8.fejezet

187 12 2
                                    

Reggel úgy keltem fel,mint a mosott zokni.Szó szerint.Sajog minden vég tagom és a nyakam is.Kezemmel rögtön a harapás nyomra kapok.Sziszegek egy kicsit majd kikecmergek Hyde öleléséből.Vagyis csak próbáltam mivel Hyde a derekamnál fogva visszahúzott és magához ölelt.Kezemmel megsimogattam a fejét.

-Hyde.Kelj fel.-próbálom felkelteni nagy nehezen.Sóhajtotok egyet.Akkor inkább hagyom még egy kicsit aludni.Alvó arcára sandítok.Olyan szép és nyugodt ilyenkor az arca.Talán egy kisfiú arcára emlékeztet.A haját kezdem el piszkálgatni mely a szemébe lóg.Ujjammal ezután az orrát bököm meg.

-Licht.-súgja halkan a nevem amitől megborzongok.Hogy tudja így ki ejteni a nevem?!

-M-mi az?

-Szeretlek.-mosolyogva néz rám amit viszonzok majd megcsókolom.-Ügye,mindig velem maradsz?-kérdezi egy fájdalmas mosollyal az arcán.Miért vág ilyen képet.

-Baka.-suttogom majd magamhoz ölelem.Érzem azokat a meleg könnycseppeket melyek az arcáról folynak le.Még is mi van vele?De inkább nem mondok semmit.Csak simogatom a feje búbját miközben ő hangtalanul sír.Olyan rossz így látni őt.Annyira szeretem őt.

-Tényleg hasonlítasz Ophelia-ra.-súgja halkan amitől kicsit szomorú leszek.Szóval...Hyde csak azért szeret mivel olyan vagyok,mint az elöző Évája.Mint az a nő....Ophelia.                                              Miután Hyde meg nyugodott le mentünk reggelizni.Mindenki furcsálva nézett minket mivel Hyde-nek pirosak voltak a szemei és csak néz maga elé én meg gondolom árasztom magamból a sötét aurát és energiát.

-Hééé skacok.Minden rendben van?-kérdezi Mahiru.Rá nézek mire össze rezzen.Lustaság rá néz Hyde-re majd fel áll az asztaltól és oda megy hozzá.

-Hé te!-mindenki Lustaságot nézi.Hugh és Tetsu pedig inkább elmentek Misono és Lily pedig a szoba másik feléből nézi a történteket.-Licht... Nem Ophelia.-mondja azon az unott hangján,mint aki mindjárt helyben el alszik.-Licht az Licht- na ezt most aztán jól megmondta.Majd meg köszönöm neki.

-Tudom.

-Akkor... Miért menekülsz?Csak kérdezd meg.-mit kérdezzen meg?Talán valami SerVamp-os dolog?Az nem lehet hisz Hyde mindent elmondott ami ehhez a szarsághoz tartozik.

                    "Biztos vagy benne?"

Hallok egy halk gúnyos hangot.Mi?

                     "Hazudik neked"

Hallom továbbra is.Kezemet a fülemre tapasztom hátha nem fogom hallani többet.De mintha egyre hangosabban hallanám ezt a gúnyos hangot.

-Minden rendben?-kérdezi Mahiru. Két kezét a két vállamon pihenteti.Mogyoró barna szemei pedig aggódóan csillognak.hyde-ra nézek aki szintén engem néz.Le lököm magamról Mahiru kezeit majd odasétálok Hyde-hez.

-Miről kell megkérdezned?

-Van egy másik szerződés.Egy olyan ami téged is vámpírrá változtatna és együtt lehettek mindig.Hasonló,mint a házasság de ez sokkal mélyebb és akár egy örökkévalóságig tart.A hátránya az hogy mivel ember vagy ezért bújdosnod kell hogy ne ismerjenek föl.Hisz ha megnézik hogy már 200 éve halott vagy még is úgy nézel ki,mint egy 18 éves.-Hyde felé nézek aki le haltja a fejét és nem szól semmit.

-Miért nem mondtál erről semmit?

-Hidd el megvan rá az okom.Ha valamit nem mondok el az csak a te érdekedben van.Csak...Bízz bennem.

-Hazudsz.Majd úgy is találsz magadnak valakit aki jobb nálam és majd ő kell neked.-fájdalmasan elmosolyodok.-Ne aggódj már megszoktam hogy senkinek sem kellek vagy hogy eldobnak.-szememből egy könnycsepp hullik le.

-Tsk.-ennyit hallok majd annyit érzek ahogy Hyde felkap a vállára majd elindul velem.

-Hé tegyél le!-ütök és rúgok de csak nem tesz le.Végül a szobánkba megyünk.Letesz majd be zárja az ajtót.Oda jön hozzám és neki szorít a falnak.

-Tudod mit jelent az a szerződés?Mi azt osztozásnak hívjuk.-szemeim kikerekednek.Még sosem láttam ilyennek.Szemei elsötétültek.Nem legesen megrázom a fejem.Osztozás?-Hééé...Tenshi-chan,megtennéd hogy szét teszed nekem a lábad hogy meg d*ghasslak?

-M-mi?

-Megmondtam.Ha valamit em mondok el az csak miattad van.De úgy tűnik nincs más választásom.-ezután a fülemhez hajol.Szinte remegek.Félek.-Nem akartam ezt de tudnod kell mi a félelem.-le lök az ágyra majd fölém kerekedik.Feltűri a  pólómat majd le is veszik rólam.Ki gombolja a nadrágomat és erőszakosan le is tépi azt.Még csak ellenkezni sincs időm.Egyik kezét a bejáratomhoz vezeti majd egyik ujját be is dugja.Basszus fáj.Hyde...Hagyd abba.Másik kezével a derekamar öleli  át.Megpuszilja az államat.

-Hyde... hagyd abba.-nyögöm fájdalmasan.-Fáj.-odahajol a fülemhez.

-Pedig még csak egy ujj van bent.Mi lesz akkor ha már én leszek ott?-szinte megremegek és gonoszul elvigyorodik.-Olyan édes vagy.Hogy tudnék így ellen állni neked.-suttogja halkan továbbra is.-Lehet hogy meg kéne tennem veled most rögtön?-ezután már két újját vezeti belém.Szemeimből már folynak le a könnyek.Fáj.

-Saj-sajnálom,Hyde. 

-Megmondtam hogy a te érdekedben nem mondtam el.-ujját ki húzza belőlem.Két kezével megtámasztja magát és úgy néz le rám.Szaporán veszem a levegőt.-Legközelebb tényleg megteszem.-ezzel fel áll és ki megy a szobából.Könnyeim el erednek és meg sem állnak.

Hali!!Kicsit sokára de megérkezett az új rész! Sajnálva jelentem be hogy a kövi rész lesz az utolsó elötti rész. :( De továbbra is írni fogok. És lesz még egy KuroMahi történet is.

Szóval itt a nyár is gyerekek!!!Mindenkinek jó nyarat kívánok! (Aki ismeri a Boku no hero academia-át az nézzen fel az oldalamra.Az 1. rész fent van egy Tododeku történet lesz. A történetet az alapján írom ami a 2.évad 2.endinjében van.Nagyon megtetszet már rég csak nem tudtam hogy is kezdjem el.De sikerült úgyhogy remélem tetszeni fog nektek.

Várlak titeket ott is bogyók!És természetesen az utolsó előtti részben is ebben a könyvben.

SerVamp-  Látszat (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now