Multi Elçin Erkin
Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu. Tek bildiğim yaşamak istediğimdi.
Yaşamak istiyordum ve hazmedemiyordum. Yenilgiyi değil. Böyle boktan bir sebep yüzünden ölüp gidecek olmaktan.
Alakam dahi olmayan bir olay yüzünden ölecek olmaktan.İşte tam olarak bunları hazmedemiyordum.
"Sedat beni öldürürseniz sizi öldürür." Söyleyebileceğim en en mantıklı şey bu gibiydi.
Silahı kafama doğrultan adam sırıtarak düşünür gibi yaptı.
"Elçin hanım yerine geçtiğinde öldüğünü anlamayacak bile."
Yutkundum. Ahh haklılardı.
"Nişanlım anlayacaktır. Huyumuz suyumuz farklı sonuçta."
"Şüphelenir ama böyle bir şey olabileceğine ihtimal dahi vermez ve değiştiğini düşünür."
"Yerime geçmek istiyor değil mi?"
"Evet. Hayatını istiyor." Hayatımdaki tek problem Alpay'dı. Yani Elçin'i saymıyordum çünkü yerime geçtiğinde kendi kendine problem yaratacak hali yoktu. Elçin'in karmaşayla dolu hayatına kıyasla problemsiz ve mükemmel bir hayatım vardı ve bu mükemmel hayata sahip olmak için yapması gereken şey çok basitti.
Beni öldürüp insanlara dövme yaptırdığını söylemek.
İşte bu kadardı.
Elçin Erkin için Duru Sezgin'in mükemmel hayatına sahip olmak bu kadar basitti.
"Sedat'ın en güvendiği adamlardınız güya." Diyerek başımı pencereye çevirdim. Neyi tutsam elimde kalıyordu zaten. Sedat'ın yıllardır güvendiği götünü kollayan adamları bile Elçin'in emrindeydi meğer.
"Kralları arkasından bıçaklayan yaverleridir." Adamın söylediği şeye alayla güldüm.
"Sende mi Brütüs?" Dedim mırıldanarak. Evet birazdan ölecek birine göre fazla komiktim.
"Eee ne zaman öldürüyorsunuz?"
Ellerimi teslim olurcasına kaldırdım.
Cesaretime şaşırmışlardı.
Hadi ama beni öldürmemeleri için yalvarmamı falan beklemiyorlardı herhalde?
Yani işe yarayacağını bilsem yalvarırdım da. Yaramayacağını bildiğim için tenezzül etmek istemiyordum.
Adam "Hemen şimdi." diyererek tetiği çektiğinde gözlerimi kapattım.
"Vay bee! Alpay Çınar Yüksel gibi aşığın olsun ama sen gel böyle çaresiz kal. Sana bunları yapan hayat bize neler yapmaz?"
Gülmemeliydim.Gülmemeliydim..
Alpay şu an burada olsaydı beni kurtarmazdı zaten.
Çünkü Elçin'inin yaşadığını öğrenince benden vazgeçerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEVROZ
Mystery / ThrillerO Alpay Çınar Yüksel'di. Sırlar ve takıntılarla dolu... Onu anlamak beynine inmek güçtü. Bazen bir akıl hastası bazende normal biriydi. Ağzından ilk ve tek duyduğum kelime Elçindi. Elçin Erkin... Alpay'ın söylediğine göre benim kopyam olan ve onu bu...