7.fejezet

165 14 4
                                    

Kezünket össze kulcsolva sétáltunk vissza a többiekhez.Mindenki mosolyogva nézett bennünket én meg le hajtottam a fejem.Basszus!

-Licht.Tisztára vörös a fejed.-mondja szórakozottan Mahiru.

-Fogd be.-morgom az orrom alatt,mire Hyde arcon puszil.A francba már!Remélem azért nem vagyok olyan vörös,mint egy rák.

-Licht... Nagyon aranyos vagy.-súgja halkan a fülembe.Mivel pont a hátam mögött volt ezért könnyedén a karommal a hasába könyököltem.-Ez gonosz volt.-motyogja miközben össze rogy a földön.

-Áhhhh... Milyen aranyosak együtt.-mondja Mahiru amin el mosolyodtam.Köszönöm,Mahiru.Lustaság morogni kezd mire Mahiru ad egy puszit a szájára.Kicsit el kerekednek a szemeim melyet Mahiru is észrevett.-Ti is.Egy csókot is akarok látni.-kiáltja.Hyde fel áll a földről majd a pólómnál fogva magához húz.Nyelve össze gabalyodik az enyémmel.Miért...Ver ilyen hevesen a szívem?Hyde,miért vagy képes levenni a lábamról?Váégül levegő hiány miatt el váltunk.

-Na,ez meg teszi?-kérdezi Hyde Mahiru felé fordulva.A kezében telefon van.Ez most komolyan fel vette ahogy smárolunk?!Furcsa!!!

-Furcsa vagy.-motyogom majd inkább a szobámba megyek aludni.Így is elég késő van.

-Hova mész?-kérdezi Hyde és meg fogja a vállam.Fejemmel hátra nézek és rá mosolygok.

-Csak fáradt vagyok úgy hogy el teszem magam holnapra.

-Megyek veled.-mosolyog vissza rám.Kezünket össze kulcsoljuk és megyünk a szobánkba.Amint be csukom az ajtót Hyde a falhoz lök.Egyik kezével le fogja a kezemet a fejem fölött.A másik kezével simogatni kezdi a törzsemet.Sóhajtozni kezdek amikor ajkai a nyakamat érik.Puszilgatja,nyalogatja és még fogaival néhol meg is harapja.De... Várjunk egy kicsit...Én még nem állok készen erre.

-H-hyde,h-hagy ab-abha...Nehhh...Men-menjün...k Thovábbh...

-Miért?Hisz szeretsz nem?Ígérem vigyázok rád.-súgja a fülembe majd meg is harapja azt és bele is nyal.Megremegek.Ajkai mát a testemet is nyalja vagy éppen csókolja néhol meg is harapja.

-Hyde!Kér-kérlek n-ne...-szemeim könnyezni kezdenek.Francba!Amióta itt vagyunk többet sírok ,mint egész életemben nem!-Hy-de... N-ne...-szemei el kerekednek és szörnyülködve nézi hogy mit is tett.A testemen néhol már a vérem is csöpög a harapása miatt.Lila foltok éktelenkednek a testemen és a nyakamon egyaránt.Áhh....Csak most érzem meg hogy még a véremből is ivott.Érzem a nyakamnál azt az ismerős érzést.Nem egyszer harapta a nyakamat hogy vért adjak neki.

-Sajnálom,Licht.Én nem bírom.-el enged és a földre huppan.-Mindig csak fájdalmat okozok neked.-mondja szomorúan.Két kezével el takarja az arcát.Le ülök mellé a földre és el kezdem simogatni a fejét.Végül rám emeli gyönyörű piros szemeit.

-Hyde,nincs semmi baj.meg értem hogy nem bírsz ám várni.De kérlek...maradj mellettem és adj még egy kis időt.Kérlek.-mondom és végül egy puszit nyomok a fejére majd a szájára is.

-Annyit várok amennyit csak akarsz.Egy örökké valóságig várok rád ha kel.-meg csókol majd a kezébe vesz,mint egy hercegnőt.Na ez már kicsit zavarba ejtő.Le tesz az ágyra.be takar majd le kapcsolja a szobában a villanyt és be búj mellém az ágyba.kis kifli nagy kifli pózban aludtunk el.

-Szeretlek,Licht.-bele puszil a fülembe amire be le borzongok.

-Én is szeretlek,Hyde.-végül le hunyom szemeimet és el nyom az álom. Azt kívánom bárcsak örökké így maradhatnánk...

   Sziasztok!Kicsit késve de megérkezett az új rész.Remélem tetszett.Ha így van akkor kérlek -nagyon nagyon nagyon-kérlek hogy kommentelj és nyomj egy vote-ot. Köszönöm.

Sietek a kövi résszel!Puszi!!! <3 <3 <3



SerVamp-  Látszat (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now