Baek wyszedł z mieszkania i wsiadł na swój rower. Było chłodno i chłopak nie wziął kurtki, ale nie dbał o to. Teraz tylko liczył się Chanyeol. Pędem ruszył w kierunku domu nastolatka, którego tak bardzo kochał. Pomimo wiatru kaleczącego jego delikatną twarz, miał ma niej szeroki uśmiech. Coś co wydawało się niemożliwe, właśnie się dzieje. Chanyeol wyznał, że go kocha. I to tak radowało czarnowłosego, że co jakiś czas wydawał okrzyk radości. Stanął na chodniku przed domostwem ukochanego. Postanowił jeszcze się upewnić i napisał do chłopaka.
bacon🥓 @koreanbacon_
A więc kochasz swojego przyjaciela?yoloolo @yoelnoel
Kocham!
|
I byłem tak głupi, że w porę tego nie zauważyłembacon🥓 @koreanbacon_
Nie byłeś głupi, po prostu się bałeśyoloolo @yoelnoel
No nie wiem...
|
Zraniłem gobacon🥓 @koreanbacon_
Porozmawiaj z nim, jeżeli Ci na nim zależyyoloolo @yoelnoel
Zależy mi, ale on nie chce mnie znaćbacon🥓 @koreanbacon_
Nie mów tak, proszę
|
Zależy Ci na nim?yoloolo @yoelnoel
ZALEŻY MI NA NIMbacon🥓 @koreanbacon_
Kochasz go?yoloolo @yoelnoel
KOCHAMbacon🥓 @koreanbacon_
Kochasz Baekhyuna?yoloolo @yoelnoel
KOCHAMbacon🥓 @koreanbacon_
KOCHASZ BYUNA BAEKHYUNA?yoloolo @yoelnoel
KOCHAM BYUNA BAEKHYUNABaek nie czekał na więcej. Schował telefon do kieszeni i zsiadł z roweru. Położył go na trawniku i ruszył w kierunku drzwi z wielkim uśmiechem na twarzy. Usłyszał jak drzwi się otwierają a z nich wyleciał szybko Chanyeol z telefonem w ręku i ze strachem na twarzy. Nie patrząc zbytnio co robi wpadł na Baeka i już po chwili leżał na nim na trawniku przed domem. Patrzyli na siebie i po chwili Byun złapał twarz chłopaka w dłonie.
– Cześć – powiedział nieśmiało uszatek.
– Cześć. – Czarnowłosy zbliżył twarz chłopaka do swojej. – Ty kochasz Byuna Baekhyuna, a ja kocham Parka Chanyeola. Co z tym zrobimy?
Chanyeol tylko się uśmiechnął i po chwili musnął swoimi wargami usta chłopaka. To przerodziło się w głębszy pocałunek. Inny niż ten pierwszy. Ten był pełen miłości, stęsknienia i nadziei. Nie spieszyli się. Mieli dużo czasu.
CZYTASZ
{↓} boyfriend material
FanficChanyeol poznaje na Twitterze nastolatka, którego prosi o pomoc w odnalezieniu siebie w tym trudnym świecie.