4.

1K 52 13
                                    

markalexan
Selam
jenniekim
Selam :)
markalexan
Instagramın olduğunu bilmiyordum
jenniekim
Bir kaç yıldır vardı aslında.Daha geçen sene kullanmaya başladım.
markalexan
Hm.Fotoların çok hoş.
jenniekim
Kkkk teşekkürler~ Senin pek fotoğrafın yok
markalexan
Fotoğraf çekmeyi sevmiyorum pek
jenniekim
Her zamanki gibi :) Bu arada sana sormam gereken bir şey var
markalexan
Evet?
jenniekim
Sana güveniyorum, kimseye bahsetme
markalexan
Tamam
jenniekim
Lisa hakkında ne biliyorsun?Yanlış anlama ama bana kibirli gibi geldi.Öyle mi gerçekten?
markalexan
O sürtük beni abisine tehdit ettirerek benimle sevgili oldu.Abisi de, o da tam bir psikopat.Ailenin üvey ve şımarık, tek kızı.Rosé ile çok yakın arkadaş.Rosé da aynı onun gibi bir sürtük zaten okulda kalçasına dokunmayan 1-2 erkek anca var.(Benimle birlikte 1-2!)
jenniekim
Anladım.Sanırım Jisoo'dan biraz korkuyorlar
markalexan
Tabi ki de.O kız tatlı ve yemek canavarı olduğu kadar korumacı ve tehlikeli.Taekwando'da siyah kuşak olduğu dedikodusu var.Ama iyi kız, açıkçası okuldaki iyi ve doğru dürüst tek kız.Büyük ihtimalle seni de korumaya çalışıyor.
jenniekim
Gerçekten iyi bir kız...Her neyse, okulda konuşuruz, iyi geceler.
markalexan
İyi geceler...

(Jennie & Mark texting)

-

Jennie'den

Dün gece Mark ile konuşmaktan biraz geç yattım.Sabah kalktığımdan beri uykum var, ve birazdan derse giricez.Uykumu kaçırmak için kantinden aldığım kahveyi içerek sınıfa doğru yürüyorum.

Merdivende Mark'ı gördüm, sınıfa çıkıyordu.Tam konuşacakken zil çaldı ve gülümseyip sınıfa geçtim

Jisoo daha yeni gelmişti.

Jennie:Selam, biraz geç geldin bir sorun mu çıktı?

Jisoo:Kahvaltı masasıyla vedalaşmam uzun sürmüş olabilir...Ehe...

Jennie bu cevaba gülerek karşılık verdi.Ardından onların ön sırasında oturan, dik dik kendisine (yani Jennie'ye, karıştıran olur diye dedim) bakan Lisa'ya psikopat bakışlarını sunarak karton kahve bardağını çöpe atmaya gitti, tam sırasına oturmasıyla da öğretmen sınıfa girdi.

-

Mark, o gün Lisa'dan ayrılmayı planlıyordu.Ders boyunca da bunu düşünüp durdu.Abisinden korkuyordu az çok, ama Jennie için her şeyi yapardı.

Zil çalınca ön sırada oturan Lisa'nın abisi Sehun'a korkuyla bakarak Lisa'nın sınıfına doğru ilerledi.

Sınıfa geldiğinde, Lisa'yla Rosé her zamanki gibi dedikodu yapıyordu.Sınıfın kapısından Lisa'ya fısıldayarak çağırdı.

Mark:Lisa, gelir misin lütfen?...

Mark'ın sesini duyan sürtü- Lisa koşar adımlarla Giderek Mark'ın koluna girdi ve bir yanağına bir öpücük bıraktı.

Mark:Konuşmalıyız, çıkışta arka bahçedeki ağaçların olduğu yere gel.

Mark Lisa'nın konuşmasına izin vermeden kolundan çıkıp hızlıca sınıfa gitti, koridordaki herkese sinir ile şaşkınlığı aynı anda yaşayan Lisa'ya bakıyordu.

-

(Öğle arası)

Sehun, kız kardeşini oturduğu masaya çağırdı.Lisa şimdilik ona Mark'tan bahsetmeye niyetli değildi.

Sehun:Bi otursana şuraya.

Lisa:Ne oldu?

Sehun:Şu karşındaki masadaki kızı görüyor musun?

Lisa:Evet, aptal Jennie...

Sehun:Derken?

Lisa:O kızı hiç sevmiyorum, tam bir gıcık.Mark'ın çocukluk arkadaşı.

Sehun:Yoksa Mark p*çi ondan mı hoşlanıyor?

Lisa:Öyle deme ya...Açıkması bilmiyorum, ihtimal gibi.Ve, sen Jennie'den hoşlanmıyorsun değil mi?

Sehun:Aslında, hissediyorum gibi...

Lisa:Ay!Ne buluyorsunuz şu kızda!

Lisa kızgınlıkla masadan kalkıp yukarı çıktı.

-

(Çıkış)

Mark, okuldan çıkmış ağaçların orada Lisa'yı bekliyordu.Bir kaç dakika sonra asık suratı bir Lisa gördü uzakta. (Admin'in muhteşem cümle kurma yeteneği.)

Mark:Lisa...

Lisa:Evet?

Mark:Artık bunu sana demeliyim, gerçekten abine ve herkese diyeceksin biliyorum, ama artık korkmuyorum ve katlanamıyorum.

Lisa:Sorun nedir?

Mark:Lisa, seni sevmiyorum.Lütfen ayrılalım.Biliyorum bunu kabul etmek istemiyorsun ama, biz olamayız.

Lisa:P-Peki.Sen kaybedersin.Merak etme abim öğrenmez ama, Jennie'den hoşlanan abime yine de dikkat et derim.

Lisa, Mark'ın sandığından daha hafif bir tepki vermişti.Ancak Mark, son cümle ile iyice delirmişti.Sehun isimli serseri bu masum güzellikten mi hoşlanıyordu?

-

Jennie Jisoo ile okuldan çıkmış eve doğru yürüyordu.Bir anda aklına Mark ile olan mesajları geldi.

Jennie:Jisoo,

Jisoo:Evet?

Jennie:Dün Mark ile biraz konuştum ve bana senin daha tehlikeli birisi olduğunu söyledi, yani yanlış anlama...

Jisoo:Sanırım ne kadar aptal davranmaya çalışsam da hala bir canavar gibi gözükmesi devam ediyorum.

Dedi ve başını öne eğerek adımlarını yavaşlattı.

Jennie:Hayır, o anlamda değil.Bana sadece senin korumacı olduğunu söyledi.Ve, sen kim tehlike kim?Sen yemek kraliçesi ponçik Chuu'sun!Ama gerçekten beni korumaya mı çalışıyorsun.

Jisoo bir süre güldükten sonra yanıt verdi.

Jisoo:Yani, evet...Lütfen yanlış anlama asla seni kıskanmam ancak şu ana kadar hiç sevilmedim, bana arkadaş diyen kişilerse sadece parmağında oynatıyordu.Ben de tek gerçek arkadaşım olduğun için sadece seni korumak istiyorum...

Jennie, Jisoo sözünü bitirir bitirmez ona sarıldı.

-

Selam bebekler <3 Admin kambek yaptı.Bu arada, kitap 100 okunmayı, 30 Vote'yi geçince kendimle ilgili sorduğunuz sorulara cevap verdiğim ve kendim hakkımda bilgilerle ilgili bir kitap, bir de başka bir kitap çıkaracağım.Konusu sürpriz. ♡ Hangi idollerle ilgili olacağını siz belirleyin.

your name [jenlisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin