CamzsSocks Yazdığın akrostişten dolayı sadece bu seferlik bir istisna yapıp bu hafta iki bölüm atıyorum 💜💜
(Perşembe günü de bölüm atacağım.)
~~~~~~~~~"Sana inanamıyorum. Gerçekten sana inanamıyorum."
Carlos ellerini kafasının iki yanına bastırdı.
"Nasıl bu kadar salak olabilirsin? Nasıl?"
"Babamıza ne olduğunu öğrenmem gerekiyordu."
"Medusa'nın tapınağına tek başına gittin! Sence babam böyle yapmanı ister miydi?"
"Babamın ne isteyeceğini sen nereden bileceksin ki?"
Sinirle bileğimi kavrayıp sıktı.
"Bir daha dışarı çıkmayacaksın. Benden izinsiz nefes bile almayacaksın!"
Elimi ondan kurtarıp var gücümle ittirdim.
"Sen kendini ne zannediyorsun? Babam gitti diye evin yönetimi sana mı geçecek sanıyorsun? Sen daha 16 yaşında bir çocuksun! Kendine gel!"
"Ben bir erkeğim!"
"Hah, erkeksin diye yetişkin mi sayılıyorsun? Senin daha beynin olgunlaşmamış."
"Büyük bir orduyu tek bakışıyla taşa çevirebilecek bir canavarın evine korumasız giden kız mı söylüyor bunu?"
"Sonuç olarak ölmedim değil mi? Ayrıca o bir canavar değil."
"İnsanları öldüren biri nasıl canavar olmaz?"
"Babam da birçok kişiyi öldürdü. Neden ona da canavar demiyoruz?"
"O savaştayken öldürdü. Bizi korumaya çalışıyordu."
"Medusa da evini korumaya çalışıyor. İnsanları öldürüyor çünkü bizim doğaya zarar vermekten başka hiçbir işe yaramadığımızı düşünüyor."
"Senin beynini yıkamış."
Derin bir nefes alıp yatağa oturdum.
"Lütfen sus artık."
Ο da yorulmuş olmalı ki hiçbir şey demeden odadan çıktı.
"Mila."
Merakla anneme döndüm.
"Baban, orada mıydı?"
Elini kavrayıp hafif bir şekilde tebessüm ettim.
"Babam bir kahraman anne. Medusa onun başka birinin hayatını kurtarırken öldüğünü söyledi. Onun asil biri olduğunu düşündüğü için tapınağına götürmüş."
Ağlamaya başladığında ona sarıldım. Kısa bir süre sonra gözyaşlarını silip benden ayrıldı.
"Lütfen bir daha böyle bir delilik yapma, seni de kaybetmeye dayanamam."
"Özür dilerim anne."
Saçlarımı öptükten sonra o da odadan çıktı. O gittikten sonra yatağa uzanıp sinirli bir yüz ifadesiyle duran Ally'e baktım.
"Sen de başlama."
"Artık emin oldum, sen cesur değil su katılmamış aptalsın."
Beni kenara ittirip yanıma uzandı.
"Senin için ne kadar endişelendim haberin var mı?"
"Biliyorum ama yapmam gerekiyordu. Hem, düşüncelerimin doğru olduğunu öğrendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Curse of Medusa // Camren (gxg)
Fantasi"İleride ne olacağını bilmiyorum ama bildiğim tek şey seni sonsuza kadar seveceğim." "Bir gün öleceğini bilerek yaşadığında bunu söylemek kolay oluyor." "Ama ben ölümsüz olacağımı biliyorum."