Masanın üzerinde çalan telefonumu elime aldığımda Soo Bin'nin aradığını görmüştüm.
-selam.
+selam.
-napıyorsun? Müsaitmisin?
+evdeyim de ne oldu?
-hiiç~, sadece bir haftadır okula gelmiyorsun en yakın arkadaşımızı bir ziyaret edelim dedik.
+'zı? - lim? - dik?' Kimle geliyorsun?
-ben~, Jackson, Eun Woo ve Sehun.
+tamam gelirken abur cubur birşeyler de alın bahçede oyun oynayıp yeriz.
-merak etme sen onu, bıkacağımız kadar abur cuburlarla geliyoruz.
+tamam (güldüm)
-biz beş dakikaya sendeyiz, müsait ol!
+tamam hadi görüşürüz.
-görüşürüz.
Telefonu kapattığımda odama çıkıp üzerimi değiştirmiştim.
Üzerime rahat birşeyler giyindikten sonra bahçeye çıkmıştım. Evimizde en çok mutfağımızı ve bahçemizi seviyordum büyük bir havuzla çok beğeniliyordu bahçemiz. O adamın evi rahatlıkla görülebiliyordu bahçemizden, karşılıklıydı evlerimiz. Bazen bahçesinde kitap okurdu bazense bahçesindeki koltuklarda dinlenirdi. Şimdiyse sokaktaki kediyi almış bahçesinde oynuyordu. Beni görmüyordu.
Korna sesi duymuştum peşpeşe, o sesin geldiği yere bakınca bende bakmıştım. Soo Bin'ler gelmişti. Bahçenin kapısından çıkıp arabanın yanına gittiğimde arabadan iniyorlardı.
"Kornaya basmak zorunda mıydınız?!"
Azarlayınca hepsi şaşırmışlardı. Ona göz ucuyla baktığımda bize bakıyordu.
Soo Bin-"Niye noldu ki?"
"Herkes buraya bakıyor!"
Jackson-"Onlar bizim kornaya basmamıza mı bakıyor sence?"
Dediğinde piçimsi bir gülüş atmıştı ortaya Sehun'da ona katılarak gülmüştü ve Soo Bin'de. Eun Woo geldi elini omzuma atmıştı.
Eun Woo-"Yaa takılmayın benim meleğime!"
Diyerek bahçe kapısına doğru yürütmeye başlamıştı beni, diğerleri de arkamızdan geliyorlardı gülerek. Eli hala omzumdaydı, o da gülüyordu. Bende gülmüştüm.
Bahçeye girdiğimizde ona bakmıştım hala bize bakıyordu, benim ona baktığımı görünce hafiften gülmüş ve içeri girmişti.Herkes yerdeki büyük yastıklara atmıştı kendini. Kendi evinde gibiydiler.
"E buraya benim bahçemde yayılasınız diye mi geldiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM (KTH)
Cerita PendekBu hikaye, başka bir bölümlük hikayeden esinlenerek yazılmıştır.