Happy reading-
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hospital tersebar Di seoulYoongi baru sahaja Melahirkan seorang bayi. Bayi pucat Sepertinya,bibir Tebal seperti jimin.Muka bulat seperti Jimin. Iya seorang Bayi perempuan,sedang Di gendong jimin.Jimin Membawa nya.badan Jimin di belek ke Kanan dan kiri Sambil menyanyi Lembut di wajah Bayi sedang ketiduran Itu.Dengar sahaja Yoongi cair saat Dengar suara jimin Menyanyi.suaranya Sangat merdu dan Lembut,mendalam.Muka yoongi Masih berpeluh dia Seperti kelelahan Selepas melahirkan Seorang bayi itu."Apa kau sudah Memikir nama dia?"Tanya jimin Jari telunjuknya Sibuk mengusap Pipi bayi itu.
Yoongi terdiam."Kalau park jiyoon Boleh?"tanya Yoongi.
jimin Menoleh ke arah Yoongi.
"park jiyoon""Iya..jimin..Ji.adalah jimin.
Yoon.adalah nama Aku.jadi aku Sambungkan nama jiyoon.okey?
"kata Yoongi.Jimin tersenyum Senang dan angguk.Tangan nya Meraih ke atas kepala Yoongi dan mengusapnya.yoongi Tersenyum suka Usapan jimin."Thanx yoongi.Aku sangat suka Jiyoon dan kau.Walau apapun Terjadi.Kita adaptasi Sesama.
jangan Sesendiri.ye."Kata jimin.Yoongi hanya Tersenyum dan Angguk."Maaf.kami perlu Rawat bayi itu Dalam seminggu.Lepas seminggu Korang boleh ambil Dia."kata seorang Doctor dari tadi Diam melihat Drama cinta Di belakang Mereka. Aduyai Terlupa ada doctor Kat belakang.Siapa eh?chanyeol!!
😁haha.Jimin hanya Tersenyum"
Urmm.jim.aku nak Gendong jiyoon Kejap." Kata Yoongi.
jimin Memberi bayi Bernama jiyoon Itu ke arah yoongi.
Yoongi mengendong Jiyoon dan memcium Pipi jiyoon."Cute.." kata Yoongi.sesekali Dia tergelak kecil Melihat anak kecil Itu hampir Terjaga.
dengan Segera yoongi Memberi jiyoon Kepada doctor Chanyeol.
Chanyeol Mengambil jiyoon Lalu meletakkan Di dalam seperti Kaca dan troli.Seorang nurse Membawa bayi itu Keluar dari wad Yoongi."Semua nya Berjalan lancar"
Kata chanyeol.Jimin hanya Tersenyum senang.Dia mencium dahi Yoongi yang sudah tersipu.Chanyeol berdeham"Aku minta diri"Kata chanyeol lalu keluar dari wad Yoongi.
Sesekali yoongi Memandang Jimin.jimin hanya Ketawa kecil.sungguh Dia bahagia Sekarang.DI MANA HARI PERKAHWINAN YOONMIN.
"HWAAAA..JUNGKOOK.KENAPA AKU KENA PAKAI SEMUA NI."
Yoongi pura pura Menangis.iya lah Siapa saja tidak Suka dengan pakaian Nya sekarang.
yoongi sedang Melihat dirinya di Cermin full,Dengan pakain Gaun kahwin.Gaun berwarna Putih.baju itu tersangat lah besar Di bawahnya.Seperti Cindarella Saat itu.Jungkook Yang melihat Gelagat yoongi Melompat lompat Kan baju itu Hanya ketawa Bahak.sungguh Lucu melihat yoongi Yang cemberut dengan pakaiannya.
"Jangan risau Yoongi..jimin Mesti suka Punye!"kata jungkook menghentikan gelak dia dan memberi semangat Kepada yoongi agar Tidak sedih.Yoongi menatap Jungkook.
"kau Pasti?"tanya Yoongi.
Tangan di balut Dengan sarung Tangan.sudah author kata Seperti cindarella😂"Iya!kau sangat Comel😂"kata Jungkook lagi.Yoongi akhirnya Mengeluh lega Mendengar kata Kata jungkook.Mana pulak sitausi Jimin.
"Wow.kau nampak Lainlah jimin"
Kata namjoon.Dia melihat Seluruh wajah Jimin.Sangat comel.Tapi jimin Cemberut kan Muka dia."Kenapa jadi Macam ni?aku Macam pemrempuan!"Kata jimin tidak Puas hati dengan Muka nya telah di Make up tadi.Jimin cemberut.
Mcm kat atas tu.
Namjoon hanya Ketawa bahak."Alaa.cute ape.Kau nampak cutelah."Kata namjoon lagi.Jimin hanya cemberut tidak Puas hati.kaki nya Menghentak beberapa
Kali."Pengantin lelaki Sudah bersiap?"Tanya seorang Pembantu di luar Sana."Omo
!omo!cepat.Mesti yoongi tunggu Kau!"kata namjoon Tergesa gesa.Org yang nak kawin.Dia yang lagi gelabah😂Bila mereka keluar Dari bilik.
mereka Sama sama terkejut.
yoongi sangat Terkejut penampilan Jimin.sangat cute.Jimin pun.Baju yang di pakai yoongi itu.hampir Sahaja di tergelak.Tapi bila tengok Wajah imut dari Yoongi.dia tidak jadi.Kerana yoongi amat Cute jika berpakai Begitu.
mereka Saling berpadangan."Jimin.adakah kamu Sudi menjadi suami Kepada min yoongi Dan akan menjaga Baik.?" Tanya paderi Itu.
author hantem Saja semua itu.Author tak tak tentang Perkahwinan org Cristian.sorry eh.Haha.Jimin memjawap.
