Dua empat bulan kemudian..
Yoongi dah ada Kat malaysia.
Dia selamat kat Sana takde apa apa Berlaku pon.Tapi jimin..dia Risau tentang Jimin.
Yoongi turun tangga Perlahan lahan Sambil bonceng Perut dia sedikit Membesar tu.Dia takut tergelincir nnti.Lepas menuruni Tangga.yoongi Berlari terkedek Masuk ke dapur Sbb dia dapat hidu Bau aroma masuk Dalam hidung dia."Nonaa lisa masak Apa?" Tanya yoongi.Lisa kawan akrab Jimin dari kecil.
Dari perut mak Lagi😂diorang dah Berjumpa.lisa Sedang memasak itu Terkejut Kehadiran yoongi. "Laaa..terkejut Aku.
Tengah masak Fv kau ni ah?
Mesti kau Tengah mengidam An?"tanya lisa Dan matanya tak Lepas pandang Perut yoongi tu.Mula mula dia Terkejut Sbb mana pernah Dengar lelaki Mengandung.tapi Bila nampak dari Yoongi yang Suka membantah Makanan. Kadang kadang Kata masakan dia Bau. Tak sedap.Nak makan tu lah ni Lah.dari tu dah Tau."Umr..yoongi.kalau Anak kau tu dah Lahir.kau nak bagi Nama dia apa eh?"Tanya lisa Sambil meletakkan Tapak di atas meja."Urrmm.aku tunggu Jimin je."kata yoongi Gugup.lisa ketawa Melihat kegugupan Yoongi tu.Mereka sedang Menjamu selera Di dapur tiba tiba Telefon bimbit Rumah lisa berbunyi."Tunggu sini kejap."kata lisa lalu Meninggalkan yoongi Di situ.
Yoongi hanya angkat Bahu tidak tahu lalu Sambung makan Semula.Sesekali dia Memandang lisa.Riak wajah lisa berubah tiba tiba Membuatkan yoongi Pelik.
"Yoongi."panggil Lisa sambil Menyuakan telefon Bimbit itu.yoongi Mula tidak sedap Hati.dengan Perasaan ragu Ragu menyambut Telefon itu dan Letak di telinga.Lisa berlalu dari Situ."He..hello."
"Hello my Baby boy~Miss me?"
Suara yang Sangat dikenali Yoongi.Yoongi membulatkan Matanya kemudian Dia cemberut.Bikin orang risau saja.
"Ya-yah! Jimin!isk..isk.Rindu sangat."Kata yoongi sambil Lap air mata dia Dah mengalir.Lisa kat dapur sana Hanya tersengih.
"Heh.urmm..Kau oke?"
"Saya okey.jim.Awak camne kat sana?tak de apa Apa berlaku ke?"
Tanya yoongi betalu Talu.jimin dalam Talian tu dah tergelak.
"I'm okey Baby sugarr~"
"Syukurlah.urmm..ermm.Senenya kan.Yoongi lapar ni.Nnti Jim call balik eh.Yoongi nak sambung Makan.Baby lam perut Ni tak habis berpulas.Usk."
Kata yoongi sambil Usap perut dia tu.Jimin tergelak lagi.
"Okeylah..Baby..i love u"
"I love u too.."
Yoongi terus Meletakkan Telefon bimbit itu Semula lalu ke Dapur. Dan duduk di Tempatnya semula.Lisa hanya tersenyum Melihat Yoongi.
Di seoul-
Jimin masih Melirik komputernya.Seorang namja Masuk ke dalam Bilik jimin secara Mengejut.jimin Terkejut Kehadiran namja Tersebut.
"Kau!"
Namja itu smirk.
"Aku belum puas Main dengan kau Park jimin.Kau dah bunuh keluarga anak aku."
Namja itu keluar Semula dari bilik Jimin.jimin Berdiri masih Memproses kata Kata namja tersebut.Shit! ni mesti Salah seorang Keluarga dari Seokjin!
...
"Appa.macam mana Racangan kita?Appa patut musnah Kan hidup jimin.Macam mana dia Bunuh jin oppa.Saya nak balas Dendam!appa Tolong bagitau Caranya!"Seorang yeoja Sangat seksi Di hadapan namja Sedang duduk Memikir kan sesuatu.
Namja bernama Tuan.han itu Tersenyum sinis."Appa tau appa Nak baut apa."Kata tuan.han Sambil tersenyum Melihat anaknya.TBC..
YOU ARE READING
Let Me Love U[yoonmin]
RomanceYoongi sedikit berlagak Dan sombong dengan semua pelajar kecuali cingusnya.. Tapi hidupnya berubah Pabila muncul sorang Lelaki bernama park Jimin yang lagak cool handsome digilai ramai Perempuan..tapi park Jimin pula masih Menggila dekat yoongi Bila...