódni kezdek hogy kényelmes legyek amikor is meg hallom ahogy Hyde sóhajtozni kezd. Kicsit le fagyok majd szinte mozdulatlan is maradok de előtte még meg pörgetem az üveget ami Lustaságon állt meg.

-Felelsz vagy mersz?

-Merek-mondja majd rá néz Mahirura aki el mosolyodik.Lustaság mindig a felelést válassza gondolom Mahiru rá vette hogy merjen.

-Csókold meg Mahirut.-Haha... Tudom talán kicsit el túloztam de kíváncsi vagyok vajon megteszi-e.És úgy tűnik nem tévedtem.Lustaság egyből Mahirura nézett aki rögtön el is vörösödött.Nem habozik a pólójánál fogva magához húzza.Szenvedélyesen csókolják egymást egészen addig míg Misono el nem kezdett köhögni hogy felhívja magára a figyelmet hogy ne folytassák már tovább.Vágy mosolyogva nézi Misonot.Valamiért úgy érzem hogy minden SerVampnak és Évának egy és ugyan az a végzete.Hogy együtt legyenek.Végül is ha rá nézek Vágyra úgy nézi Misonot azzal a tipikus "nagyon szeretem" arc kifejezéssel.Aki mindent meg adna neki.Vágyik Misonóra.Ha rá nézek Hugh és Tetsura akkor azt mondanám fura egy páros.Senki nem is mondaná meg hogy mi is van köztük. Végül is... Egy angyal vagyok.Rájuk nézek és....Szeretik egymást.Aztán itt van a Lustaság páros.Olyanok akár a tűz és víz.Mégis....Nem hittem volna hogy ilyet mondok de nagyon aranyosak együtt.Végül itt vagyunk mi.Hyde és én.Sosem jöttünk ki jól egy mással.Hyde... nem mesél magáról ahogy én sem.Talán ha kezdeményeznék és lenne hozzá elég bátorságom meg is tenném... De nem vagyok sajna olya bátor,mint azt gondolják.

-Szóóóóval.Licht. -néz rám Hyde.Ajajaj.Ebből baj lesz.Jobb ha felelek.-felelsz vagy mersz?

-felelek.

-Milyen ünnep rontó.-motyogja majd elmosolyodik.Előre félek.-Szeretsz?-mindenki árgus szemekkel figyel.Mi ez...Ilyen hirtelen?Miért kérdez ilyeneket?Hyde....

-Hmh.

-nem értem.

-Én..-nem ez az amit mondani akarok-Nem...-sajnálom.-Szeret...-de mindkettőnknek jobb ez így.-Lek.-lehunyom szemeimet.Már érzem a sós folyadékot az arcomon.Francba!Hajammal el takarom az arcomat.Fel állok majd futásnak eredek.Nem érdekel hogy mit gondolnak a többiek.Az erdő felé szaladok.Lehet eltévedek de ez most a legjobb hely hogy ne találjanak rám.Sajnálom,Hyde.Sajnálom hogy ilyen gyáva vagyok.De te is tudod.Ez csak a látszat.

-Szeretlek,Licht!!!!-Hyde itt van.Követett engem...?Hülye sündisznó.A sós cseppek csöndben cseperegnek le az arcomon.Hyde...-Mindennél jobban!-kiabálja az erdőbe.Én is.-Tudod,Licht.Én tudom hogy ez csak a látszat.Kérlek mond el...Az igazságot.-el kezd lépkedni.Neki simulok a hozzám legközelebb álló fához.-Meg vagy.-súgja a fülembe majd le fogja a két kezemet.-Most mond a szemembe.Mit érzel irántam?-lesütöm szemeimet.

-Én... Nem szeretlek.

-Tudod,Licht.Azt mondod nem szeretsz...De mikor ezt mondod és mondtad a játéknál...Sosem néztél bele a szemembe.-másik kezével közre fogja az arcom így kénytelen vagyok a szemébe nézni.Azok a gyönyörű piros szemeim akár a drága kő úgy csillognak.

-Engedj el.Hyde.-súgom halkan.

-Soha.Nem foglak el engedni.Az enyém vagy.

-Ne szórakozz velem!-kezdek el most már kiabálni.még is mit képzel ez magáról?!?

-Soha nem szórakoztam veled.Hányszor mondjam el neked?!Haaa!!Szeretlek.!Miért nem tudod el hinni?Miért nem tudod be vallani magadnak hogy szeretsz.-el engedi kezemet és le hajtom a fejemet.Igaza van.Gyáva vagyok.Úgy tűnik itt az idő.Fel emelem a fejemet.

-Szeretlek.Én...Szerelmes vagyok beléd,Hyde.Fontos vagy nekem.

-Végre be vallottad.-sóhajt majd ajkai az enyémeken vannak.Azt kívánom...Bárcsak ezek az ajkak...Mindig az enyémeken lennének.Hyde...Annyira szeretlek.

  Nos... Elég késő van most pontosan míg ezt írom 0:25 van úgy hogy asszem most mennem kéne.De ha van még rajtam egy éjjeli bagoly és el olvassa irományom akkor jár neki egy keksz. Na jó kicsit fáradt vagyok.Na mindegy.Oyasumi minna.







SerVamp-  Látszat (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now