"Ya""Min yoongi.adakah Kamu sudi menjadi Isteri yg sah?dan jaga suami mu park Jimin?"tanya paderi Itu pulak pada yoongi.
Yoongi seperti jimin."Iya." "Baiklah.Kalian bercium." Kata paderi itu.Yoongi menundudukkan Wajah dia segan.Yelah ramai org Kot. Takkan nak Kiss jimin depan Ramai org.Family jungkook Dan namjoon.kawan kawan sekerja Namjoon dan maid Jimin. Erm dan org Kaya sahaja.Jimin tersenyum Lalu menangangkat Dagu yoongi.Mata yoongi Berpandang ke arah Dalam mata jimin.Jimin tersenyum."Papa!papa!kisss!!Eu!!" Suara anak Kecil lantang Didengar mereka Berdua selepas jimin mencium Yoongi.Yoongi terkekeh Mendengar suara Anak kecil berumur 4 tahun itu,Sambil melompat Lompat berlari ke Arah jimin dan yoongi.Dengan pantas jiyoon Anak perempuan Yoongi dan jimin Melompat ke Arah jimin meminta Di gendong.
Dengan senang jimin Mengendong Jiyoon.Jiyoon Mencium pipi Jimin.Yoongi hanya Tersenyum lalu Memeluk jimin.Suara tepukan Bergema di rumah Banglo tersebut.Iya mereka tinggal Di banglo sekarang.
Tidak lagi tinggal Di agam milik jimin Kerana terlalu besae.Nnti bisa sahaja Jiyoon sesat.Jiyoon terlalu Nakal dia suka
Bersembunyi."taniah jimin dah.Kawin"-ucap namjoon.Jimin hanya tersengih.
Jungkook hanya Ketawa gemas melihat Kecomelan jiyoon Itu.Jiyoon geram dengan Pipi bunny jungkook,Dengan segera Mencubitnya."Cutenye.pipi Oppa!euuuu" kata Jiyoon sambil Mencubit kedua Pipi jungkook itu.Dia geram dengan Jungkook.
Jungkook hanya Meringis sakit.
Yoongi melihat Gelagat anak itu.Dia ingin menghalang Tapi lantas jiyoon Mengigit bahu Jungkook kerana Geram sangat dengan Muka comel Jungkook itu.Jungkook meringis Semula sambil ketawa .Namjoon yang Melihatnya hanya Ketawa bahak😂Jimin hanya Tergelak kecil Melihat kenakalan Anaknya.
terus Jimin mengangkat Jiyoon dan Mengendongnya.Yoongi hanya Menggelengkan Kepalanya.
"Tengok tangan Kita merah kene Gigit ngan jiyoon.Sakit" rengek Jungkook berpura Pura sambil buat Muka seakan hendak Menangis.Jiyoon Yang rasa bersalah Terus memcium Pipi jungkook."Mian oppa.Ji tak sengaja.Ngeh"sengih Jiyoon.
jungkook Tersenyum dan Mencubit pipi Jiyoon."ah!""Lain kali jangan Nakal nakal eh."Kata jungkook di Balas anggukkan Jiyoon.Jimin hanya Tersenyum Melihat anaknya Sudah menggosok Pundak matanya Dan menguap.
"Mesti dia Mengantuk tu"kata Namjoon.dengan segera Yoongi mengambilnya Lalu yoongi membawanya."Yoongi nak buat Apa"tanya jimin.
"Nak tidurkan dialah.Kan dia ngantuk."Kata yoongi Sambil tepuk pelaha Belakang jiyoon Yang dah baring Kan kepala dia di Atas bahu yoongi Sambil hisap Jari dia. "Owhhh.nnti jimin Naik atas.Kalau dah selesai Habis Tamu ni."kata jimin.Yoongi hanya Mengangguk dan Pergi ke bilik Jiyoon.
"Hwaa..bahagianya"Jungkook sangat Terharu melihat Pasangan tadi.Mereka kembali Berbual mesra.
----
Flashback-
Semasa jimin Di culik oleh Org suruhan kai.Namjoon dan jungkook Masa tu ada kat Situ.masa tu diorang Baru balik dari USA baru habis Belajar.diorang Berfikir nak pegi Agam jimin. Tapi Diorang ternampak Jimin di culik.
jungkook hendak Menghalang tapi kene Halang namjoon Namjoon kata jangan Bertindak terlalu Awal.jungkook hanya Ikut kata namjoon.Tapi dorang tak tau Mana org tu nak Bawa jimin. Tapi Namjoon mengikut Mereka dari belakang.Lepas tu diorang Dah tau.tapi diorang Belum bertindak.Diorang tunggu Waktu dan masa je.lepas tu diorang Nampak yoongi Di tarik paksa.Tapi diorang tak Siapa lelaki Tengah mengandung Tu.Diorang pun Ikut masuk dalam Senyap senyap.Dalam masa yang Sama jungkook Ngan namjoon Sempat membunuh Org org menjaga.Mana kai pulak asyik menggoda
Yoongi time tu.Lepas org asuhan Kai tinggal sikit Diorang terjumpa Jimin dalam satu bilik. Diorang Bunuh org kat Dalam tu. Dan Lepas kan jimin.Jimin sangat terkejut macam Mana sahabat dia Tahu kebaradaan dia..Barulah sedar Seorang lelaki terus Lari ke bilik Kai bagitau hal tu.
Korang dah faham?..
TBC...
YOU ARE READING
Let Me Love U[yoonmin]
RomanceYoongi sedikit berlagak Dan sombong dengan semua pelajar kecuali cingusnya.. Tapi hidupnya berubah Pabila muncul sorang Lelaki bernama park Jimin yang lagak cool handsome digilai ramai Perempuan..tapi park Jimin pula masih Menggila dekat yoongi Bila...