ⓒⓗⓐⓟⓣⓔⓡ ⓕⓞⓤⓡ

2.5K 294 114
                                    









Too close






















"Cepat hoseok cepat..kite sorokkan daging ni daripada V."

"Yes..bolehlah kite simpan lama daging ni huhuhuhuhu"

"Aku tak nak share!"

"Kepala hotak kau!hey kau kata nak share!ketot!"

"Bile masa dooooo bwekkkkk*jelir lidah*"

"Kau ni kan.."

Park jimin dan jung hoseok sedang bertungkus lumus menggali sebuah lubang.sesekali mereka berdua bertengkar tentang daging yang mereka mahu simpan untuk musim sejuk yang bakal datang tak lama lagi.

Mereka mungkin kelihatan ceria dan gile-gile tetapi sebut sahaja tentang makanan mereka tamak sekali.tidak suka berkongsi walaupun sesama sendiri.

"Kau dasar tak guna!"

"Bwekkk"

"Se-"

"Hoseok?jimin?awak berdua buat apa tu?"

Tatkala mereka berdua sedang bertengkar,kemunculan song ji hyo yang berada di situ memberhentikan kerja mereka.pantas hoseok dan jimin cepat-cepat bangun daripada posisi cangkung mereka.dan menunjukkan senyuman yang kekok.

Bagi werewolf,makanan yang mereka sorok tidak seharusnya diketahui oleh orang lain biarpun manusia.

"Ouh..he-hey ji hyo!!!"

"Yow!!"

Song ji hyo memandang wajah hoseok dan jimin silih berganti dan kemudian dia melihat tanah yang baru hendak timbus.

Pelik..

"Awak berdua buat apa ni?"

"Huh?ouh..ahahahaha saje..lepak2 kan jimin!*siku perut jimin*"

Hampir tersedak jimin dibuatnya dengan perlakuan hoseok.pantas dia juga tersenyum kekok.

"Ouh..ahahahah a'ah kitaorang lepak2 je ji hyo.."

"Saya nak lepak sekali boleh?"

"Tak boleh!!!"

Serentak mereka berdua membantah..takut jika daging yang mereka sembunyikan itu dikesan.

"Ke-kenapa?"

Jimin mengeluh kecil sebelum menyentuh tangan song ji hyo,wajahnya dipamerkan serius pada wanita itu.

"Ji hyo ni antara hidup dan mati.kitaorang tak nak kau terlibat."

"Jinja?"

"Betul ji hyo..hidup dan mati adalah benda yang..yang..*garu kepala*"

[✔] BOOK 1 : WEREWOLF MATE || THE APLHA [KIM TAEHYUNG] [Short Ff]Where stories live. Discover now