5.fejezet

204 19 1
                                    

-Hyde kelj fel!-elkezdem rugdosni a az oldalát.Tudom nem kéne rugdosnom de a tegnapiak után amúgy is meg érdemli.Hülye sündisznó!

-Ahj..Licht-tan. Adj még 5 percet.-ezzel vissza húzza magára a takarót amit már szedtem volna le róla.

-Nem!Mahiru és a többiek már lent várnak minket!Mindenki rád vár.Le megyünk a medencéhez.-úgy tűnik ez már hatott rá és felkelt és öltözködni kezdett.Miután mindketten kész lettünk Hyde előttem ment hogy ki nyissa az ajtót.Mellettem elhaladva kezét a fejemre tette volna de inkább nem.Szemei aggódóan figyeltek.Miért nem érint meg?Úgy ahogy szokott?Hyde már ki ment majd be csukom a szobánk ajtaját megyünk le a kertbe a nagy medencéhez.Mire le érünk már a többiek is mind lent vannak.Lustaság egy gumi matracon sütteti a hasát miközben Mahiru rajta támaszkodik mondván adjon már neki helyet.Olyan jó őket így látni...Kellemesen el mosolyodok de hamar el is tüntetem.Inkább más fele nézek.Meg látom Misonot amint egy napágyon fekszik miközben Minden Szeretet felette repked pillangó formában.Eközben Tetsu a medence szélén ül,ölében meg Büszkeség.Mindenki olyan jól szórakozik.Olyan...Megunhatatlan ez a látvány.Még sosem éreztem ilyet.

-Licht,Licht....LICHT-TAN!!!-kiabál bele Hyde a fülembe.Mérgesen oldalba rúgom mire össze esik a földön.

-Hülye sündisznó!Viselkedj!

-ehhh... Tudod már vagy 10 perce csak szólongattalak de nem válaszoltál.-motyogja majd fel áll a földről.Majd valami olyasmit tesz amire nem számítok.Fel vesz menny asszony pózba és be ugrik velem a medencébe.Ijedten hunyom be szemeimet és mivel túl későn szívtam be a levegőt így amikor végre a víz felszínére értem köhögni kezdtem.Hyde ijedten úszik oda hozzám majd magához szorít.Elkezdi simogatni a fejemet.Nem szólok semmit és ő sem.A többiek ijedten néznek rám.Most már nem köhögök.Jobban vagyok.Még is ki úszik velem a medence szélére.

-Sajnálom.Azt hittem jó móka lesz.De ismét csak nem jött össze...

-Minden rendben.-motyogom az orrom alatt majd le hajtom a fejemet.-Nincs semmi baj.De ha még egyszer meg teszed kinyírlak.Ostoba sündisznó.-morgom majd inkább fel állok és le ülök az egyik napozó ágyra.Jó nézni ahogy mindenki el van.Mahiru és Misono beszélgetnek,eközben Lustaság éppen a matracon fekszik miközben Lily próbálja le rángatni róla.Olyan vicces őket nézni.Végül azon kapom magam hogy nevetek.

-Minden rendben,Licht-san?-kérdezi Mahiru felém fordulva.Mindenki engem néz mire kicsit össze húzom magam.

-igen.-Mahiru el vigyorodott.-Most meg min vigyorogsz?Ijesztő.-motyogom.

-Tudod,eddig sosem láttalak mosolyogni nem hogy nevetni.Örülök ha te is boldog vagy.-ezután elment Lustasághoz és a nyakába ugrott.

-Licht-tan?

-Igen?-fordulok Hyde felé.Vajon eddig is itt volt?

-Gyere be a vízbe.-mondja mosolyogva mire el komorodok.

-Nem.-mondom majd hátat fordítok neki.Ekkor azonban kezeit a derekamra simítja kezeit.Próbálok ki szabadulni de nem megy.Fel kap menyasszony pózba majd a fülemhez hajol.

-Most,hunyd be a szemed és vegyél egy nagy levegőt.-suttogja majd teszem amit mond és be ugrik velem a vízbe.Amikor a felszínre érek Hyde össze borzolja a  hajamat és fél oldalasan el vigyorodik.Szeretem nézni a mosolyát.Szeretem ha boldog mert akkor én is az vagyok.Nem is értem magam miért tartom ezt a látszatot.

-Tudod,Licht.Már réges -rég nem tudod tartani a látszatot.Az Évák és a SerVamp-ok össze vannak kötve.Nem csak képletesen...Ha nem a lelkük is.-súgja a fülembe.Mire akar ezzel célozni?Akkor tudja hogy érzek iránta?ő is úgy érez,mint én?-Gyere beszéljünk ott ahol senki nem zavar minket.-ezzel a kezemnél fogva ki rángat a medencéből majd a a szobánkba megyünk ahol le lök az ágyra.

-Szeretlek Licht. Szerelmes vagyok beléd.-szemeim tányér méretűre kerekednek.

-Ne mond...hogy szeretsz.-suttogom majd le hajtom a fejem.Mit jelent szeretni valakit?Én nem tudom mit jelent. Hyde..Még ha hangosan ki sem mondom de kérlek...Mutasd meg mit jelent szeretni valakit.

-Miért?Hisz tudod,hogy szeretlek.-súgja tovább azt az édes szót melyet számomra oly' nehéz ki mondanom.Össze szorítom a szemeim és kezemet a füleimre tapasztom.Hyde...-Szeretlek,Licht.-Hyde ajkai olyan édesek.Nyelve egy mámorító táncra hívja az enyémet.Kezeivel már-már egyre lentebb halad míg el ér a férfiasságomhoz és rá markol.Bele nyögök a csókba amire el vigyorodik.-ne aggódj,ennél tovább nem megyünk amíg készen nem állsz.-suttogja a fülembe majd bele is nyal.Meg ijedek kicsit erre a hirtelen ért érzésre(persze nem mondom hogy nem volt jó).

-Sze...Szer...-nem megy.Miért nem tudom ki mondanom.-Sze...Szere...-könnyeim folyni kezdenek.Le hajtom a fejem.Hyde elkezdi simogatni a fejem búbját.Olyan nagyok a kezei,és melegek.

-Meg értem ha nem tudod ki mondani.-mondja mag meg puszilja a fejemet.-Olyan aranyos vagy,én kis angyalom.-mérgesen ülök fel és nézek rá.

-Ne mond hogy aranyos vagyok!-nézek rá durcás fejjel.

-De ha egyszer olyan aranyos vagy?

-Tudod,egy férfi nem örül annak ha azt mondják rá hogy aranyos.

-A te hibád hogy olyan aranyos vagy.-mondja majd szájon puszil.

-Baka.-mondom majd el fordulok tőle.Átkarol a nyakamnál.

-Ne legyél most durci.-súgja a fülembe majd nyalogatni kezdi.Érzem ahogy el vörösödök.

-Hy-Hyde.-sóhajtom a nevét.

-Szeretlek,Licht.

  Húúú csak sikerült össze hoznom ezt a részt is *le törli az izzadság cseppeket a homlokáról*Szóval  ha tetszet a rész akkor komiz és nyomj egy votet. Köszönöm ha el olvastad. *Mélyen meg hajol* Sietek a kövi résszel.

SerVamp-  Látszat (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now