HAPPY READING..
.
.
.Di seoul.
Jimin dari tadi Kelam kabut sbb tak Sedap hati. Mmg Dari tadi dia Merasa resah gelisah.
Apa akan berlaku?Jimin sekarang Dalam kereta dia Tengah on the way Nak balik rumah.Dia baru je balik Dari Makam ibunya.Lepas tu tiba tiba Terasa ada sesuatu Yang tak kena.Jimin semakin Melajukan Panduan.Tiba tiba ada Sebuah van yang Hampir melanggar Jimin,tapi Jimin sempat mengelak.tapi Empat buah kereta penuh dengan calaour menghalang Jalan jimin.Jimin mula Pelik. Apa ni?Dari pada Dia membuka pintu Baik duduk dalam Kereta je.Jimin dengan Cepat capai phone Dia.meminta Pertolong dari Maid dia. Tiba tiba..
prakkk!!
Cermin kereta Jimin di pecahkan Guna besbol.di Sebelah jimin pula.Jimin sempat tunduk.Telefon jimin Terlepas ke bawah.
"APA KORANG NAK!"
teriak jimin.dua orang namja Tersebut tidak Menyahut soalan Jimin tu.Diorang terus Buka pintu kereta Jimin Sebelum diorang Pukul bahu belakang Jimin.jimin pengsan Akibat pukulan tu Terlalu kuat.
Jimin terus di Bawa masuk ke dalam Van tadi. Seorang Yeoja baru datang Menghampiri kereta Jimin dan melihat Sekeliling dalam Kereta jimin.Terdapat telefon Jimin Di sana.yeoja itu Mengambil telefon Jimin dan kunci Kereta milik jimin Segera pergi dari Situ.hanya tinggal Kereta jimin yang Sudah di pecah tinggal disana.
...
...
Yoongi di dalam Bilik nya Tidak dapat tidur Walaupun sudah Larut malam. 'Kenapa dengan Aku ni?'tanya Yoongi sendiri Sambil usap Perut dia merasa Sakit sedikit.Tiba tiba telefon Yoongi berbunyi Menandakan mesej Datang.
yoongi Mengambil telefon Itu.Yoongi membulatkan Mata dia apabila Sebuah panggilanVideo call dari jimin.Jimin sedang terbaring meniarap atas Katil dan tiada Sebatas benang pun Di badan jimin.Badan jimin di selimut sehingga Punggung jimin.
"Jimin.."suara Yoongi terketar Melihat jimin.Tiba tiba seorang Yeoja duduk di Birai katil Sambil pegang Telefon milik Jimin dan Merakam dirinya Yang tidak berbaju Hanya dengan Singlet sambil Tenung jimin.Sesekali yeoja Itu tersenyum.
"Wahhh..hari ni hari paling bahagia Aku.Malam tadi.aku Dah habiskan Waktu dengan dia..
Heheh" kata yeoja Itu. Yoongi mengalir Air mata dengan Deras sekali setelah Mendengar kata kata Yeoja. "Kau siapa.Tidak mungkin Jimin akan melakukan!
Isk..isk"kata Yoongi sambil Terisak.Yeoja itu pura Pura cemberut. Dan tiba tiba dia Menunjuk kan Kesan gigitan di Dadanya."tengokk Ahh.
jiminie.kau Sungguh-"Yoongi terus Mematikan panggilan Video itu dan Membalingkan Telefon nya entah Ke mana.
Yoongi mengambil Bantalnya di tangkup ke muka Sambil nangis Terisak isak."Kau jahat jimin.isk.Isk..Aku benci kau Park jimin!"Teriak yoongi.Dalam masa yang Sama lisa di waktu Itu tidak ada di Rumah kerana Dia ada hal di Pejabat dan dia Pulang lewat.
...
Jimin membuka Matanya perlahan Lahan.dan Melihat sekeliling.
"Eoh?aku kat Mana ni?"Jimin jadi pelik.Bukan ke dia Kat kereta."Owh.kau dah bangun Ya.jimin?"kedengaran Suara seorang yeoja Mendepan di jimin.Jimin lalu terjaga Dan melihat sekeliling Adelah bilik!dan Dia tidak berbaju!
"apa kau buat Sial!"jerit jimin.Yeoja itu Tergelak macam orang Tak betul dah Sambil telefon Jimin dia pusing Pusing je."Takde cuma nak Sabotaj kesayangan Kau je." Kata yeoja Itu.Jimin sesekali Membesar kan mata dia."Kau gila!!"Jerit jimin.jimin Merampas telefon Nya dari yeoja itu."HAHAHAH!KAU PENYEBABNYA JIMIN!KAU BUNUH ORANG YANG AKU SAYANG!KAU YANG GILA!HEH!AKU NAK HANCUR KAN HIDUP KAU DENGAN SIAPA EH?MIN YOONGI.
OWHH..YE MIN YOONGI.."kata yeoja itu Sambil tergelak Gelak.Jimin sangat terkejut Bila nampak Vid rakaman Tadi.
Jimin Sangat Panas sekarang."Kau tak guna!"
Pak!
Jimin menampar Wajah yeoja itu Lalu bangun dari Situ memakai Baju tidur yang Mmg di sediakan Dekat hotel.Dengan pantas Jimin keluar Dari hotel itu Lalu Menelefon yoongi.
-panggilan terpu-
Jimin memcuba Menelefon Yoongi semula.Tapi tetap tidak Jawap. Jimin dengan Segera menelefon Maid nya.
"Ambil aku dekat Hotel 68!now!"
"-okey tuan.muda-"
Jimin menelefon Pulak lisa.
lisa Pun tak angkat."SIAL KAU POMPUAN!AKU BUNUH KAU!"jerit jimin.Nasib sahaja Tiada orang dekat Situ.Yeoja di dalam Bilik hotel itu Tadi bernama han Nara. Nara hanya Tersenyum sinis."Don't worry.Semua No telefon Kat telefon kau Aku dah save semuanya.ingat Aku ni bodoh sangat Ke.heh."kata Nara sambil senyum Sinis.
TBC...
YOU ARE READING
Let Me Love U[yoonmin]
RomanceYoongi sedikit berlagak Dan sombong dengan semua pelajar kecuali cingusnya.. Tapi hidupnya berubah Pabila muncul sorang Lelaki bernama park Jimin yang lagak cool handsome digilai ramai Perempuan..tapi park Jimin pula masih Menggila dekat yoongi Bila...