miss u

1.1K 42 0
                                    

Suga'pov.

Aku sedang Duduk di kerusi Berdepan dengan Dengan katil jimin.Dia masih terbaring Lesu.seram sejuk Tengok muka die Demam camtu.aku Meletakkan tangan ku Di dahi nya.uisssh.Panas gila woi.

Dan tu jimin pun sedar.Dia melihat ke arah Ku.dia terkejut Melihat ku.Maybe npk aku kat Sini kot.aku melompat Berdiri bila terasa Jimin ni peluk aku."MIN YOONGI!!"teriak jimin sambil Memelukku erat Sial!!crush peluk aku!Chiaaa!!.aku tak tahu Apa nak buat apa skrg.

"Hyung-isk..isk..Chim rindu hyung.teman chim dekat sini"kata jimin dia menangis teresak esak.Chim?nama panggilan Dia chim?bahahaha.Muka je handsome Tapi nama dia?haha.Aku suga.walaupun Muka sealah alah Macam china. Aku hampir tergelak.Dia buat muka blur.Pulak budak ni Blur😂

Woi kutuk crush npk..

"errr..maaf"Kata jimin bila dia Sedar peluk aku.Aku angguk.dia Meleraikan Pelukkan nya tadi.Dan dia memandang Aku.aku perasan yang Dia tenung aku Skrg ni..mata aku Memandang Ke dlm matanya..Tetiba lak Jantung aku berdegup laju.

Yargghhhh!!kau Dah kenapa suga!?.
Mana swag kau dulu!Kenapa!aku
Tak puas lagi renung muka dia!!

makin lama dan Makin lama.muka Aku dan jimin menjadi Dekat setiap satu inci Je.aku tahu apa Dia nak buat.Dia nak cium aku tu.

Aku rela je lahh.crush.Rugi tak dpt ciuman Dari crush sendri.Bibir kami bercamtum.Lantas dia mencium Ku dengan lembut.Aku memejam mata Ku.jantung aku asyik Berdegup..

mulut aku dan jimin Mula bergerak gerak..Ergghh.aku terasa Tangan jimin merangkul leher ku.Dia menolak kepala Ku untuk memperdalamkan Ciuman tu..lidah dia.erghh!sial kau jimin Boleh pula kau masukkan lidah kau Dlm mulut aku..Skrg aku rasa nak muntah je.tapi aku Taknak lepas kan Ciuman ni!!aku Tak puas lagi ..

5 minit kemudiam-

No one pov.

Setelah puas mereka Berkiss tu.jimin meleraikan ciumannya.Dia menoleh ke arah Yoongi..yoongi Buat bodo jer..
jimin Tersenyum suka Dekat yoongi


Yoongi cair bila tengok Senyuman si jimin tu.

-

"Aku balik dulu."Kata suga.jimin Memandang suga Yang dah keluar wad Tersebut.Jimin mengeluh Berat.sudah Pasti yoongi tdak suka Akannya.fikir jimin..Jimin memeluk kedua dua Lututnya sambil menangis..

Skip

'YEAHH AKU DAH BOLEH KELUAR'

kata hati jimin sambil Dia memakai seragam Sekolah di bawa ibu Nya mlm semalam."Jimin cepat nnti Lewat ke sekolah"Kata puan park.jimin Mengambil beg sekolahNya dan pergi ke Luar.puan park berdiri Di luar wad bilik jimin.Segera mereka berdua Pergi ke sekolah.Puan park menghantar Jimin ke sekolah.

Di seoul high school

Kereta alvanza Muncul di pagar sekolah Tersebut.semua murid Termasuklah
suga yang Baru sahaja sampai.Dia kenal kereta itu,itu Adalah kereta omma Jimin.

Jimin keluar dari kereta tersebut terus Menutup pintu kereta.Masa itu juga dia berasa Tidak sedap hati Terhadap ommanya..

'Ehhh takyah fikir Sensitif sangat jimin'Kata hati jimin sendiri.dia ternampak suga Sedang memerhatikannya Dari tadi.dia ingin pergi Ke arah suga tapi Lengan suga Lantas di tarik laju oleh Hoseok dan jin .Jimin akui sahaja.

-

"WOII!!JANGAN NAK BERANGAN KAU SUKA NGAN JIMIN TAHU!!JIMIN TU ANAK SYARIKAT SEKOLAH NI DAN HOSPITAL SEOUL NI!JANGAN NAK PERASAN KAU NAK DIA!!KAU TU MISKIN!TAKDE MAK!BAPAK!"

tengking hoseok.Suga hanya menjeling Menyampah..kalau Di ikutkan nak je dia Lenyek hoseok tu dan Jin mata kajin tu.

"HAHAHAHA!!KAN!?TAK MUNGKIN LAH JIMIN SUKA NGAN SUGA NI.DAH SOMBONG.BERLAGAK!JIMIN TAKKAN SUKA ORG KAU MACAM--URGHH!!"

suga dan hoseok Sangat terkejut Siapa yang Gerangan berani Menumbuk Seokjinnya.

"Woi!!syetonnnnn!!!Berani kau tumbuk Dia!"

Marah hoseok Lalu menoleh.Hoseok tergaman Melihat orang Tersebut.Iaitu jimin.suga Terkejut.

"nasib baik omma aku Masih hidup lagi.Kalau tak..Dah lama kau masuk Kubur aku buat..Tunggu kau KUDA"

Kata jimin lalu jimin Menarik lengan Tangan suga pergi Dari situ.Suga meronta ronta minta di lepas tapi apakah Dayanya.pergelangan Tangannya semakin Kuat di genggam Oleh jimin..suga Tetap memberontak.

Jimin mula naik angin Terus menghempaskan Suga di dinding koridor.suga menelan Air liurnya akibat Terkejut dengan Tindakkan jimin tadi..

Tetiba bibir suga di Rakus dengan kuat.Suga memejam matanya dengan rapat.dia Menggengam tangannya Dengan jimin.ya jimin Sedang memegang Telapak tangannya..Jimin terasa tangannya Di genggam..Matanya berlalih ke Mata suga.suga menutup Matanya.bibir dia masih Menikmati
mulut suga Yang kecil itu..Akhirnya suga Mengalah dia mengeluh Kepenatan akibat Ciuman kasar jimin Itu membuatkan dia Cair..dia terduduk jimin Mengikut pergerakkan Suga.kerana dia tidak Puas hati lagi..jantung Suga berdegup laju.Dia sangat takut.

Selepas beberapa minit.Jimin meleraikan Ciuman nya.dia Memandang suga yang Sudah lemah seperti Bunga ros yang sudah Layu itu..

"Come"

jimin menarik lengan suga Untuk bangun.suga Hanya akui.dan dia Mengikut jimin dari Belakang..nak larikan diri Tak dpt sbb tangan di Pegang jimin.dia Terpaksa mengalah..

-sambung-





Author taip ni rasa nak Muntah oi..urggghhh.

Let Me Love U[yoonmin]Where stories live. Discover now