O gün sınavların açıklanacağı gündü.Sınavlar saat tam 10:00'da açıklanacaktı.Jennie sabah erkenden uyanmış, uyumak istese de heyecandan uyuyamamıştı.
Saat 10'a yarım saat vardı.Jennie uyanıp yüzünü yıkadı, günlük kıyafetlerini giyip teyzesiyle kahvaltı yaptı.Sınavın açıklanmasına 1 dakika vardı.Jennie hemen odasına gidip telefonunu aldı.
İşte, saat 10'du ve sonuçlar açıklanmıştı.Jennie hemen bilgi kısmını doldurup siteye girdi.Gördüğü sonuç ile çığlık atması bir oldu.
"Sınavı geçtiniz."
"Sınavda 1. Oldunuz."
"Yanlış sayınız 0."
Jennie koşarak teyzesinin yanına gitti.
Jennie:Teyze!Geçtim!1. Oldum!
Maria:Ah, Jennie...Seninle gurur duyuyorum. dedi ve Jennie'ye sarıldı.
-
Ertesi gün Jennie okul kaydını yaptırmak için teyzesi ile okula gitti.%100 burslu olduğu için para işlemlerine gerek yoktu, kaydı kısa sürede yapıldı.Ardından diğer işlemlerde tamamlandı.(Forma, ders programı, kitaplar...)
Okullar tatil olduğu için okula 1 hafta sonra başlayacaktı.İlk defa böyle havalı bir okula gideceği için çok heyecanlıydı.Forması üzerinde gerçekten çok güzel durmuştu.
Eve gelince ise okul ile ilgili düşünürken uyuya kalmıştı...
-
İşte, sonunda o gün gelmişti.Jennie bugün yeni okuluna gidecekti.Heyecanı biraz dinmişti, ya da dışardan belli olmuyordu.Kalkar kalkmaz kahvaltı hazırlayan teyzesinin yanağına bir buse kondurup günaydın diyerek yanından ayrıldı.Formasını ve eteğini giydi.Eteğinin altına da dizini geçen siyah bir çorap ile siyah spor ayakkabılarını giydi.Saçını düzleştirip dağınık bıraktı.
-
Onu okula teyzesi arabası ile bırakmış, ardından işe gitmişti.Jennie okulu ilk gördüğünde tamamına bakarak gülümsedi ve içeri girdi.İçeride bir sürü öğrenci vardı, hepsinin şımarıklığından belliydi ki bursla değil hepsi bu okula parayla gelmişti.
Bir süre koridorda yürüyüp okulu inceledi, ardından sınıfını sormak için müdürün odasına gitti.Müdür babasının eski arkadaşı olduğu için okulda zorluk çekmeyeceğini düşünüyordu, haklıydı da.
Müdürün ona söylediği sınıfa orta hızda adımlar ile ilerliyordu.Herkes ona bakıyordu; kızlar kıskanırmışcasına, erkekler ise hayranca.
Sınıfa girince gözüne kestirdi pencere kenarı sıraya oturdu.Çanta yoktu, demekki boş sıraydı.Telefonunu çıkartıp biraz oyalandı, ardından dersin başlamasına çok olduğu için kantine gitti.
Kantin katına indiğinide, kantinde olduğunu unuttu.Burası bir kantin değil, bir Sarayı andırıyordu.Okulun her yeri gibi.
Etrafta bir sürü havalı öğrenci oturuyordu.Peş acıkmadığı için bir şey almadı.Okulu incelemek için bir masaya oturup telefonunu masaya bıraktı ve okulu incelemeye başladı.Herkes ona bakıp fısıldaşıyordu.Bazılarında tesadüfen duyduğu bir iki cümle vardı, onlar da; -Müdürün tanıdığıymış sanırım, bulaşayalım en iyisi.. -Sınavı geçen tek kişiymiş, %100 bursluymuş! -Güzel kız bence.
Öylece fısıltıları dinlerken yan masada ona bakan iki kız olduğunu fark etti, biraz kıskanmış, biraz havalı bakıyorlardı.Jennie bir tanesi ile göz göze geldi, ona havalı bakışlarını sunarak gözlerini çevirdi.Gözlerini çevirdiği sırada yan masanın yanından resmen onlara nefret püskürerek, hava atarak bakan bir kız geçti ve Jennie'nin yanına oturdu.
-Selam, sen Jennie olmalısın.Bursluluk sınavını geçen tek kişi...Güzel kızmışsın, ben de okul başkanı Jisoo.
+Ah, teşekür ederim.Sen de çok güzelsin.Bu arada, adımı nereden biliyorsun.
-Müdür sana okulu gezdirmemi istedi, adını falan söyledi.Ancak derse az kaldı, istersen 1. teneffüs gezdiririm.
+Bana uyar.Nerde buluşalım?Okul çok büyük, o yüzden bilindik bir yerde buluşsak benim için iyi olur.
-Buluşmamıza gerek yok, aynı sınıftayız. :)
+Tamam o zaman, hadi sınıfa gidelim.
-
Sınıfa gittiklerinde kantin katındaki iki gıcığın Jennie'nin sırasını yanında sinirle beklediklerini gördüler.
Jennie:Bunlar kim?
Jisoo:Onlar Lisa ve Rosé, sakın yüz verme onlara okulun en gıcık iki kişisi onlar.
Jennie:Tamam.
Birde Lisa fısıldaşmaya bağırarak atılır.
Lisa:Benim sırama oturan sen misin?!Hangi hakla?!
Jennie:Boştu, bende oturdum.Ayrıca bağırma, bağırınca çok çirkin oluyorsun.
Rosé:Boşsa dolacak belli ki!Bize kafa tutma sonun kötü olur!
Jisoo:Ne olurmuş bilmem ama okul başkanı sizi disipline götürebilirmiş canlarım.
Lisa ile Rosé okul başkanı olduğu için Jisoo'ya pek bulaşamıyorlardı.Bu yüzden bir şey demeden başka bir sıraya oturdular.Jisoo Jennie'nin yanına oturdu, hocayı bekleyene kadar bayağı konuştular.Kısa sürede iyi dost olmuşlardı.