-14

946 25 0
                                    

Pada waktu mlm...

Suga menantikepulangan jimin di Rumah tapi jimin masih Belum pulang ke rumah juga. Suga mundar Mandir di ruang tamu..Dia sangat risau Jika jimin sudah Lewat begini masih Juga belum pulang.."Mana jimin ni.. risau pula aku dia tak balik Tadi" kata suga sendiri..Sesekali dia pandang Jam di diding itu..Tiba tiba pintu rumah Di buka secara Mengejut suga lantas Menoleh.. kelihatan Susuk tubuh yang di Nnti nnti nya tadi sudah Balik.. iaitu jimin..Jimin kelihatan penat Dan dia berpeluh peluh..

Suga melihat jimin Susah payah hendak Berjalan dan dia hampir Saja tumbang.. tapi Sempat di sambut maid jimin yang Muncul tiba tiba.. Park jihoon dengan Segera menyambut Jimin dari rebah ke bawah suga berlari Mendapatkan jimin Yang kepenatan itu..

"Bawakan aku air.." pinta jimin..
jihoon angguk dan dia menyerah jimin ke Suga..suga menapah Jimin duduk di sofa Dan mengelap peluh Di dahi jimin dan Di tempat lain guna Sapu tangan nya..

"Jimin okey??" Tanya Suga.. "urmm.." jawap Jimin. Tapi dia memeluk suga dan menyembam Kan mukanya ke Dada suga..serta merta Muka suga bertukar merah di perlakukan Begitu.sungguh dia Segan di buat sebegini..

"Ehemp!" Jihoon Datang membawa Segelas air suam di Tangan nya.. suga Mengambil air itu Dan memberi kan Ke pada jimin..jimin meneguk air itu Hingga habis..dan Dia memberi semula Gelas itu kepada jihoon..
Jihoon berlalu dari situ..Jimin pula menyandar Kepalanya di bahu Suga dan dia memejam Kan matanya.. "tidurlah..mesti awk penat ni.." Kata suga mengusap Rambut jimin..jimin Terlelap di belai suga Itu..

____

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Jimin terjaga dari Tidurnya dan memegang kepalanya Sakit secara tiba tiba.. "Yoo-yoongi!" Jerit Jimin.. suga terkejut Di dlm bilik air itu..Baju jacket jimin yang Di lihatnya tadi di Baling entah kemana..lantas dia keluar dari Bilik air dan pergi Ke arah jimin itu.. "jimin awak okey ke Tak ni??" Tanya suga.."Sakit tlg ambil ubat Dlm laci tu" kata jimin..Suga mengangguk Dia mengambil ubat di Dlm laci meja belajar Jimin..

'Pain killer'

Suga blur.. dia tidak Fhm bahasa english..Dia hanya ambil Ubat itu dan memberi Nya kepada jimin..Jimin mengambil ubat Itu dan dua ubat di Ambil dan di telan nya..Suga hanya terdiam Apabila mengingat kan Baju jimin yang di Lihat tadi..

'Apa jimin ada Melakukan yang tak Elok ke kat luar??'

Kata hati suga..

FLASHBACK-

Apabila jimin sudah Tertidur di bahu jimin..Suga mengangkat jimin secara bridar lalu di Bawa ke bilik.dia Meletakkan jimin di katil lalu dia pun turut Baring di sebelah jimin..Dah dia terlelap..

Pagi mentari..matahari Memasuki bilik jimin.Suga terbangun kerana Siluauan cahaya matahi Itu.. suga melihat jimin Yang dah berpeluh..Suga membuka baju jimin dan Menyelimutnya Kembali. Dia Masuk ke dlm bilik Air.. dia mengaitkan Baju jacket jimin di Sangkut itu.. dan dia Ternampak sesuatu Di bahangian lengan Baju jimin itu..lantas Dia menyambut Lengan baju dah Teliti dengan betul..

'Darah!!'

Suga terkejut lalu Menghidu bau tersebut lalu Mengerut kan dahinya..
Bau hanyir dan pekat warnanya..

'Jimin..kau bunuh Org ke apa!? apa ni??!'

Bisik hati suga.. lama Dia termenung melihat Darah pekat di Lengan baju jimin itu..

Let Me Love U[yoonmin]Where stories live. Discover now