Reggel a szokásosnál is korábban keltem. Be vallom azért jó lesz nem itthon tölteni a nyarat.Most éppen a bőröndömbe pakolom be a ruháimat mellettem meg Hyde csinálja ugyan ezt.El felejtettünk be pakolni és Mahiru-ék mindjárt itt lesznek hogy fel vegyenek minket.
-Licht mindent be pakoltál?-kérdezi Hyde felém fordulva.
-Igen.-mondom mikor az utolsó ruhadarabot is be pakoltam.-Csak azt nem értem hogy mi lesz majd a zongorámmal-morgom az orrom alatt mire Hyde felnevet.Morcosan néz rámTudja hogy nem tudok zongora nélkül élni.
-Megőrültél Licht?A zongorád nem tudjuk elvinni magunkkal.-röhög továbbra is mire bele rugok a gyomrába.Na,ez valószínűleg le állítja kicsit.Remélem azért nem ütöttem ki annyira.Nem akarok fájdalmat neki de a látszatot tartanom kell.Ez van.
-Tudod,Licht.Azt hiszed nem látom.De látom sőt érzem inkább hogy te nem ütsz meg olyan erősen,mint mikor össze ismerkedtünk.Most is.Te ennél sokkal erősebb vagy.Mond csak,Licht...Miért nem ütsz meg erősebben?!Áruld el!-mondja majd dühösen közelít felém.MIért ő van még fel háborodva!Idegesen hátrálok tőle míg neki nem megyek a szoba falának.Mit akar tőlem.A szívem hevesen ver.Miért van ez?Nem,nem nem!!!Ez nem szerelem!-Licht...-suttogja a nevem.Ne,ne mond ki így a nevemet.Ajkaival már enyémet surolták mikor csengetni kezdtek a bejáratnál.Mahiru megmentettél.Mármint remélem hogy te vagy ott lent.
-Hyde...Engedj el.-mondom mire meg puszilja a fejem búbját és ő megy le ajtót nyitni.hallom Mahiru boldog hangját.Hyde még vissza jön a szobába hogy a dolgait még magához vegye.Én is így teszek majd követem egészen a nagy kocsiig ahol már bent ült Lustaság,vágy, és Misono.
3 óra múlva
Az út összesen 3 óra volt.Azt hittem hogy meg fogok halni.Mahiru Lustasággal veszekedett hogy ne csak a telefon képernyőjét bámulja egész nap és hogy ne legen ennyire lusta.majd egyszer csak azon kapja magát Mahiru hogy Lustaság szájon puszilta.Istenem ezen én is ne kicsit meglepődtem.Persze el magyarázták hogy ők egy pár csak titkolni próbálták de sz*rul sült el.Aztán mikor ezek ketten el hallgattak jött utána Misono és Vágy veszekedése.Hogy pontosan min is veszekedtek szerintem isten se tudja de elég idegesítő volt hallgatni őket.Az út felénél még felvettük a kövi SerVamp csapatot.Így aztán jött aztán Valami Testu és Büszkeség.Büszkeség páros is veszekedtek mivel Tesu nem bírt meg szabadulni a koporsójától így egész végig majd hogy nem a hátsómban volt.Jó kis út volt,remélem kár pótolni fog a kis vidéki birtok.
Azonban mire oda értünk egyáltalán nem mondhattam azt hogy kis vidéki.Ez olyan inkább,mint egy kastély.Ezután mindenki fogta a maga holmiját és Misono mutatta hogy kinek hol lesz a szállása.Persze SerVamp egy szoba természetesen két ágyas szoba.Hamar meg is kaptuk a 2.emeleti szobát.A mellettünk lévőbe pedig a lustaság páros foglalt helyet.A többiekét nem tom hol van vannak.
Hyde-vel elkezdünk ki pakolni mikor két kezet érzek a derekamon.Sóhajtok egyet halkan.Bele puszil a nyakamba mire remegni kezdek.
-Mond,Licht.Mit érzel irántam?-kérdezi de továbbra is a nyakamat csókolgatva.
-Hyde ha-hagy-d ab-ba-dadogom mire szembe fordít magával.Szájon csókol.Nyelve gy percig sem habozik utat tör a számban.Végül egy táncra hívja enyémet.Próbálom ellökni magamtól.Le dönt az ágyra majd úgy csókol tovább,hiába i ellenkezek.nem,nem hagyhatom magam?Én egy angyal vagyok ezt nem engethetem meg magamnak!Hyde hagy abba!De még..Miért ilyen jó érzés ez?Kezeivel feltűri a pólómat és ajkaival kezd egyre lejjebb haladni.Végül a mellbimbóimnál áll meg.Elkezdi szívni,hol harapni vagy nyalogatni.Eme tettére egyre mélyebbeken kezdek el nyögni.Mikor végül megunja a testem minden pontján apró csókokat szór szét.
-Hyde....El-elég.-mondom két nyögés közben.Felém kerekedik és megcsókol.Nem bírom ezt tovább.Könnyeim el erednek.-Kér-lek.-mondom dadogva.Meg fogom a két karját és remegni kezdek.Szemei elkerekednek.-Hyde.-sírom el magam végül.Szorosan ölel magához.Érzem ahogy ő is remegni kezd.
-Sajnálom,sajnálom,sajnálom.-suttogja a fülembe.Könnyeim egy idő után el apadnak.-Sajnálom,hogy nem tudtam magam vissza fogni.-suttog továbbra is.-Ígérem hogy nem lesz több ilyen.-mondja még utoljára és szorosabban ölel magához,már ha tudd ennél is jobba ölelni.
Helo!Tudom hogy most elég későn raktam fel új részt de nem tudok aludni. :) Szóval megírtam a kövi részt.Remélem mindenkinek tetszet.Ha igen akkor kérlek komizz és nyomj egy Vote-ot. Ha még nem követtetek be akkor kövess be,nem fogjátok meg bánni. Sietek a kövi résszel addig is sziasztok.
YOU ARE READING
SerVamp- Látszat (BEFEJEZETT)
FanfictionHeloka! Ez a történet Hyde és Licht-ről fog szólni. SerVamp c. animáből. A történetnek semmi a köze az erdeti animéhez. Aki nem szereti a yaoit akkor messziről kerülje el ezt a könyvet mert akkor ez nem neki szól. remélem lesz olyan akinek tetszeni...