Koruma Jennie'nin bavulunu aldı ve dışarı çıktı.Jennie ise evden ayrılmaya çalışıyordu.
Etrafa son kez baktı, tüm eşyalar yerli yerindeydi.Evden sadece teyzesinin fotoğrafını aldı ve öptü.Ardından ağlayarak evden çıktı.
Dışarı çıktığında halası onu kapıda bekliyordu.Halasına sarıldı ve işaret ettiği arabaya bindi.
-
Jennie, eve ilk kez girmişti ve şaşkınlıktan ölebilirdi.Burası çok büyüktü ve görkemliydi.Şaşkınlığı gizlemeye çalışarak içeri girdi.Halası Na-Kyung bir kadın görevliye eliyle işaret etti.
N:Jennie'yi odasına götür, o yemek yerken kıyafetlerini yerleştirin, Jennie dinlendikten sonra ona evi gezdirin.
"Tamam efendim
Merdivenleri çıkarken Jennie konuşmaya başladı.
J:Dolabımı kendim yerleştiririm ve yemek yemeye falan gerek yok yorgun değilim.Ve adın ne?
"Benim adım Yezi.Ve üzgünüm halanız Na-Kyung size yardım etmemi söyledi."
J:Kızıyor mu?
Y:Eh işte.
J:Tamam o zaman sadece bana yardım et.
Yezi kafasıyla onayladı, biraz utanmıştı.
J:Ben nerede kalacağım?
Y:1 Haftadır sizin için hazırlamakta olduğumuz en üst kattaki odada, gerçekten evdeki en güzel oda.
J:Merak ettim ama yoruldum da.
Y:Geldik, bu katta en sonda.
J:Bavulu bana ver, sen çok taşıdın
Y:Şey, olmaz
Jennie, Yezi'ye göz kırptı ve bavulu elinden aldı.
Y:Zahmet etmenize gerek yoktu ama...Geldik zaten işte burası.
Dedi ve kapıyı gösterdi.Jennie kapıya bile hayran gözlerle bakarken, içerisi nasıldı çok merak etti.Düz, gri renkli ve oldukça asil duran kapıyı açtı ve büyülenmiş gibi odayı süzmeye başladı.
Y:İçeri girebilir miyim?
J:Şey evet burası benim mi?
Y:Evet~
J:Gerçekten çok güzel...Kim hazırladıysa zevki muhteşemmiş.Neyse ben yardıma ihtiyacım olursa seni çağırırım, şimdilik aşşağı inebilirsin.Bu arada tanıştığımıza memnun oldum Yezi, sevimli birisisin
Y:Teşekkür ederim Jennie unnie...
Dedi ve gülümseyerek odadan çıktı.
Jennie telefonu eline alıp Jisoı'yu aradı
Jisoo:Nini canın kuzeninin evine vardın mı?
Jennie:Sorma ya canım kuzenim Lisa beni kapıda karşıladı, bir sevindi göremezsin.
Jisoo:Tch Tch