5.

915 48 25
                                    

Mark ağaçların yanından ayrılıp hızla Jennie'nin yanına doğru yol aldı.Hedefi ona çıkma teklifi etmekti.

Mark:Jennie!

Mark'ın nefes nefese bağırması ile Jennie'nin telaşa girdi.

Jennie:Mark!İyi misin?

Jisoo:Kavga mı çıktı?

Mark:Hayır, sadece biraz koştum.

Jisoo & Jennie:Biraz?Emin misin?

Mark:Neyse ne.Jennie, biraz benimle gelir misin?Bir şey diyeceğim?

Jisoo:Tamam ben giderim.Ama gözüm üstünde emo* seni! ("*"bilirsiniz diye düşünüyorum)

Mark gülerek ceketinin yakasını düzeltti ve Jennie'nin karşısına geçti.

Mark:Jennie, sana demem gereken bir şey var.Çocukluktan beri bu hisleri saklıyorum.Daha fazla saklamam gerektiğini düşündüm.Kabul etsende, etmeden soracağım.Benimle çıkar mısın?

Jennie önce biraz şaşırdı.Ardından aptal gözükmemrk için hemen kendini düzeltti.

Jennie:S-Sen ciddi misin?Ben ne diyeceğimi bilemiyorum ama seni kırmak da istemiyorum.Lisa?

Mark:O artık beni tehdit edemez.Sen sadece cevap ver.

Jennie:T-Tamam...Ancak kimseye söyleme, çok yakın olmayalım.

Mark:Peki, sen bilirsin.

Mark gülerek okul kapısına doğru koştu ve bir süre sonra gözden kayboldu.

Jisoo:Ne oldu?

Jennie:Bana çıkma teklifi etti...

Jisoo:N-Ne!Tamam afedersin sesiz olucam.Kimseye demem.Lisa'cığın haberi var mı acaba?

Jennie:Ayrılmış.

Jisoo:Tavuklar aşkına!Ay ben şok!

Gülerek dışarı çıktılar, biraz dolaşacaklardı.~

-

"Anlamıyor musun işte, öldü onlar!"

Lisa, ölmüş olan annesi ile babasının 500.000 dolarlık borcunu kendisinden isteyen adamdan kurtulmak için her şeyi yapıyordu.

Bir yandan da adam Lisa'yı bunu üvey ailesine söylememesi ile tehdit ediyordu.Zaten üvey ailesi zengin olmasına rağmen bu kadar borcu ödeyecek durumları yoktu.

"YA PARAMI ÖDERSİN YA DA BENİMLE-"

Lisa:Sus!Yapmayacağım!Parayı da vermeyeceğim!

"Demek öyle?Sen bilirsin o zaman!"

Adam hızla Lisa'nın arkasından koşmaya başladı.Lisa ise ağlayarak kaçıyordu.

"Dur!Eninde sonunda yakalanacaksın!"

Lisa ayağına takılan taş yüzünden aniden yere düştü.

Adam Lisa'nın üstüne gelerek seçimini yapmasını söylerken, Lisa sadece ağlayabiliyordu.

Adam Lisa'yı saçından tutup ayağa kaldırdı, tam tokat atacakken kolunda bir acı hissetti.

Jisoo:Seni şerefsiz!

Jisoo adamın kolunu döndürerek tek hamlede kırdı.Ardından etkisiz hale gelmesi için Jennie adamın yüzüne biber gazı sıktı.

Lisa:Ç-çok teşekkü-

your name [jenlisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin