Jennie sabah uyanmış hemen üstünü giyinip evden çıkmıştı.Saat çok erkenden ancak okuldan önce Jisoo'yla buluşacaklardı.Jisoo'nun evi Jennie'nin evinden bir kaç mahalle ötedeydi.Yaklaşık 15-20 dakika yürüdükten sonra Jisoo'nun evinin önüne gelmişti.Jisoo evin kapısının önümde telefon bakarak onu bekliyordu.
Jisoo:Selam~~~
Jennie:Selam Jisoo.Okula daha bir saat var, istersen okula geçmeden okulun yanındaki internet kafeye geçelim.
Jisoo:Olur.
-
Jennie ile Jisoo kafeye gelmişlerdi.Hemen bir masaya oturup, kahvaltılık bir şeyler aldılar.
Jennie:Jisoo, ben pek ayılamadım lavaboya gidip yüzümü yıkayıp hemen geliyorum.
Jisoo:Tamam, ama çabuk ol yoksa her şeyi yiyebilirim. Kkkkkk
Jennie hızlı adımlarla lavaboya giderken arkasındaki bir sesle aniden durdu.
-Hanfendi!Cebinizden bir kağıt düştü.
Jennie arkasına dönmesi ile büyük bir şoka girdi.Karşısında çocukluk arkadaşı olan Mark duruyordu.
-JenJen?
Jennie:Mark, sen misin?
Mark:JenJen!Beni hatırladın mı?
Jennie:Tabi ki de. ^^
Jennie konuşurken aynı anda yerden kağıdı aldı.Bu not aldığı eski bir kağıttı.
Mark:Formana bakılırsa bizim okuldansın sanı-
Mark sözünü bitirmeden gelen bir sesle durdu.
Lisa:Mark!Hani lavaboya gidecektin!
Mark:Çocukluk arkadaşımı gördüm...
Lisa:Yeterince gördün, kalk gidiyoruz.
Mark:Daha hesabı ödemedim!
Lisa:Git öde o zaman!
Belli ki Lisa Mark'ım sevgilisiydi.Çocukluktan beri Mark'tan hoşlanan Jennie bunu anlayınca biraz kırılmış olsa da çaktırmamaya çalışıyordu.
-
(Okulda)
Jisoo:Jennie, artık dalgınlığı bırakan diyorum, hoca gelicek şimdi!
Jennie:Ya, dalmışım öyle.
Jisoo:Kesin sende bir şey var, anlat hadi.
Jennie:Yok bir şey, uykuluyum biraz.
Jisoo:İnanmadım!Hadi ama dostunum ben senin.
Tam bu sırada sınıfa giren öğretmen ile Jennie derim bir nefes aldı.
-
(Öğle Arası) Jennie'den
Kendimi pek aç hissetmiyordum.Mark'ka konuşmadığım için pek iyi hissetmiyordum.Çok değişmişti ancak niyetse artık onda hoşkanmıyordum.Onu can kardeşim gibi sevsem de ''Aşığı'' gibi hissetmiyordum.
Jisoo okul başkanı olduğu için bir toplantı nedeniyle müdürün odasındaydı.Bende onu beklemek için yavaş adımlarla kafeteryaya gidiyordum.Merdivende ilerlerken karşıma çıkan bir sürtüğe gözüm çarptı.Mark'a ''Beni s*k'' (admin çılgın bebeyim) diyen gözlerle bakarken, bir yandan da koluna girmiş bir biçimde boynunu süzüyordu.Bu kız iğrençti.Daha fazla bu iğrençliği görmemek için adımlarımı hızlandırırken Mark arkamdan seslendi.
Mark:Selam Jen!
Kafamı döndürüp gülümsedim.Gerçekten çok tatlıydı, yanaklarını sıkabilirdim!
Kafeye indiğimde boş olan bir masaya oturdum ve Jisoo'yu beklemeye başladım.Saniyeler sonra elinde bir poğaçayı aşkla yiyen, bir yandanda kendisini odada beklettiği için acıkmasına sebep olan müdüre sövüyordu.Sövüyordu derken, sadece "Ppong!" diyordu.Kibar ve sevimli olduğu için sadece böyle söverdi.Jennie'yi görüp gülümseyerek yanına geldi ve bir sandalye çekip oturdu.
Jisoo:Az kalsın açlıktan ölücektim!Sen ne yedin?
Jennie:Aç değilim.Sadece su içtim.
Jisoo:Ne!İyi misin?!Bi revire git istersen!
Jennie, Jisoo'nun bu tepkisine gülerek telefonuyla oyalanmaya başladı.
-
Mark'tan
Yatakta bir yandan telefonla uğraşırken bir yandan da Jennie'yi düşünüyordum.Eskiden beri çok değişmişti, sanki ondan hoşlanıyordum.
Bunları düşünürken bir anda gelen bildirim sesiyle irkildim, kahretsin ses açık kalmış!
Kim bu saatte bildirim gönderen salak derken bildirim kurumda gördüğüm şey:
''jenniekim Sizi takip etmek istiyor.''
Jennie!Sözümü geri alıyorum, ''Kim bu güzel saatte bildirim uçuran prenses?''
Hemen kabul ettim, ardından bende ona istek attım.Kabul etmesiyle hemen fotoğraflara bakmaya başladım.
jenniekim Kısa bir Amerika turu 👀🌌
kimchuu Aman Tanrım bir bitterli çikolata kadar güzel!!
Okul başkanı Jisoo...Sanırım Jennie'yle kanka olmuşlardı.Yemek canavarı bu kızdan beklenen bir yorumdu.Bunu ne zaman düşündüm bilmiyorum çünkü o fotoğrafı görünce dilim tutuldu zaten.Lisa olmasaydı belki ona çıkma teklifi ederdim...O sürtük, benimle sevgili olmak için beni abisine tehdit ettirmişti._
Sea <3 Bu eski bölüm sadece devamı eklendi.Eskiden okuyanlar parmaklarınızın gücünü kullanın ve onu ilerletin bebeklerim.Adminden öpüldünüs, bye! 💕