Happy reading
..
.
.
.
.
.
.
.
Apabila kereta Sudah parking.
Mino keluar lebih Awal dan berlari Ke arah pantai di Hadapan sana sambil Berteriak.
org sikit Jelah, tak ramai Pun.Mane lah ade org Pagi pagi. Tengah Hari mmg banyak.
Kalau pagi pagi camni Best.
takde org.dapag Date dan org tak Ganggu en?"Appa!!daddy!
kejar lah.Hahaha"teriak Mino dari hujung sananSambil berlari lari Di sana.yoongi Dengan jimin Hanya tergelak
Kecil. Yoonji Berjalan jalan Sambil pegan topi Dia yang hampir Terbang .dan tengok Sekeliling."Segarnya"yoonji Mengambil angin..Yoongi tiba tiba Berlari meninggalkan Jimin."kejar lah!!"Teriak yoongi.Jimin hanya tersenyum Lalu mengejar yoongi.Mereka saling berkejaran Di tepi pantai Mino tengah Singgah di Pondok sbb penat Berlari tadi.Yoonji ikut duduk Di pondok dengan Mino. Sambil melihat Yoongi dan jimin Tengah berkejaran Di tepi pantai sana.Yoonji tersenyum Melihat nya."Happy nya appa."Kata yoonji sambil Tengok yoongi Yang tergelak Senyum.gummy Smile dia.Jimin turut tergelak Sambil kejar Si yoongi."Haah.Appa cute.
heee~"Kata mino.yoonji Hanya tersenyum Melihat yoongi dan Jimin saling Berkejaran."Jimin!stop..Saya dah penat dah..Huh..huh..huh."Yoongi termengah Mengah kerana Penat berlari.Jimin semakin Mendekat.Yoongi ingin Lari semula tapiJimin lebih pantas Menangkap Tubuh yoongi dan Memeluk yoongi Sangat erat.
Yoongi hanya Tergelak.Dia sangat Gembira bersamaJimin sekarang.Jimin berpusing Pusing dengan Yoongi di dakapan Nya.Akhirnya Jimin mengangkat Yoongi secara Bridal."jimin!Lepas..hahah!!"Yoongi tergelak Lepas sbb terlalu Gembira skrg.Jimin tidak Melepaskan Pelukkannya Apalagi dia Mencium yoongi.
Yoongi membalas Cium jimin.
Tanganya melingkari Leher jimin dan Saling berciuman."Erk!"yoonji Tersedar kalau Dia terlepas tengok drama ciuman tu.Terus dia mengalih Pandangan di ikut Mino.Mino merenung ke Atas lagi.
"cantiknya."Kata mino.Yoonji mengikut Mendongak melihat Langit di atas Sana.."I love u park yoongi~"Kata jimin selepas Melepaskan Ciumannya terus Membisikkan di telinga Yoongi.Yoongi memeluk erat Jimin dan sembamkan Muka dia di bidang Dada jimin."I love u too"balas Yoongi dalam Pelukkan itu.Jimin mengeratkan Pelukannya dan Menyembamkan Mukanya di Bahu yoongi.
Yes or no??-comment Eh.tak comment tak Buat lah part tu.
Yoonmin part
Special~21+ tu...
YOU ARE READING
Let Me Love U[yoonmin]
RomanceYoongi sedikit berlagak Dan sombong dengan semua pelajar kecuali cingusnya.. Tapi hidupnya berubah Pabila muncul sorang Lelaki bernama park Jimin yang lagak cool handsome digilai ramai Perempuan..tapi park Jimin pula masih Menggila dekat yoongi Bila...