For you goddessbendis 💕
Sağ elimi yumruk yaparak havaya kaldırıp atımdan indim.
"Geldik."
Lauren ve Mala da atlarından indiğinde mağaraya baktım.
"Planımız ne?"
Hiçbir şey demeden bir süre mağaranın girişine baktı.
"Üçümüz içeri gireceğiz ve onunla konuşacağız."
"Mala'yı oraya sokmak istediğimden emin değilim."
"Ben de sizin gelmenizi istemiyorum ama sen beni yalnız göndermezsin, Mala da seni bırakmaz."
"Sanırım haklısın."
Başka bir şey söylemeden atından inip mağaranın girişine gitti.
"Üçümüz gidiyoruz."
"Güvenli olacağını düşünüyor musunuz?"
"Hayır ama hepimiz girersek Circe bizi içeri almayacaktır."
Anladığını belirtmek için kafa salladı. O zırhını giyerken ben de askerlerin yanına gittim.
"Biz içeriye gireceğiz, siz burada nöbet tutun. İçeride çok uzun süre kalırsak ya da şüpheli bir durumla karşılaşırsanız içeriye girin."
"Kraliçe Hippolyta sizin yanınızdan ayrılmamamızı söyledi."
"Annem burada değil. Benim dediklerimi yapacaksınız."
Bir süre birbirlerine bakıp geri çekildiler. Onların çekilmesiyle kılıcımı belime yerleştirip Mala ve Lauren'ın yanına döndüm.
"Circe'nin bize yardım edip etmeyeceğini bilmiyoruz. Bu yüzden bir kez daha soracağım, gelmek istediğinize emin misiniz?"
"Seni yalnız bırakmayacağız Lauren."
"Pekala."
O önden ilerlemeye başladığında Mala ile peşinden gittik. Mağaranın girişi üçümüzün içeriye girmesiyle kapanırken karanlıktan dolayı yürümekte zorlanan Lauren'ın kolunu tuttum.
"İçerisi zaten karanlık, bir de örtüden önünü göremiyorsun. Sen arkadan gel."
"Ya unutup bana bakarsanız?"
"O zaman önden git. Sen dikkatsizlik yapmazsın."
Her ne kadar Lauren'ın önden gitmesini istemesemde Mala'nın haklı olduğunu bildiğim için sesimi çıkartmadım.
"Daha iyi olur."
Meşalenin aydınlattığı en uzak noktaya gidip yüzündeki örtüyü kaldırdı. Ardından ilerlemeye devam etti.
Bir süre sessizlik içerisinde yola devam ettik. Yaklaşık 200 metre sonunda Lauren aniden durduğu için biz de durmak zorunda kaldık.
"Ne oldu?"
Örtüyü tekrar yüzüne kapatıp bize döndü.
"Circe burada."
Mala meşaleyi ileriye doğru tutarken duyduğum adım sesleriyle kılıcımın kabzasını kavradım.
"Kılıcın burada işe yaramaz."
Meşalenin ateşi birkaç metre ilerideki kadını görmemize yetiyordu ama yüzünü göremiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Curse of Medusa // Camren (gxg)
Fantasi"İleride ne olacağını bilmiyorum ama bildiğim tek şey seni sonsuza kadar seveceğim." "Bir gün öleceğini bilerek yaşadığında bunu söylemek kolay oluyor." "Ama ben ölümsüz olacağımı biliyorum."