I

105 6 41
                                    

Yoongi bersandar pada kereta sambil menunggu Seoeun diluar bangunan Kim C&O.

Jam dilihat, hampir 30minit dia berdiri menunggu Seoeun disini tapi masih tiada kelibat gadis itu. Yoongi mengeluarkan Iphone X miliknya lalu mendail nombor Seoeun.

Turtt...

Turttt...

"Yeobseyo?"

"Kau dekat mana?" Soal Yoongi.

"Eo? Saya dekat office lagi sedang mengemas file—"

"Balik sekarang.. Aku ada depan office kau.. Lambat nahas kau..." Terus Yoongi menamatkan panggilan. Dia mula tersenyum sinis. Kalini rasakkan.

Kelibat Seoeun yang tergesa-gesa keluar dari pintu pejabatnya dilihat dingin oleh Yoongi.

Segera Seoeun berlari kearah Yoongi yang memandangnya tajam.

"Awak buat apa kat sini?" Soal Seoeun pelik.

"Eomma appa ajak dinner sekali, jom" Bohong Yoongi. Yoongi memasukki kereta diikuti Seoeun.

"Eomma tak call saya pun. Kenapa saya tak tahu?" Soal Seoeun ragu, yelah biasa Eomma min atau Yoonji akan roger dia pasal ni.

"Appa yang bagi tahu aku. Wae tak percaya?" Soal Yoongi. Seoeun hanya mengeleng kepalanya.

Yoongi terus memandu tanpa bicara.

"Yoongi kita nak makan kat mana? Macam jauh je" Soalan Seoeun diabaikan lalu Seoeun mengeluarkan phonenya aplikasi Kakao talk dibuka.

Seoeunnie🌼

Yoonji ah.. Eodiso?

Min.yoonji💋

rumah wae?

Seoeunnie🌼

Tak ikut omma dgn
Appa dinner ke?

Min.yoonji💋

Merepek apa kau?
Omma Appa ada kt rumah
Dinner kt rumah jelah

Seoeunnie🌼

Dah tu ni yoongi ckp
Omma dgn appa ajak dinner?

Min.yoonji💋

Alaa nak ajak date la tu
Oppa aku kan ego lebih.
Guna alasan omma appa
Euwww lapok sangat!

Seoeunnie🌼

Jinjja??

Seoeun mematikan Phonenya apabila tiba-tiba Yoongi berhenti.

"Laa saya ingat dah sampai.. Kenapa awak berhenti dekat highway ni?" Soal Seoeun pelik. Kereta rosak ke?

"Turun" balas Yoongi dingin.

"Dae?" Berkedip kedip mata Seoeun memandang Yoongi.

"Aku kata turun" Yoongi membuka seatbelt lalu menghampiri Seoeun dia membuka pintu kereta ditempat Seoeun duduk.

"Kenapa awak nak saya keluar pula? Shireo!" Seoeun berkeras.

" keluar atau aku cium kau" ugut Yoongi membuatkan muka Seoeun kemerahan.

Aku bukan isteri simpanan Min YoongiWhere stories live. Discover now