9.

698 42 9
                                    

Sabah olmuştu, Jennie yatağından kalktı ve telefonuna baktı.Bir sürü gereksiz bildirim vardı, hepsini sildi ve sona kalan bildirime baktı

Mark:Jennie?

Cevap vereceği için silmedi ve telefonu bırakıp yüzünü yıkamaya gitti.

Yüzünü yıkadıktan sonra mutfaktan gelen koku dikkatini çekti, çilek kokuyordu.Jennie'nin en sevdiği.Mutfağa gidip bir kaç tane çilek yedi ve ardından teyzesine günaydın demek için teyzesinin odasına gitti.

J:Günaydın tey- Teyze?

Teyzesi yatakta yoktu.Yatak toplanmış tı ve odada eşyalar hariç hiç bir şey yoktu.Jennie dolaba baktı ve gördüğü şey ile şok oldu, dolap bomboştu.Jennie evin içinde teyzesini aramaya başladı.Evde ona dair hiç bir şey yoktu.

J:Nerede bu kadın?...En iyisi aramak.

Teyzesini aradı ve bir şok daha yaşadı

"Bu numara kullanılamıyor."

Teyzesi hiç bir yerde yoktu.Nereye gitmiş olabilirdi?Diye düşünürken oturma odasındaki masanın üstünde bir kağıt gördü.Hemen aldı ve ne olduğuna baktı.Bu bir nottu, teyzesinden.

"Jennie tatlım...Bunu okuduğuna göre uyanmışsın.Kahvaltını hazırladım ve sana biraz çilek bıraktım.Lütfen aç kalma, yemeğini ye.Her neyse...Biliyorum benden nefret ediyorsun ancak benim tek isteğim, senin gözünün önünde ölmemekti.Üzgünüm, sana yalan söyledim...Benim senden başka hiç bir akrabam, kimsem yok.Oraya da durumum kötü olduğu için değil, tedavi için gidiyorum.Kötü bir hastalığın pençesindeyim ve en azından bir kaç gün daha yaşamak istedim ancak sen olmadığın için bu günlerin tadı çıkmayacak...Ve halanın yanına gitmek istemeyeceğini biliyorum, bu yüzden kendi geçimini sağlayabilmen için tüm mal varlığımı sana bırakıyorum.Çalıştığım şirket tarafından sana her ay düzenli olarak para yatırılacak.Şirket sahibi olanları duyduğunda çok üzüldü ve sana yardım etmek istedi.Umarım daima mutlu olursun Jennie.Umarım hayata sıkı sıkı tutunursun.Unutma sen yalnız değilsin, ben her zaman yanında olacağım ve seni göreceğim.Ama daha güvende hissetmen için sana can dostum Kuma'yi bırakıyorum.Eminim ki ona sahip çıkacaksın ve yakın arkadaş olacaksınız.Bir köpek olabilir ama seni anlar.Bu arada onun köpek maması mutfakta alt dolapta.Kendi yemek saatlerinde verebilirsin.Seni seviyorum meleğim.Mutlu kal.

(Son olarak, dara sıkışırsan veya başına bir şey gelirse bu numarayı ara ******** senden sonra en güvendiğim kişi.Çocuğum gibi sevdiğim birisi.Ve seni tanıyor.Ama işin olmadıkça arama lütfen, biraz meşgul ve kızgın.

Elveda, seni seviyorum."

Jennie bunu okurken göz yaşlarına hakim olamadı.Teyzesine çok kızmıştı ama teyzesş tedavi olmak için oraya gitmişti...En gizemlisi ise, kimdi bu sondaki numaranım sahibi kimdi?Çok merak ediyordu ama arayamıyordu...Aramaması lazımdı.Notu alıp katladı ve çantasına koydu.Ve arkasından gelen sese baktı,  bu Kuma'ydı.Gidip Kuma'ya sarıldı.

-
Gençler yeni karakter geliyor ;)

your name [jenlisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin