kemelangan

1K 35 1
                                    

Di kelas-

Cikgu sedang mengajar Di depan.mata perlajaran Math.Suga merengus kasar.Sungguh dia benci Math.Jimin dengar rengusan Suga.dia menoleh ke arah Suga.suga sedang.Meramas rambutnya Terhenti apabila jimin Memandangnya.Suga menoleh
ke arah Lain.Tetiba ada seseorang Berdeham mengejutkan Cikgu dan murid.'HOSEOKK'jimin menyebut Nama hoseok Dalam hati.Cikgu kang menyambung Kembali menatap Laptop nya.

Jimin kembali menulis Kerja nya.
baginya math Lah paling senang.Takde susah mana pun.

-waktu rehat-

Semua murid Sudah keluar kelas masing masing.tinggal Suga dan jimin sahaja Di dalam kelas.

"kau taknak rehat Ke?"

Tanya suga.Jimin menggeleng.Dia mengambil satu Dua bun di dlm beg nya.Satu di beri kepada Suga.suga teragak agak.Mahu mengambil.Tapi akhirnya suga Ambil juga roti itu.Suga duduk kembali Di tempat.dia Menoleh ke arah jimin.Jimin sangat selera Menjamah roti itu.Suga mengoyak bungkusan roti itu dan Roti di makan.

Selesai jimin makan Tersebut.jimin bangun Dan dia pergi ke pintu Belakang kelas.dan Dia buang sampah Ke dlm tong sampah Itu.

Suga hanya memerhati Kan gerak geri jimin.Jimin mengendahkan Dan dia menyeluk Begnya kembali.

Satu botol kecil Seperti botol gula gula Getah tu,dan di ambil tiga biji ubat berwarna Oren..lalu di telan jimin.

"Dah besar.nak Makan vitamin lagi.tak tahu malu."

Kata suga sambil Melihat jimin minum Air biasa.jimin memandang Nya.dan jimin hanya Senyum.senyum paksa.

Suga tak tahu ubat apa Yang di makan jimin itu.

-AUTHOR PENAT TYPING.JADI AUTHOR SKIP SAMPAI BALIK RUMAH JE-

Jimin masuk ke dalam Rumah itu.dia mencari Omma nya tapi tidak Di temui..

"OMMAAAA!!"

laung jimin.tapi di Tiada sahutan pun.Jimin mengeluh Kemudian dia masuk Ke dalam bilik nya Sendiri.jimin Mengambil phone nya.Dia hendak call omma Nya.

'Maaf panggillan
terput-'

Jimin terus mematikan Panggilan itu.omma Tidak mengangkat Panggilan itu.Jimin membaringkan Dirinya di katil..dan Dia terlelap..

11:34 MALAM-

Telefon jimin berdering Di katil jimin.lantas Jimin mengambil Tefon dan melihat Siapa yang mengganggu Nya tidurr.

'Omma!'

Jimin terus menjawap Panggilan tersebut.

"HELLO"-UNKNWON

"EO?SAPE NI?"-JIMIN

"ADAKAH INI KELUARGA PUAN PARK?"-UNKNWON

"AHH..YA..SAYA ANAK DIA."-JIMIN

"OWHH.KAMI DARI PIHAK AMBULANS YANG INGIN MEMBERI TAHU.PUAN PARK SUDAH MENINGGAL DUNIA AKIBAT AXCIDENT.KEMELANGAN BERLAKU TERSEBUT PUKUL 3:12 PETANG.DI JAMBATAN SEOUL.KAMI JUMPA KERETA DI SUNGAI..PUAN PARK LEMAS"

Terang nya.jimin hanya Membatu.
telefon nya Jatuh dari tangan.air Mata nya mengalir laju.Dia sangat terkejut.
Teramatlah terkejut.dia menangis..dan Menjerit bagaikan org Gila di bilik itu..

"hiks..hiks..OMMAAAAAAAA!!"


_《SAMBUNG》_




#oh yeshh.sikap Psycho jimin akan Muncul tak lama lagi Hahahaha..Maaf ya..#







Let Me Love U[yoonmin]Where stories live. Discover now