4.Solidní Dávka Medicíny

135 14 2
                                    

Pacient č.6 Garry Burnell

Sériový vrah, který vraždil a znásilňoval děti, především chlapce. Převlíkal se za klauna, jezdil na narozeninové oslavy apod. Své oběti uškrtil svýma rukama. Velice jednoduše se dokáže naštvat a když se naštve, tak to není dobrý.

,,TYS PRÁVĚ NAŠTVAL GARRYHO!" naštval se Garry. 

Rozeběhl se po Jamesovi, ale ten mu rychle prořízl břicho žiletkou. Během vteřiny začal Garry krvácet a ztrácet vědomí. 

James se začal šíleně smát narval mu celou pravou ruku do břicha a začal se v ní rýpat. 

Garry začal řvát bolestí, jeho mužný řev se rozléhal po celé místnosti. V šoku chytl Jamese za krk a svalil se s ním k zemi. Škrtí ho a James se začíná dusit. 

Náhle Garry se zasekl. Přestal se hýbat, jen vzdychl a vytřeštil oči. Během vteřiny odpadl vedle Jamese. James se vydýchal a následně se pokusil vytáhnout ruku z Garryho břicha.

Když ruku vytáhl, tak byla celá od krve a pevně v ní držel Garryho srdce.

,,Hahá! Podívejte daroval mi své srdce!" směje se James. 

Všichni věnují pozornost velké obézní mrtvole kolem které se začala dělat loužička krve.

,,Holt srdci neporučíš!" zachechtal se James a rozmáčkl Garryho srdce v dlani.

Ohromující! Velkopelepé vystoupení. Musím uznat, že pacient č.8 James Anderson má potenciál.  Zajímavé je, jak během chvíle změnil své chování. Co se týká Garryho....zklamal mě. Myslel jsem, že v něm něco je, ale zdá se, že jsem se mýlil. 

Do místnosti přivedli bachaři poslední tři pacienty, kteří mezitím dostali svou medicínku. Tu dostává tady každý ve skupině B. 

Všechni tři pacienti jsou úplně mimo. V koutcích čela mají spálený flíčky. První koho posadili na křešlo byl pacient č.1 Moira Fallen.

 První pacient, kterého nám přivezli. Zvrácená vražedkyně až z Londýna. V novinách ji dali přezdívku Dark Murderer. Prohlásili ji za mrtvou a zjištění, že stále žije, schovává se a vraždí nemohli vypustit do světa. Proto ji schovali zde v Gosick, kde nikdo nezjistí, že je stále naživu. 

Více jsem se o ní zajímal, až jsem se dostal k něčemu velice vzácnému. 

Odtrhl jsem pohled od monitorů, který zaznamenávají mé pacienty a sáhl jsem pravou rukou po deníku, který ležel hned vedle mě na hnědém malém stolečku.

Moira mě dovedla k deníku samotného Jacka Rozparovače! Mohu ho číst tolikrát, ale stejně se nedokážu nabažit. O tomhle deníku neví ani policie. Moira pokračovala v psaní deníku, ale od té doby, co je tady u nás, tak ztěží zvládne psát. Bůhví, zda si vůbec na nějaký deník vzpomíná.

Hned vedle Moiry, posadili pacienta č.3 a vedle toho posadili posledního pacienta č.5.

Bachaři odešli pryč a zamknuli za sebou dveře. James neváhal a ihned se šel podívat na trojici, která tupě sedí na křesle a u toho některým dokonce tečou sliny z pusy.

Přistoupil k Moiře a cvrnknul ji do čela. Ta však na to vůbec nereagovala. Maximálně jí vytekla slina z pusy.

,,Páni! Oni jsou úplně mimo!" směje se James. 

Hinder mezitím se hrabal v vnitřnostech Garryho a hledal svojí žiletku. Svýma rukama se mu prohraboval v břiše, ale stále ji v něm nemohl najít, ale James už ji v ruce nedržel.

GosickKde žijí příběhy. Začni objevovat